Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenGnome
någon som vet nå om posten? Verkar inte bara vara den jag beställde av som har kunder som inte fått, kollat runt på massa olika vendors och det är jättemånga som inte fått sina beställningar..
Samma här har ett par ordrar som jag inte fått på flera veckor så antar jag har antingen haft rejäl otur denna gången. Aldrig hänt mig innan dock men det svider rejält när det är varor för runt 2k som inte anlänt. Sen som du säger har med kollat runt på en massa olika vendors där det verkar som ganska många faktiskt inte fått sina ordrar.
Men sen får man alltid ha i åtanke att oavsett vad man beställer över FS eller Arch så är ingenting 100% på att grejerna levereras, det är trots allt inte saker från Tradera man beställer & posten får trots allt rapportera misstänkta brev.
Men sen undrar jag även om man fått saker beslagtagna vad händer med dom? Och skulle man inte isåfall bli kontaktad av någon myndighet som Polisen? Vist blir varorna beslagtagna i Posten så har dom ju aldrig hamnat i mina händer så sett, och vem som helst kan ju beställa droger i en annans namn men borde man inte bli kontaktad oavsett eftersom det står mitt namn + adress på försändelsen?