2024-08-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synklysen
Extra stelt betyder säkrare packat paket. Vad spårbart betyder paket vet jag inte heller lol. Man kanske kan får meddelande om vart paket är och när det kommer anlända?

Citat:
Ursprungligen postat av perreq
När jag beställde från FS så betalade jag 300 extra för att få de extra "Stelth". Men vad är egentligen skillnaden? (det var från Mupparna på FS)

Och vad är egentligen skillnaden på vanligt brev och spårbart brev. Påverkar detta "Stelth" så något sätt?

Extra stelt betyder säkrare packat paket. Vad spårbart betyder paket vet jag inte heller lol. Man kanske kan får meddelande om vart paket är och när det kommer anlända?
Citera
2024-08-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Varför inte köpa dina bitcoins eller Monero direkt i din cake wallet? Sen skickar du det till flugan eller vart du vill direkt?

Testade skriva in 1000 kr för att köpa Bitcoin.com för på vaken. 640 spänn skulle det bli kvar så att köpa direkt från cakewallet är nog inte det billigaste…..
Citera
2024-08-19, 09:28
Medlem
Citat:
Tack för svar, men det är klart det betyder det. frågan är vad som är skillnaden. jag har svårt att tro att de skickar något som skramlar bara för att man valt "icke extra stelth".

de skickar "rekommenderat brev". kontrolleras de mer sällan?
Det känns som att skicka med vanligt brev vore smartare då det försvinner i mängden.
Citera
2024-08-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
Tack för svar, men det är klart det betyder det. frågan är vad som är skillnaden. jag har svårt att tro att de skickar något som skramlar bara för att man valt "icke extra stelth".

de skickar "rekommenderat brev". kontrolleras de mer sällan?
Det känns som att skicka med vanligt brev vore smartare då det försvinner i mängden.

Tar man inte extra stelth så kommer det i ett vanligt brev eller kuvert eller vad man ska kalla det. Oftast ligger kartorna om man köper benz som jag då helt fritt i kuvertet. Dom gångerna jag har beställt extra stelth så har det vart två kartongbitar runt om kartorna så man inte kan känna dom genom kuvertet. Om du fattar, svårt och förklara. Men alla packar sinna olika. Har beställt med extra stelth och ändå inte fått fram.

Önskar deaddrops kan sprida sig mer i landet, speciellt med Benzo. Drygt och springa runt i nån förort i sthlm när man bor lite över en timme därifrån med tåg.
Citera
2024-08-19, 14:36
Medlem
Citat:
Tar man inte extra stelth så kommer det i ett vanligt brev eller kuvert eller vad man ska kalla det. Oftast ligger kartorna om man köper benz som jag då helt fritt i kuvertet. Dom gångerna jag har beställt extra stelth så har det vart två kartongbitar runt om kartorna så man inte kan känna dom genom kuvertet. Om du fattar, svårt och förklara. Men alla packar sinna olika. Har beställt med extra stelth och ändå inte fått fram.

Önskar deaddrops kan sprida sig mer i landet, speciellt med Benzo. Drygt och springa runt i nån förort i sthlm när man bor lite över en timme därifrån med tåg.
Är det vad som kallas extra stealth? Det är ju det minsta en köpare kan förvänta sig av en vanlig beställning och det minsta jag alltid fått utan att betalt något extra. Beställ inte av såna idioter!
Senast redigerad av P-ter 2024-08-19 kl. 14:39.
Citera
2024-08-19, 19:25
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Testade skriva in 1000 kr för att köpa Bitcoin.com för på vaken. 640 spänn skulle det bli kvar så att köpa direkt från cakewallet är nog inte det billigaste…..

Hmm a den sög ju, samma avgift på Monero?
Citera
2024-08-19, 20:12
Medlem
Vet att jag riskerar att framstå som en supernoob genom att ställa denna så många gånger tidigare fråga. Men men. Är det bara jag som inte kommer vidare via archetyp.cc? Testat med och utan VPN och via bredband (Bahnhof) och mobil (Tele2) Thor säger:

"Hmm. Vi har problem med att hitta den webbplatsen.

Ett fel uppstod under anslutning till archetyp.cc.

Om du har angett rätt adress kan du:

Försök igen senare
Kontrollera din nätverksanslutning
Kontrollera att Tor Browser har behörighet att komma åt webben (du kan vara ansluten men bakom en brandvägg)"
Citera
2024-08-19, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av Baboonia
Vet att jag riskerar att framstå som en supernoob genom att ställa denna så många gånger tidigare fråga. Men men. Är det bara jag som inte kommer vidare via archetyp.cc? Testat med och utan VPN och via bredband (Bahnhof) och mobil (Tele2) Thor säger:

"Hmm. Vi har problem med att hitta den webbplatsen.

Ett fel uppstod under anslutning till archetyp.cc.

Om du har angett rätt adress kan du:

Försök igen senare
Kontrollera din nätverksanslutning
Kontrollera att Tor Browser har behörighet att komma åt webben (du kan vara ansluten men bakom en brandvägg)"

Stämmer bra här är vad admin skrev angående detta inne på AT

Så för att logga in måste du ha av deras mirror länkar för att logga in igen och inte genom archetyp.cc

Hey,

someone reported archetyp.cc (the domain) to the public domain registry. They blocked it now.
The person who owns archetyp.cc (not me) is now in touch with them and tries to get it unblocked however I do not believe that will succeed.

Anyways here are some mirrors to the market and make sure to save them.

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Är det bara storstäderna som kör ned deadrops?

Tror nu mindre städer kommer ta efter?

Är deaddrops framtiden för Darknetaffärer?

Stockholm
Sundsvall
Göteborg
Malmö

Sen finns det dom som kan tänka sig droppa i mindre städer i södra sverige mot betalning också
Senast redigerad av DuschSpegel 2024-08-19 kl. 20:59.
Citera
2024-08-19, 20:55
Medlem
Är det bara storstäderna som kör ned deadrops?

Tror nu mindre städer kommer ta efter?

Är deaddrops framtiden för Darknetaffärer?
Citera
2024-08-19, 21:00
Medlem
Bara jag som inte hittar de vanligaste länk till FS just nu?
Citera
2024-08-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Hmm a den sög ju, samma avgift på Monero?

Nej då fick jag fram det till en 100 i avgift om jag köper från cake. Nån måste ju ha lösningen på det allra billigaste sättet. Har bara kört genom bitcoin.com förut och där är det typ 230 kr avgift för att köpa bitcoin. Aldrig testat monero. Får bli det denna månaden.
Citera
2024-08-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuschSpegel
Stämmer bra här är vad admin skrev angående detta inne på AT

Så för att logga in måste du ha av deras mirror länkar för att logga in igen och inte genom archetyp.cc

Det var illa. Hamnade på någon bedrägeri-kopia av archetyp och blev av med 2 lök när jag använde en adress som jag idag inte längre minns varifrån den kom. Men Luffarn har ju inte uppdaterat på ett år så vet inte var man kan få tag på säkra länkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in