Får folk ens sina grejer längre? Tycker mer eller mindre alla vendors har blivit åtminstone selektiva scammers numera. Skittråkigt.... fått hem 2/4 beställningar i år, vilket lett till att man fått gå tillbaks till att handla på gatan med allt vad det innebär(att ha att göra med kriminellare individer, behöva själv begå viss brottslighet för att bekosta det just nu dyrare knarket etc).... tack så mycket för en förstörd ekonomi och en sämre livskvalitet, rättsväsendet, om det var det som var syftet.
De droger jag använder som finns i min stad har prismässigt stuckit iväg åt helvete nu de senaste veckorna, troligtvis för att darknetsäljarna till väldigt stor del fular sig jävligt mycket just nu. Längtar verkligen tills dead drops blir en grej och prismässigt rimligt utanför Storstockholm.
Just nu får jag hem det jag beställer men känns som en fråga om när snarare än om något beslagtas. Är ganska noga med att variera olika säljare med olika stealth med lång tid emellan
Senast redigerad av PlusSub 2024-03-14 kl. 12:22.
Just nu får jag hem det jag beställer men känns som en fråga om när snarare än om något beslagtas. Är ganska noga med att variera vilka säljare med stealth med bara jag vet att det är väldigt bra packat.
Har under de senaste 3 beställningarna valt en säljare med extraordinärt riktigt bra stealth, lik förbannat bara 2/3 som kommit fram......
är det nån som har provar dead drop alternativet och kan berätta i detalj hur det gick till?
intresserad om man får några gps kordinate och isf hur träffsäkra är dom? måste man leta över en större yta? får man nån bild på stället? osv.
inga spekulationer av folk som inte vet tack
är det nån som har provar dead drop alternativet och kan berätta i detalj hur det gick till?
intresserad om man får några gps kordinate och isf hur träffsäkra är dom? måste man leta över en större yta? får man nån bild på stället? osv.
Förslagsvis håller man nere med detaljer kring detta. Det är information som kanske inte behöver bli offentlig här.
Fick idag en leverans från en vendor som jag tidigare köpt från men vars produkter var väldigt undermåliga. Jag hörde av mig och klagade och fick en ny leverans, helt gratis och med bra kvalitet skickar till mig med lite extra utöver min order.
Dom som erbjuder dead drops brukar skriva hur det hela kommer att gå till i själva annonsen. Men GPS är en metod.
Jag har ett fs konto med 5000 på som jag inte kommer åt. Var så hög när jag gjorde kontot att jag har glömt lösenordet, finns det något sätt att återställa lösenordet?
jag vill också veta. Kostar det extra för dead drop?
Gå in och kolla på AT och sök på dead drops så kommer det komma up några i huvudstaden som åtar sig den tjänsten. Om jag mins rätt rör det dock enbart en vis mängd, typ minst ett hg eller dylikt. Vet inte vad dom tar för det dock.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!