Citat:
Ursprungligen postat av
Akapendeltaglooser
Varför tror du det?
(Teori bara) - men skulle tro för att säljare försvinner utan anledning. Ena dagen är de på marknaden med 4.5-5/5 i betyg och dussintals med varor, andra dagen borta. Sedan har vi säljare som brukade sälja för 10-20,000kr i sina listningar. Nu säljer de för under 1000:- per transaktion och gång.
De är alltså försiktiga. Sedan har jag också fått väldigt arga meddelanden från säljare som svär och är allmänt sura på FS av okänd anledning, förstod aldrig varför. Det enda jag kunde få ut av det hela är att de kommer migrera till andra sidor om "saker inte ändras snabbt, för här är det massa fittor."
Men jag får ju mitt från FS fortfarande.
Bara brist på vissa produkter.. som det var överflöd av förut.
Men för er som köper röka från FS, så är det säkert hur lungt som helst.
Det värsta som kan hända är A) ni får dålig kvalité, eller B) ni blir blåsta på en femhundring.
I absolut värsta fall så kontaktar polisen er, då är det bara att leka dum.
I absolut värsta, värsta, värsta fall så kommer polisen med ett papper på antal brev som har tagits i beslag, eller med själva breven till dörren. Det har hänt mig. Då har jag bara förklarat att jag inte får medicin från läkare som inte tar mig på allvar. Och de gick därifrån. På riktigt. Jag tror inte det var pga min förklaring, utan att de helt enkelt inte kom för att göra annat än att varna. Hade de alltså kommit för att böta, pricka, skriva upp mig, så hade det skett. Men det hände aldrig. Detta var runt 2018/2019.