2025-03-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanslostbefangt
Nån här som beställt från utanför Sverige på Arch? Har hittills bara beställt inrikes vilket funkat bra alla gånger. Men nu vill jag ha tag på Armodafinil vilket ingen inom Svea rike verkar ha.
Stor risk att tullen tar det?

Ja tyvärr är risken stor. Beror på land men oavsett så är det hög risk. Är ju liksom hög risk att beställa inrikes med
Citera
2025-03-08, 14:02
Medlem
Hej! Har en bekant som beställt från archetype 2022 med monero. Är det fortfarande så man gör eller är det nån ny sida/valuta man ska använda.
Mvh
Citera
2025-03-08, 14:36
Medlem
Ouch beklagar! Hur lång tid från beställning till att de stod vid din dörr?

Citat:
Ursprungligen postat av Copium
Första ordern på flera år lagd då det senast resulterade i beslagtaning, husis och en dom så ber jag er hålla tummarna för mig grabbar, haha!
Citera
2025-03-08, 17:25
Medlem
4 månader i mitt fall
Citat:
Ursprungligen postat av Aber
Ouch beklagar! Hur lång tid från beställning till att de stod vid din dörr?
Citera
2025-03-09, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittex
4 månader i mitt fall

Hade du beställt mer än till personligt bruk?

Hursomhelst så är det knas att beställa med Postnord nuförtiden, ska man köpa på arche/fs4 så kör på deaddrop fast det är dyrare.
Citera
2025-03-09, 14:41
Medlem
10g röka, eget bruk. Yes man bör göra det men bor man illa till så kan det bli svårt.
Postnord är knas som du säger!

Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Hade du beställt mer än till personligt bruk?

Hursomhelst så är det knas att beställa med Postnord nuförtiden, ska man köpa på arche/fs4 så kör på deaddrop fast det är dyrare.
Citera
2025-03-09, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenenPaRyggen
Ok, så det går att köpa där utan recept? Finns sidan på darknet?
Nja, doxycyklin är väl ganska frekvent använd vad jag förstår.

Nja, de påstår sig ha läkare som skriver ut det efter en "konsultation" vilket är typ svara på några frågor i formulär. Dokteronline alltså.
Vet inte, kan inga darknetsidor i princip bara Archetyp som jag själv använder mig av. Vet dock inte om doxycyklin finns där. Kanske inte så stor marknad för den typen av läkemedel kan jag tänka mig.
Citera
2025-03-09, 23:31
Medlem
Fan va dåligt det är med dd i Småland (hash). Är man tvungen att köra till Göteborg eller Stockholm? Verkar som det droppas så sent också så man blir tvungen att köra hem i mörkret.
Senast redigerad av Intemittandrakonto 2025-03-09 kl. 23:33.
Citera
2025-03-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittex
10g röka, eget bruk. Yes man bör göra det men bor man illa till så kan det bli svårt.
Postnord är knas som du säger!

Husis för 10g cannabis? Bor du i en liten stad eller hur kan polisen ha tid för det? Öppnade du dörren när dom ringde på?
Citera
2025-03-13, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Husis för 10g cannabis? Bor du i en liten stad eller hur kan polisen ha tid för det? Öppnade du dörren när dom ringde på?

Yes liten byhåla.
Jag öppnade då jag var helt nyvaken och det ringde på dörrklockan så jag gick upp som en zombie och öppnade dörren, tänkte mig inte för helt enkelt då sömnmedicinerna gjorde sitt (Zolpidem & Propavan).

Man kan säga såhär, jag gav dom fingret så dom inte tog hela handen.
Citera
2025-03-14, 11:05
Medlem
Är det någon som vet status på fs4? verkar ligga nere...
Citera
2025-03-14, 14:26
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Fan va dåligt det är med dd i Småland (hash). Är man tvungen att köra till Göteborg eller Stockholm? Verkar som det droppas så sent också så man blir tvungen att köra hem i mörkret.

Säljaren jag använder för DD i Stockholm annonserar ut att det läggs ut 15.00 men i regel är det alltid 12-13. Tror alla koordinater har skickats ut innan 14.00 för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in