2025-03-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Fan va dåligt det är med dd i Småland (hash). Är man tvungen att köra till Göteborg eller Stockholm? Verkar som det droppas så sent också så man blir tvungen att köra hem i mörkret.

Finns många säljare på AT som har DD i Kalmar om du bor hyffsat nära dit, annars är det tyvärr Malmö, Stockholm eller Göteborg som gäller.

Jag har kikat en del på THCA som säljs överallt i online butiker för hyggligt pris, både på Brunt men även Grönt, rekommenderar dig att ta dig en titt om du inte redan gjort det.

Ingen som vet hur det är nu för tiden att beställa från AT och göra en vanlig brev beställning som kommer hem i postlådan? Har inte beställt sen den nya postlagen trädde i kraft och känns eventuellt lite risky nu.
Citera
2025-03-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPotato
Är det någon som vet status på fs4? verkar ligga nere...
undrar också?

Upptäckte problem med samtliga länkar ggr flera först som idag. Hur går det för er andra, FS4. Orolig för nedläggning, hoppas på svar "det var tillfälligt".
Senast redigerad av AnnasPannkaka2 2025-03-16 kl. 09:54.
Citera
2025-03-16, 10:25
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPotato
Är det någon som vet status på fs4? verkar ligga nere...

Får känslan att ni inte kollat tidigare inlägg? Det är som sagt inte många som ärt nöjda med FS4.
Kanske kolla efter andra alternativ?
Citera
2025-03-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Får känslan att ni inte kollat tidigare inlägg? Det är som sagt inte många som ärt nöjda med FS4.
Kanske kolla efter andra alternativ?
Jo, det får väl bli så men man vill ju kunna slutföra och så vidare mm.
Citera
2025-03-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnasPannkaka2
undrar också?

Upptäckte problem med samtliga länkar ggr flera först som idag. Hur går det för er andra, FS4. Orolig för nedläggning, hoppas på svar "det var tillfälligt".

Inga som helst problem vare sig igår eller idag. Var inne just nu och
det ser ut som det brukar med antal sidor och antal annonser
Citera
2025-03-16, 21:25
Medlem
Generalkosmoss avatar
Swedbank har typ blockat att ja kan köpa Monero, nån som.bet hur man öppnar upp de lr alternativa metoder å fixa Monero
Citera
2025-03-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Swedbank har typ blockat att ja kan köpa Monero, nån som.bet hur man öppnar upp de lr alternativa metoder å fixa Monero
Antingen använder du dig utav Apple Pay/Google Pay/Samsung Pay då dessa kringgår bankernas krypto spärrar (då köpet ser ut att vara hos t.ex apple istället för någon krypto) - Jag själv använder mig av just denna metod då min bank även dom har blockat krypto, men med Apple Pay går det fint att handla ändå.
Annars finns väl revolut som alternativ.
Citera
2025-03-17, 00:04
Medlem
Generalkosmoss avatar
Hur upplever ni som beställer ifrån Europa? Hur ofta blir paket tagna?
Citera
2025-03-17, 00:16
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Antingen använder du dig utav Apple Pay/Google Pay/Samsung Pay då dessa kringgår bankernas krypto spärrar (då köpet ser ut att vara hos t.ex apple istället för någon krypto) - Jag själv använder mig av just denna metod då min bank även dom har blockat krypto, men med Apple Pay går det fint att handla ändå.
Annars finns väl revolut som alternativ.

GUARDIARIAN är riktigt bra bara att de verkar va blockat, en polare fixat till mig tidigare går strulfritt. Tack för tipsen
Citera
2025-03-17, 18:02
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos

På riktigt!!!!!!!
Har du ens kollat tråden med de tipsen som kommit rörande just det du nu frågar om? Tolkar det om NEJ det har du inte så backa och kolla det lite så får du svar på det

Citera
2025-03-22, 00:24
Medlem
Generalkosmoss avatar
Mitt konto på archetype blev ja av med, ska göra ett nytt men nu vill dom ha pgp encyptering. Ladda ner en app, ska nyckel och kopierade in min pgp key, tryckte skapa konto och får ett pgp kod bara som visas, men lyckas ej decrypta de?
Citera
2025-03-22, 11:03
Medlem
Hej, jag har aldrig beställt på nätet och undrar om man vågar beställa? Funkar fs4 eller är det archetyp som gäller? Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in