2024-07-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Jo det finns massor
De är väl ganska osannolikt att någon annan skulle beställa grejerna till dig som du fick beslagtagna?

Det kanske är osannolikt och dömer man just idag på dom omständigheterna skulle man nog knappt få några felaktiga domar men skulle man göra det till praxis att döma alla som har brukat tidigare så skulle vi öppna pandoras ask och för den som ville göra livet surt för någon som tidigare brukat så vore det bara att skicka knarkbrev till dennes brevlåda. Det är ju totalt orimligt.
Senast redigerad av Psykoslek 2024-07-02 kl. 20:03.
Citera
2024-07-02, 19:49
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Jo det finns massor
De är väl ganska osannolikt att någon annan skulle beställa grejerna till dig som du fick beslagtagna?
Mm var är dom då?
Citera
2024-07-02, 22:16
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/fran-da...184.15b0ea6cb8
Citera
2024-07-03, 00:15
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbafat

Gillar det här citatet

Falska frimärken har använts för att distribuera drogerna, vilket lett till stora förluster för Postnord i uteblivna portointäkter.

När man läser det verkar det som om artikelförfattaren vill förmedla en av de spektakulära brott som uppdagats i och med detta är att postnord lidit stora förluster pga att knarkshoppar låtit bli att betala för porto!! 😢😢
Citera
2024-07-03, 21:27
Medlem
klumzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbafat

Tidigare ostraffade
Alla identifierade köpare kommer att utredas för narkotikabrott.

– Många misstänkta är tidigare ostraffade och har oftast ett ordnat liv med jobb och familj. Om det finns minderåriga barn gör polisen en anmälan till socialtjänsten, säger Johan Ekström.

Stämmer detta tror ni? Kommer verkligen alla att utredas? Låter inte värt mödan med tanke på bevisläget. Av att läsa här inne får jag uppfattningen av att de allra flesta ärenden läggs ner.

Också nyfiken på det där med socialen. Är det så enkelt att få någon soc-anmäld? Jag kan bara skicka personen ett brev med illa dolt knark?
Citera
2024-07-03, 23:14
Medlem
Hej,

Har någon erfarenhet av Ritalin från Archetype? Tillgänglighet, leveranstider, äkthet osv.

Apoteket tycker jag hämtat för mycket, sant men omständigheterna är inte överanvändning utan förlust.

Också lite nojig över tidigare inlägg om beslagen. Behöver jag vara det?

Tacksam för svar…
Citera
2024-07-03, 23:18
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harvey-specter-78
Hej,

Har någon erfarenhet av Ritalin från Archetype? Tillgänglighet, leveranstider, äkthet osv.

Apoteket tycker jag hämtat för mycket, sant men omständigheterna är inte överanvändning utan förlust.

Också lite nojig över tidigare inlägg om beslagen. Behöver jag vara det?

Tacksam för svar…
Beror såklart på vilken säljare du köper av, inte vilken sida du handlar på. Dock är Archetype röd. Skapades av en kille som bannades från FS3.
Citera
2024-07-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Beror såklart på vilken säljare du köper av, inte vilken sida du handlar på. Dock är Archetype röd. Skapades av en kille som bannades från FS3.

Tack för info!
För mina ändamål, vilken sida rekommenderas?
Citera
2024-07-03, 23:21
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harvey-specter-78
Tack för info!
För mina ändamål, vilken sida rekommenderas?
FS4, flugsvamp.wtf

Dock kan du såklart fortfarande använda Archetype om du själv PGP-krypterar din adress, men risken är hög att dina insatta pengar plötsligt försvinner. Archetype kommer stängas ned i form av en exit-scam, men när det händer vet ingen.
Citera
2024-07-03, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
FS4, flugsvamp.wtf

Dock kan du såklart fortfarande använda Archetype om du själv PGP-krypterar din adress, men risken är hög att dina insatta pengar plötsligt försvinner. Archetype kommer stängas ned i form av en exit-scam, men när det händer vet ingen.

Tack, får göra riskanalysen på nytt…
Citera
2024-07-03, 23:36
Medlem
Har dere ikke DarknetmarketsSverige?
Citera
2024-07-04, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zewa
Har dere ikke DarknetmarketsSverige?

huh?