2021-11-06, 20:13
Medlem
Inte oväntat att de begår en exitscam i samband med att en stor interpol-jakt påbörjas..

Ställde till det som tusan för väldigt många människor, har noterat att många av de legitima vendorsen från fs3 nu migrerat till Torrez.

Jag litar inte en sekund på fs4. Låt fs få dö...
Citera
2021-11-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dadden66
Inte oväntat att de begår en exitscam i samband med att en stor interpol-jakt påbörjas..

Ställde till det som tusan för väldigt många människor, har noterat att många av de legitima vendorsen från fs3 nu migrerat till Torrez.

Jag litar inte en sekund på fs4. Låt fs få dö...

Aah jag känner några som driftat på FS 3.0 som säljare , De flesta bor ju i helsingborg eller mellan helsingborg och GbG
Citera
2021-11-06, 21:10
Bannlyst
inte alls omöjligt att en värre fiende har tagit över. inkl pgp nycklar.

vanskligt att hålla på med kriminellt beteende.
Citera
2021-11-07, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Eller så vart det bara så att när Flugsvamp 3.0 stängdes ned så började alla vendors lägga upp sina mail adresser i sina forumstrådar och sen gjorde personen/personerna bakom FS 4.0 ett massutskick till alla vendors som hade lagt upp sina mail adresser och sa "Gå in här och regga er" sedan var de en vendor (tvivelaktig eller inte) som spred adressen till 4.0

Så kan det absolut ha varit, men det innebär i så fall att ett femtiotal seriösa säljare fick samma information och undvek att sprida den vidare, eller så bara råkade den första att göra det vara en klåpare. Sannolikhet osv...

Det är fullt möjligt att personerna bakom FS4 är hur reko som helst men det förändrar inte det faktum att dom vurpade rätt kraftigt när startskottet brann av. Att bygga upp ett nytt förtroende efter en sån sak är ingen enkel uppgift och i dom flesta fall är det viktigare att ha rätt än att vara snabb. Hade dom bara tagit lite tid på sig och sett till att möjligheten att lägga en beställning faktiskt fanns innan dom började publicera säljarnas annonser så hade dom dessutom haft alla möjligheter att kontrollera att sagda säljare faktiskt var vem dom utgav sig för att vara också.
Citera
2021-11-07, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Jag kan rapportera att jag fått en av mina två beställningar, lagda tisdagkväll och båda markerade som skickade natten mot onsdag i brevlådan idag.

Säljaren som ännu inte levererat är Rawdrugs som jag tror mestadels sålde cannabisprodukter, vapes, carts, gummies etc. Jag ger honom benefit of the doubt till på onsdag annars kan jag nog tyvärr kyssa min vapepenna adjö innan jag ens han få den

Fan, vill verkligen ha en weedvape, är jävligt trött på att mecka hasch för hand..

Kom detta fram ?
Beställde själv av fanskapet (högre summa) söndagsnatten som blev markerad som skickad 3 dagar senare, men inget dök upp och lär väl inte göra heller.
Citera
2021-11-07, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Dom har använt ditt inlägg i deras artikel om flugsvamps exit scam

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/k...eri-pa-darknet

Hahaha ja se på fan 😂
Citera
2021-11-07, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBL184
Kom detta fram ?
Beställde själv av fanskapet (högre summa) söndagsnatten som blev markerad som skickad 3 dagar senare, men inget dök upp och lär väl inte göra heller.

Jag beställde några gånger från Rawdrugs på FS3, och sista gångerna tog det 10-14 dagar innan det kom fram, men allt kom varje gång. Senast nu precis innan nedstängning.
Citera
2021-11-07, 13:13
Medlem
https://www.reddit.com/r/flugsvampx/

"Men detta inlägg vill jag varna om fake-sidor. Det är verifierat att Flugsvamp 3.0 avvecklas och alla sidor som ser ut som Flugsvamp 3.0 är för tillfället fake och är mest sannolikt bedrägliga."
Citera
2021-11-07, 14:36
Medlem
Harbards avatar
Det börjar ta fart på fs4 nu. Flera säljare har poppat upp i helgen och de sa att det kommer komma igång nu nästa vecka på redigt.
Citera
2021-11-07, 14:40
Medlem
Bara jag som har problem med att registrera mig på FS4?
Citera
2021-11-07, 15:11
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offbeat01
Bara jag som har problem med att registrera mig på FS4?

Lösen ordet måste innehålla typ ett utropstecken eller frågetecken annars går det inte.
Citera
2021-11-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingkongfitness
Jo det är ju det Jag menar ni är naiva, polisen använder många medel under radan. Tex just brottsprovokation. Dumm svennen sover

Snarare bevisprovokation, inte alls samma grej som brottsprovokation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in