2022-01-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Hur vet du att det scammas så mycket där? Eller är det enbart fakta från FBs trollfabrik som du grundar det i?
Archtyp är för fan inte ens uppe men FS4 scammar. Jag tror du snackar en massa skit.

Archetyp är uppe, alternativa länkar finns på luffarn.
Citera
2022-01-11, 00:18
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Hur vet du att det scammas så mycket där? Eller är det enbart fakta från FBs trollfabrik som du grundar det i?
Archtyp är för fan inte ens uppe men FS4 scammar. Jag tror du snackar en massa skit.

Jo den är uppe? en leverans har jag inte gått men allt annat. Funkar väldigt bra.
Citera
2022-01-11, 02:22
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Låt dom vara på fs4, de dåliga säljarna är på fs4 och som du nämnde så är det en väl en säljare från fs3 man inte ville handla av som startade fs4 men har de inte fattat det så låt dom vara kvar på fs4.

Lol, fs4 fungerar svinbra om man har vett att vara lite försiktig. Priserna är bättre och du slipper "luffaren" "bubbelmint" och övrigt pack. Eller tycker du fs3-forumet gav dig något eller fyllde någon funktion öht?
Citera
2022-01-11, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Något är lurt med fyran. Gjorde 2 beställningar för en vecka sedan. Ingen av dom har kommit fram!
Har du fortfarande inte fått dina saker?
Citera
2022-01-11, 05:46
Medlem
Gjorde beställning på 12 gram har väntat över två veckor nu. Nån som vet varför det är såhär. Blir jävligt förbannad
Citera
2022-01-11, 06:13
Medlem
Niisse.Pistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Lol, fs4 fungerar svinbra om man har vett att vara lite försiktig. Priserna är bättre och du slipper "luffaren" "bubbelmint" och övrigt pack. Eller tycker du fs3-forumet gav dig något eller fyllde någon funktion öht?

Håller med dig! Bubbelmint är någon jag stört mig på som fan! riktig rövslickare som skrev massa skit dag och natt.
Citera
2022-01-11, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEED99
Gjorde beställning på 12 gram har väntat över två veckor nu. Nån som vet varför det är såhär. Blir jävligt förbannad
FS4 är rent igenom selektiv scam. Det är ett gäng blattar som lärt sig lite kod.

Jag hade aldrig handlat något där ifrån.

Marknaden får helt enkelt vänta på något mer trovärdigt utan scamupplägg
Citera
2022-01-11, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
FS4 är rent igenom selektiv scam. Det är ett gäng blattar som lärt sig lite kod.

Jag hade aldrig handlat något där ifrån.

Marknaden får helt enkelt vänta på något mer trovärdigt utan scamupplägg
Mena archetyp eller är archetyp flugsvamp 4
Citera
2022-01-11, 07:57
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Mena archetyp eller är archetyp flugsvamp 4

Archetyp och flugsvamp 4 är två olika sidor.
Citera
2022-01-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Archetyp och flugsvamp 4 är två olika sidor.
Jaja men beställde från archetyp har ännu inte fått mina 12 gram vet du något om de?
Citera
2022-01-11, 12:56
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Jaja men beställde från archetyp har ännu inte fått mina 12 gram vet du något om de?

Kollade du omdöme på säljaren innan? Har du skrivit till personen och frågat? startat dispyt?
Citera
2022-01-12, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag har också tänkt att Luffarn och BubbleMint har nåt gemensamt . Ev samma person men vet inte säkert

Luffarn driver en sida som agerar den huvudsakliga portalen för svenssons till de ledande svenska Dark web -marknaderna.
Han beskriver sig själv som han skulle tillhöra nån sorts sluskiga bohemhäng som lever nån sorts wt-liv - men verkar ha en ständig ström av droger och bekanta som testar dessa och möjlighet att ta emot och

Han verkar ha stort cash flow och obegränsat med tid , t ex detta med att han rekommenderade en växlingstjänst med 10 000kr som minimumsumma..vem fan pumpar ut såna summor bara sådär?

Han är mån om att beskriva det som i princip riskfritt att ständigt beställa droger av allehanda slag även från olika internationella marknader .

Det är svårt att tro att han själv kan ha verkat ostört så länge med ständiga beställningar i sån omfattning att han kan "pröva" alla säljare och marknader även utländska utan att åka dit , han måste ju ha ett nätverk med målvakter och liknande resurser. Så jag tror absolut han är inblandad ekonomiskt.
Tveksamt. I så fall är han riktigt dum. Tog mig inte många minuter att hitta både namn och adress på luffaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in