2023-10-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Jag kommer inte in på Archetyp nu. "Sidan kan inte visas"

Hoppas verkligen att det inte är permanent.

Kommer ni in?

EDIT: kom in med en annan länk som jag hittade på Luffarn.

Kommer du in fortfarande? Jag gör inte..
Citera
2023-10-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Någon som vet något om XMR plånboken, GUI-wallet.

Jag förde över monero (XMR) från kraken, men det kom tydligen inget fastän adressen var rätt, Nu har jag synkroniserat sedan 2020, och jag har 0 på allt.
Förut hade jag kanske 0.00032 XMR, men nu var även det borta.

Jag har ett referens ID för transaktionen som börjar på" FTQeMZW-uMVEOOMH4Yl.........."

Det finns ingen support till GUI-wallet vad jag vet.

Någon som har något tips! Synkronisera i timmar (eller vilket datum...? )

Tas tacksam emot.
Ha en god dag!

/ S

Tillägg: Min GUI-wallet går inte att uppdatera. Skall jag ta bort den och installera en ny uppdaterad GUI-wallet, men då är det med 25 ordfraser för att återställa etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Storebror007
Kört

Varför skulle det vara kört?

Samma (?) sak hände mig. Om det nu är samma skit som för mig så är det en googling bort bara (har för mig att jag hittade lösningen på Reddit till slut). Jag raderade nån fil bara i min installation så lyckades GUI wallet synca som vanligt igen.
Citera
2023-10-10, 00:24
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storebror007
Kört
Jag har via synkronisering fått att jag har 1,99 XMR.

Dock kan jag inte skicka dessa.

"Wallet is view only.... and sends are only possible by using offline transaction signing.
-Unless key images are imports, the balance reflects only incoming but not outgoing transactions..."

Jag som läste i tråden att XMR var bättre och billigare än BTC, men så var det inte för. Jag skulle använt mig av Cake Wallet.

GUI Wallet fattar jag inte varför jag valde. Förstår den inte alls....
Hur kan man skicka, måste jag skapa en till "sub-wallet" till GUI Wallet...? Finns ingen support tyvärr.
Någon som fattar hur man gör för att kunna skicka och inte "view only" ?

Finns det något tips, en länk eller så ?
Känns lite nervigt det här. Mycket tacksam om någon har ett tips!
Citera
2023-10-10, 00:50
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cumshot

Samma (?) sak hände mig. Om det nu är samma skit som för mig så är det en googling bort bara (har för mig att jag hittade lösningen på Reddit till slut). Jag raderade nån fil bara i min installation så lyckades GUI wallet synca som vanligt igen.

I de flesta fall är det bättre att vara optimistisk. Det syns att jag har nästan 2 XMR i en av plånboken (efter flera timmars synkning), men bara 0,0...2436 i den andra plånboken.

Primärkontot är samma adress på båda.
Det verkar gå att skicka från det första kontot som inte har något, och båda har samma "primary account" (adressen är samma).
Kanske kan skapa ett primärkonto med annan adress.

"Wallet is view only.... and sends are only possible by using offline transaction signing.
-Unless key images are imports, the balance reflects only incoming, but not outgoing transactions..."

Jag förstår inte riktigt den texten, men får se om man kan googla fram något.
Eller om man skall skapa sig en till under-plånbok till GUI-walleten och om man kan föra emellan då om de kan ha andra primära adresser. En gissning... men kan bli dyrköpt .... Jag får kanske läsa pdf manualen, som jag nästan aldrig brukar göra.
Alla nycklar till de 2 plånböckerna har samma adresser, men hemlig spendernyckel är inte tillgänglig på ena, i övrigt är allt liknande förutom xmr.
Ha en bra fortsättning på veckan.
Det är av problemen man lär sig saker, och lite skall man våga (men jag är ingen expert). Tack för din inställning !
Verkar som att jag behöver ha en elektronisk plånbok/ledger så att jag kan signera.
Senast redigerad av Sweenietod 2023-10-10 kl. 01:27.
Citera
2023-10-10, 07:38
Medlem
Citat:
Hej!
Vet inte om det är rätt delforum, men jag skulle vilja diskutera produktkvalitén av det som säljs på darknet.
T ex köpte jag zopisign som var bra ena gången, men nästa gång så var det ingen styrka alls i dom.
Detta gör att jag kommer prova beställa mindre mängd, för att ev beställa större mängd ifall den är bra.

Betygen är nästan alltid 5, så det ger mig inte så mycket, jag tror vissa betygsätter så fort de fått levererat (oftast 5 ) men inte alltid hunnit prova.

Vissa har riktigt bra kvalité på produkter, så de är som apotekets. Är det någon som vet om det finns en forumtråd om produkt-kvalitén på FS4 och Archetyp så berätta gärna, eller pm:a mig.

Må bäst det går.

Ska man gå efter betygen så är det kanske 1/10 betyg som ger en rättvis bild av produkten, läs på forumet i första hand om säljaren och produkterna.
Citera
2023-10-10, 10:15
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddochluder
Kommer du in fortfarande? Jag gör inte..

Fuck nu kommer inte jag heller in. Varje gång detta händer blir jag livrädd att aldrig komma in.

Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Ska man gå efter betygen så är det kanske 1/10 betyg som ger en rättvis bild av produkten, läs på forumet i första hand om säljaren och produkterna.

Precis!

EDIT 10:30: kom in nu på: http://arche3l2cokoh3hlrw5ju4e62u2sx...eferral=WjU4dl

OBS: använd INTE denna utan kolla på Luffarn att den är grön först.

På FS2 var det ju folk som sålde 10 %-igt kokain och såklart fick 5/5 I betyg.

Betygskulturen är helt sinnessrubbad och alla ger 5 bara för att inte bli svartlistade.
Senast redigerad av Walvater 2023-10-10 kl. 10:32.
Citera
2023-10-10, 10:17
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Hej!
Vet inte om det är rätt delforum, men jag skulle vilja diskutera produktkvalitén av det som säljs på darknet.
T ex köpte jag zopisign som var bra ena gången, men nästa gång så var det ingen styrka alls i dom.
Detta gör att jag kommer prova beställa mindre mängd, för att ev beställa större mängd ifall den är bra.

Betygen är nästan alltid 5, så det ger mig inte så mycket, jag tror vissa betygsätter så fort de fått levererat (oftast 5 ) men inte alltid hunnit prova.

Vissa har riktigt bra kvalité på produkter, så de är som apotekets. Är det någon som vet om det finns en forumtråd om produkt-kvalitén på FS4 och Archetyp så berätta gärna, eller pm:a mig.

Må bäst det går.

Så är det nog ja. Måste själv medge att på den tiden jag köpte ibland från darknet så blev man så glad bara för det kom fram att man av ren eufori satte en 5a. Sedan så intala jag mig att säljaren kunde se vilket omdöme man satte, så för att inte stöta sig med någon säljare och för att nästa paket också skulle komma fram satte man 5a där med.
Citera
2023-10-10, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cumshot

Citat:

-Unless key images are imports, the balance reflects only incoming but not outgoing transactions..."

Jag som läste i tråden att XMR var bättre och billigare än BTC, men så var det inte för. Jag skulle använt mig av Cake Wallet.

Hur kan man skicka, måste jag skapa en till "sub-wallet" till GUI Wallet...? Finns ingen support tyvärr.

Är den verkligen synkad...? Blockkedjan för XMR är en riktig best - min ligger på 160GB (non-prune).
Citera
2023-10-10, 22:33
Medlem
Citat:

Hela mitt Fs ser annorlunda ut. Min vanliga länk funkar inte. O på den nya länken är Alla kokain försäljare är borta. Finns ingen historik i varken beställningar eller meddelanden. Och enligt fs måste jag tanka på pengar för att skriva till säljare. Är det någon bugg eller vad händer?
Citera
2023-10-11, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Fuck nu kommer inte jag heller in. Varje gång detta händer blir jag livrädd att aldrig komma in.

Precis!

EDIT 10:30: kom in nu på: http://arche3l2cokoh3hlrw5ju4e62u2sx...eferral=WjU4dl

OBS: använd INTE denna utan kolla på Luffarn att den är grön först.

På FS2 var det ju folk som sålde 10 %-igt kokain och såklart fick 5/5 I betyg.

Betygskulturen är helt sinnessrubbad och alla ger 5 bara för att inte bli svartlistade.

Använd inte luffaren's länkar! Jag känner inte igen deras Archetyp länk!!

Använd bara: archetyp.cc & flugsvamp.wtf och inget annat och ni vill behålla era pengar!
Citera
2023-10-11, 08:22
Medlem
paskharens avatar
Citat:

Använd bara: archetyp.cc & flugsvamp.wtf och inget annat och ni vill behålla era pengar!

Att folk inte lärt sig fortfarande. Det här är den ständiga återkommande frågan. Jag blev själv faktiskt blåst en gång i tiden när jag var inne hos luffarn och klistra in en av hans länkar.

Luffarn lär ju ligga och sola på playan med era stålar.

Som sagt 1000 gånger innan. archetyp.cc och flugsvamp.wtf skriv rakt i adressfältet i Tor aldrig något annat.
Citera
2023-10-11, 09:45
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Att folk inte lärt sig fortfarande. Det här är den ständiga återkommande frågan. Jag blev själv faktiskt blåst en gång i tiden när jag var inne hos luffarn och klistra in en av hans länkar.

Luffarn lär ju ligga och sola på playan med era stålar.

Som sagt 1000 gånger innan. archetyp.cc och flugsvamp.wtf skriv rakt i adressfältet i Tor aldrig något annat.

Citat:

Visste ej detta. Har själv aldrig blivit blåst av honom.

Tyvärr vet man aldrig vem man kan lita på här.

Hur vet ni att archetyp.cc är grön?; vilken är er ursprungskälla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in