2023-12-11, 20:49
Medlem
Superkissekattens avatar
Fick tillbaka pengarna jag försökte skicka till Arch. Prövade att göra en ny överföring, fast till FS. Hur lång tid kan det ta från Electrum till FS? Unconfirmed 41,9.sat/b, 5,59 mbit står det i Electrum bland historik. Gått flera timmar nu.
Citera
2023-12-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Fick tillbaka pengarna jag försökte skicka till Arch. Prövade att göra en ny överföring, fast till FS. Hur lång tid kan det ta från Electrum till FS? Unconfirmed 41,9.sat/b, 5,59 mbit står det i Electrum bland historik. Gått flera timmar nu.

Från Electrum till fs tog det mindre än en timme igår
Citera
2023-12-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Dispyt?
Var inte hemma så hann inte...
Citera
2023-12-12, 00:20
Medlem
PrettyFlvck0s avatar
Någon som hört något om en ny svensk sida?? fick höra att det skulle kommit en ny men hittar fan inge info? :/
Citera
2023-12-12, 05:47
Medlem
någon som vet nå om posten? Verkar inte bara vara den jag beställde av som har kunder som inte fått, kollat runt på massa olika vendors och det är jättemånga som inte fått sina beställningar..
Citera
2023-12-12, 06:20
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenGnome
någon som vet nå om posten? Verkar inte bara vara den jag beställde av som har kunder som inte fått, kollat runt på massa olika vendors och det är jättemånga som inte fått sina beställningar..
Ja det är ganska mycket mer aktivitet på terminalerna nu, inte bara hos Postmord, det jagas knarkotika frenetiskt nu, framförallt hos dom transportörer som har importgods.
Citera
2023-12-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Ja det är ganska mycket mer aktivitet på terminalerna nu, inte bara hos Postmord, det jagas knarkotika frenetiskt nu, framförallt hos dom transportörer som har importgods.

Gör som polisen vill och handla på gatan istället!
Citera
2023-12-12, 17:15
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenGnome

Samma här har ett par ordrar som jag inte fått på flera veckor så antar jag har antingen haft rejäl otur denna gången. Aldrig hänt mig innan dock men det svider rejält när det är varor för runt 2k som inte anlänt. Sen som du säger har med kollat runt på en massa olika vendors där det verkar som ganska många faktiskt inte fått sina ordrar.

Men sen får man alltid ha i åtanke att oavsett vad man beställer över FS eller Arch så är ingenting 100% på att grejerna levereras, det är trots allt inte saker från Tradera man beställer & posten får trots allt rapportera misstänkta brev.

Men sen undrar jag även om man fått saker beslagtagna vad händer med dom? Och skulle man inte isåfall bli kontaktad av någon myndighet som Polisen? Vist blir varorna beslagtagna i Posten så har dom ju aldrig hamnat i mina händer så sett, och vem som helst kan ju beställa droger i en annans namn men borde man inte bli kontaktad oavsett eftersom det står mitt namn + adress på försändelsen?
Citera
2023-12-12, 17:22
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf

Jo absolut det har ökat på den fronten men ändå, jag menar hur kan posten någonsin se eller känna om det är bra stealth på leveransen att det är narkotika i?

Jag menar alla saker jag beställt från Tradera kommer också ibland med i vadderade kuvert som ser precis ut som dom man får från FS, ska dom riva upp alla försändelser som känns misstänkta då? Nej det köper jag inte.

Absolut om man köpt en mängd Cannabis eller Amfetamin där det inte har varit vacuum packat ordentligt och det avger någon frän lukt ifrån det kan jag köpa att det vore intressant för en inspektion, men aldrig annars.
Citera
2023-12-12, 20:34
Medlem
GeneralKloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Antingen hem till mig, nån polare eller REK med fake ID och målis beroende på mängd, kör på sistnämnda vid bulk.

Okej har varit nervig och använt målvakt tidigare vid små beställningar, Men ska testa beställa hem till mig själv denna gång, Blir inga mängder så man får hoppas det dyker upp i dessa darriga posttider
Citera
2023-12-12, 21:09
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Gör som polisen vill och handla på gatan istället!
*riksdagen
Citera
2023-12-12, 21:11
Medlem
Hej jag satte in pengar från plånboken i morse men inte fått in dom än , hur länge kan de egentligen ta? Sofello säger att de är skickat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in