2024-01-25, 22:05
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Undrar om försändelser som ligger kvar på terminal under helg har högre risk att bli tagna? Då postflödet ändå står still så är det ju logiskt att polisen gör sina insatser med hundar då

Helt klart. De är alltid en säkerhetsrisk att beställa torsdagar, fredagar med risk för att de blir liggande på terminalen på helgen.
Citera
2024-01-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Helt klart. De är alltid en säkerhetsrisk att beställa torsdagar, fredagar med risk för att de blir liggande på terminalen på helgen.

Beställer man Fredag så blir de väl liggande på lådan tills den töms på Måndagen?
Citera
2024-01-25, 22:45
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Beställer man Fredag så blir de väl liggande på lådan tills den töms på Måndagen?

Det är oftast tömning varje dag. Fast nu när dom kör utdelning varannan dag eller ett par gånger i veckan så är det nog struntsamma när man beställer. Kommer bli liggande någonstans ändå.
Citera
2024-01-26, 01:38
Medlem
Xanyos avatar
Bara jag som lägger märke på utbudet på Flugsvamp har minskat drastiskt den senaste tiden?

Mer eller mindre på varje kategori så har annonserna minskat med ett par sidor & många säljare är helt borta med vinden.

Känns väldigt klent just nu jämfört med innan.
Citera
2024-01-26, 07:01
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Bara jag som lägger märke på utbudet på Flugsvamp har minskat drastiskt den senaste tiden?

Mer eller mindre på varje kategori så har annonserna minskat med ett par sidor & många säljare är helt borta med vinden.

Ja har lagt märke till det med. Många bra vendors har lämnat...Undra varför?
Citera
2024-01-26, 07:28
Medlem
Var hittar jag adressen till arch?
Citera
2024-01-26, 08:20
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Får man fråga vart ifrån du beställde?

Archetype
Citera
2024-01-26, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Var hittar jag adressen till arch?

Archetyp.cc
Citera
2024-01-26, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo

Jo, det har jag lagt märke till. Bl.a försvann en stor säljare redan i slutet av november när många fått sina försändelser tagna och dispyterna ökade, men denne finns nu på Arch igen. En annan lite större säljare försvann rätt nyligen från fs, också med allt fler dispyter och dåliga betyg. Men har ett par annonser kvar på arch.
Citera
2024-01-26, 11:15
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Jo, det har jag lagt märke till. Bl.a försvann en stor säljare redan i slutet av november när många fått sina försändelser tagna och dispyterna ökade, men denne finns nu på Arch igen. En annan lite större säljare försvann rätt nyligen från fs, också med allt fler dispyter och dåliga betyg. Men har ett par annonser kvar på arch.
Många försvinner från flugan pga scams. Dom ser ett nytt tillfälle att lura mer människor på arch.

Vissa säljare levererar dagen efter. Andra skickar inte alls. Extremt dåligt utbud av bra säljare på flugan just nu.
Citera
2024-01-26, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Archetyp.cc
Tack
Citera
2024-01-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Många försvinner från flugan pga scams. Dom ser ett nytt tillfälle att lura mer människor på arch.

Vissa säljare levererar dagen efter. Andra skickar inte alls. Extremt dåligt utbud av bra säljare på flugan just nu.
Just det jag varnade för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in