2024-04-06, 12:18
Medlem
svartbergstops avatar
Är det fortfarande enbart huvudstaden som erbjuder dead drops? Så som utvecklingen ser ut känns det som den naturliga vägen att gå.
Citera
2024-04-06, 14:20
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbergstop
Är det fortfarande enbart huvudstaden som erbjuder dead drops? Så som utvecklingen ser ut känns det som den naturliga vägen att gå.

Nej finns nu mera i Stockholm, Göteborg och Malmö. Personligen så tycker jag att marknaden på AT har börjat bli bättre igen. Med flera stabila säljare med bättre utbud och mer möjligheter till både DD och REK m.m.
Citera
2024-04-06, 15:52
Medlem
AndreasStartklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartbergstop

Finns i alla de 3 stora städerna o verkar vara otroligt smidigt
Senast redigerad av AndreasStartklar 2024-04-06 kl. 15:54.
Citera
2024-04-06, 18:26
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasStartklar
Finns i alla de 3 stora städerna o verkar vara otroligt smidigt

Kan hoppas de sprider sig till fler orter
Citera
2024-04-07, 00:20
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Nej finns nu mera i Stockholm, Göteborg och Malmö. Personligen så tycker jag att marknaden på AT har börjat bli bättre igen. Med flera stabila säljare med bättre utbud och mer möjligheter till både DD och REK m.m.

Menar du att privatbrev som är rek har mindre risk för att bli kontrollerade? Det vetefan om jag tror.
Citera
2024-04-07, 01:48
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Menar du att privatbrev som är rek har mindre risk för att bli kontrollerade? Det vetefan om jag tror.

Nej det vet jag inte om jag tror heller men jag tycker att det är bra med fler alternativ. Om man vill ha spårbart eller inte vill få det hem i brevlådan och hämta hos ombud så tycker jag att det är bra att möjligheten finns.
Citera
2024-04-07, 04:14
Medlem
jontepsgs avatar
Fyfan vad jag hoppas att dom värdelösa admins som styrde fs 4.0 åker dit riktigt hårt. Förr i tiden var det ärligt, dom som skött den här sidan är allt ifrån ärliga. Jävla idioter ärligt talat.
Citera
2024-04-07, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95

Det här var riktigt bra nyheter! Fick upp tre sidor med annonser när jag sökte på "drop". Faktiskt inte så stora krav på mängd, och inte så fasliga påslag för själva tjänsten. Glatt överraskad...! Också viktigt att en stor och bred leverantör visar vägen framåt.

Om den här utvecklingen fortsätter kommer polisen och Postnord ha gjort sista beslag.

Rösta med plånboken (och huvet) - se till att hämta ert knark under en skön vårpromenad istället för att låta det ligga och lukta/skramla/stjälas på nån posttterminal eller i hallen!
Citera
2024-04-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

En fråga angående rek. Skickad det till ombud eller postlåda? Har en postlåda med stort postinkast så mycket får plats men känns ju lite segt om man skulle behöva hämta det på ombudet.
Citera
2024-04-07, 20:57
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleschokladhus
En fråga angående rek. Skickad det till ombud eller postlåda? Har en postlåda med stort postinkast så mycket får plats men känns ju lite segt om man skulle behöva hämta det på ombudet.

Man måste ju ha ID för att hämta REK, så utgår från att det kommer till ombud. (Alla vanliga rek jag fått ang. bankkort och körkort har kommit till ombud).
Citera
2024-04-08, 01:35
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Om den här utvecklingen fortsätter kommer polisen och Postnord ha gjort sista beslag.

Rösta med plånboken (och huvet) - se till att hämta ert knark under en skön vårpromenad istället för att låta det ligga och lukta/skramla/stjälas på nån posttterminal eller i hallen!
Dom har inte resurser för att hålla på såhär men detta är för att skrämmas ren signalpolitik och folk får ju toknoja så dom lyckas ju med sitt motiv men i längden kommer knarkhandeln på nätet fortsätta som vanligt. Men dom kan inte vara lallare som packar numera mest knarkliknande kuvert med lite haschkladd på din adressetikett också utan mer kreativa i sina idéer.

Bästa är ju om man har en kran på gatan det har vi också men du vet det blir svårare med åldern att hitta rätt människor du kan lita på folk slutar beckna och ditt kontaktnät faller av om du inte orkar umgås med knarkare hela tiden.

Man vill ju ändå åt dom där proffsiga lowkey kranarna som beter sig som hemliga agenter det är dom som är bäst på alla fronter inga jävla småblattar med guccikeps som är slavar åt den lokala gängledaren vill inte stödja sånt. Eller den där misslyckade 30-åriga becknaren med gangsterkomplex som becknar low level för att kunna knarka gratis han är mer en narkoman än en kran som håller på och fular sig om han kan.
Senast redigerad av Congelado 2024-04-08 kl. 01:37.
Citera
2024-04-08, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Dom har inte resurser för att hålla på såhär men detta är för att skrämmas ren signalpolitik och folk får ju toknoja så dom lyckas ju med sitt motiv men i längden kommer knarkhandeln på nätet fortsätta som vanligt. Men dom kan inte vara lallare som packar numera mest knarkliknande kuvert med lite haschkladd på din adressetikett också utan mer kreativa i sina idéer.

Bästa är ju om man har en kran på gatan det har vi också men du vet det blir svårare med åldern att hitta rätt människor du kan lita på folk slutar beckna och ditt kontaktnät faller av om du inte orkar umgås med knarkare hela tiden.

Man vill ju ändå åt dom där proffsiga lowkey kranarna som beter sig som hemliga agenter det är dom som är bäst på alla fronter inga jävla småblattar med guccikeps som är slavar åt den lokala gängledaren vill inte stödja sånt. Eller den där misslyckade 30-åriga becknaren med gangsterkomplex som becknar low level för att kunna knarka gratis han är mer en narkoman än en kran som håller på och fular sig om han kan.

Du träffar ingen kran vid en dead drop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in