2025-01-15, 21:20
Medlem
hobzs avatar
Flugsvamp är skräp. Har blivit blåst flera gånger.

Archetyp däremot. Bara att rekommendera!
Citera
2025-01-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobz
Flugsvamp är skräp. Har blivit blåst flera gånger.

Archetyp däremot. Bara att rekommendera!

Vad köper du där då?
Citera
2025-01-16, 11:57
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Nej flugsvamp.wtf alltid jag har använt FS aktivt sedan 2021 vet exakt hur det funkar. Sjukt skumt.. Vad ska jag göra?

Citat:
Ursprungligen postat av kattgubben
Jag har exakt samma problem som Preev. Gjorde som alltid gjort flertalet år och efter pengarna väl påväg in så är jag numera avstängd antar ja. Endast gått via flugsvamp.wtf

Kontakt med admin pga annan fråga gjorde mig avstängd då jag påpekade fel!
Försökt 1000 gånger under 5 dagar utan att lyckas "fel användnamn lösenord etc" FUCK YOU admin
Jag provade att logga in trots att jag inte varit aktiv där på flera år. Jag kom inte heller in. Så det har nog mindre att göra med era insättningar och administreringen och mer att göra med själva sidan. Antingen allmän exitscam, tekniskt fel eller (mindre troligt) polisen har tagit kontroll över sidan.
Citera
2025-01-16, 12:22
Avstängd
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Retards, om ni tycker XMR, 2FA och PGP är för komplicerat här är ett tips: använd inte Darknet.

Nu är jag visserligen över genomsnittet intelligensmässigt, men allt det där är ju lätt när man väl har lärt sig det. Det känns som att man måste vara ganska dum alternativt ha för lite tålamod för att inte lära sig det.
Citera
2025-01-16, 12:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Nu är jag visserligen över genomsnittet intelligensmässigt, men allt det där är ju lätt när man väl har lärt sig det. Det känns som att man måste vara ganska dum alternativt ha för lite tålamod för att inte lära sig det.

Jag tror det där med tålamod är en grej som vissa yngre generationer har absolut noll av. Det märks om man inte klarar av att läsa den sista fucking sidan i tråden man postar i.
Citera
2025-01-16, 15:57
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vad köper du där då?

Det du vill ha!
Citera
2025-01-16, 16:41
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Ja det är fan otroligt hur man ser inlägg efter inlägg om förlorade pengar/phising etc.. En sak man lärt sig när man följt tråden ett tag är att vissa aldrig lär sig eller inte har förmågan att läsa några sidor bakåt i tråden samt göra lite egen research kring ämnet innan de kastar sina pengar i sjön. Visst fick man lägga ner några timmar första gången man skulle köpa via Arch runt 2022 men sen dess har alla insättningar kommit fram som de ska. Så komplicerat är det fan inte och orkar man inte lägga ner lite tid för att lära sig hur man gör ska man nog handla på gatan istället.

Jadu. Det är så underhållande att se hur så många verkligen försöker med Flugsvamp. Det har skrivits tusentals gånger att FS är dåligt och att AT är bättre men icke, här ska folk absolut ta den svåraste vägen och sen skriva här.

Nu kanske jag är en hemsk människa men jag tycker det är lite roligt
Precis all information man behöver finns här i tråden. Men man orkar inte ens titta utan kör på det enklaste och det blir Luffaren. Undra hur mycket crypto Luffaren har kommit över under dessa år med sina proxy länkar.
Citera
2025-01-16, 19:08
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Ja det är fan otroligt hur man ser inlägg efter inlägg om förlorade pengar/phising etc.. En sak man lärt sig när man följt tråden ett tag är att vissa aldrig lär sig eller inte har förmågan att läsa några sidor bakåt i tråden samt göra lite egen research kring ämnet innan de kastar sina pengar i sjön. Visst fick man lägga ner några timmar första gången man skulle köpa via Arch runt 2022 men sen dess har alla insättningar kommit fram som de ska. Så komplicerat är det fan inte och orkar man inte lägga ner lite tid för att lära sig hur man gör ska man nog handla på gatan istället.
Den här tråden går på repeat, lol. Tror problemet är att idioterna är för dumma för att förstå hur man köper knark på gatan också.
Citera
2025-01-17, 14:26
Medlem
Är det någon som kommer in på FS?
Flugsvamp.wtf står bara och laddar för mig.
Citera
2025-01-17, 15:50
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Är det någon som kommer in på FS?
Flugsvamp.wtf står bara och laddar för mig.

Tyvärr använder inte FS :-)
Citera
2025-01-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Tyvärr använder inte FS :-)

Vill du ha en guldstjärna?
Citera
2025-01-17, 15:56
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Vill du ha en guldstjärna?

Det har jag redan fått... för att jag inte använder FS (men tack ändå)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in