2023-11-08, 12:06
Medlem
Tjena. Helvete vad pissed jag blir. Blir bara utalängd från archetyp hela tiden. Och satte in pengar igår innan skiten började! Har inte ändrat någon inställning eller så. Ofta kommer jag in men efter en, två sidor kommer login skiten fram igen. Blir galen. Vet någon vad som är fel och när det räknas vara åtgärdat?
Citera
2023-11-09, 13:21
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk040
Tjena. Helvete vad pissed jag blir. Blir bara utalängd från archetyp hela tiden. Och satte in pengar igår innan skiten började! Har inte ändrat någon inställning eller så. Ofta kommer jag in men efter en, två sidor kommer login skiten fram igen. Blir galen. Vet någon vad som är fel och när det räknas vara åtgärdat?
Tror tyvärr ingen på flashback sitter med ett bra svar på de frågorna Det är likadant för oss alla och när/om det kommer bli åtgärdat går inte att svara på.
Citera
2023-11-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tror tyvärr ingen på flashback sitter med ett bra svar på de frågorna Det är likadant för oss alla och när/om det kommer bli åtgärdat går inte att svara på.

Jag drar ett PM till supporten på archetyp och återkommer med svar så fort det går.
Jag upplever inte dessa problem själv.
Citera
2023-11-09, 13:38
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Jag drar ett PM till supporten på archetyp och återkommer med svar så fort det går.
Åh fan. Trodde det var snuten eller någon annan som bombade på med DDOS. Jag har dock lyckats komma in och hann beställa (och fått en av två beställningar hittils) innan det krachade totalt och har inte kommit in sen dess.
Citera
2023-11-09, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
[...]
Citat:
Ursprungligen postat av Skurk040
[...]
Citat:
[...]

Citerar er 3 eftersom det är ni som rapporterat att ni har problem med utloggningar.
Jag har skapat en support-ticket på archetyp och frågat om det finns en lösning.
Jag kan inte lova att jag eller supporten kommer lösa problemet, men jag kan iallafall agera mellanhand mellan er och supporten på archetyp den här gången.
Om ni har övrig info att ge skulle det vara bra. När ett problem uppstår så är det alltid enklare att lösa problemet ju mer info om problemet man har.

Om någon annan har samma problem så får ni gärna citera mig (skicka inte PM till mig, jag har stängt av den funktionen. Ta det här istället). Jag kan då citera er som jag gjort de 3 medlemmarna ovan om/när jag får ett svar med lösning på problemet.
Citera
2023-11-09, 16:44
Medlem
Citat:

Nej du har en poäng där. Visste inte hur omfattande det var. Vi håller tummarna på att det snart funkar igen.
Citera
2023-11-09, 16:46
Medlem
Citat:

All heroes dont wear capes!
Citera
2023-11-09, 19:42
Medlem
Xanyos avatar
Någon som beställt en stor leverans någongång oavsett om det är över Flugsvamp eller Archetyp eller någon annan Darknet marknad?

Och kommer dessa till närmsta postombud eller hur ser det ut med stora ordrar som inte går ner i postlådan?

Man blir ju betydligt mer exponerad och risken om man åker ditt på det blir ju betydligt hårdare än ett litet brev hem på lådan, sen kommer ju risken att man måste legitimera sig och man har kameror på sig när man hämtar ut paketet med.

Jag menar om man har otur att bli fast med någon mindre sändning via posten så kan man ju alltid försvara sig & ha ursäkter såsom "Jag har inte beställt någonting" "Vem som helst skulle kunna skicka hem droger till mig för att sedan vilja sätta dit mig" "Är säkert någon som vill jävlas med mig" etc etc ni förstår.

Men med en stor leverans och uppvisande med identifikation och annat så är man ju rätt körd, och det blir betydligt svårare att argumentera ett försvar för det.
Citera
2023-11-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Någon som beställt en stor leverans någongång oavsett om det är över Flugsvamp eller Archetyp eller någon annan Darknet marknad?

Och kommer dessa till närmsta postombud eller hur ser det ut med stora ordrar som inte går ner i postlådan?

Man blir ju betydligt mer exponerad och risken om man åker ditt på det blir ju betydligt hårdare än ett litet brev hem på lådan, sen kommer ju risken att man måste legitimera sig och man har kameror på sig när man hämtar ut paketet med.

Jag menar om man har otur att bli fast med någon mindre sändning via posten så kan man ju alltid försvara sig & ha ursäkter såsom "Jag har inte beställt någonting" "Vem som helst skulle kunna skicka hem droger till mig för att sedan vilja sätta dit mig" "Är säkert någon som vill jävlas med mig" etc etc ni förstår.

Men med en stor leverans och uppvisande med identifikation och annat så är man ju rätt körd, och det blir betydligt svårare att argumentera ett försvar för det.

Har inget svar på just din fråga, men om du ska göra en större order, varför inte ta en av de säljare som erbjuder dead-drops istället ifall du oroar dig för att behöva hämta ut och risken att bli tagen?
Visst, det kostar någon tusing med dead-drop, men det är mycket säkrare.
Citera
2023-11-09, 21:35
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Har inget svar på just din fråga, men om du ska göra en större order, varför inte ta en av de säljare som erbjuder dead-drops istället ifall du oroar dig för att behöva hämta ut och risken att bli tagen?
Visst, det kostar någon tusing med dead-drop, men det är mycket säkrare.

Hmm det har jag aldrig tänkt på faktiskt, tackar för upplysningen. Hade ju varit det absolut bästa & säkraste från lagen om vissa säljare erbjuder den tjänsten.

Då gäller det verkligen hitta någon eller några verkligt pålitliga säljare innan man ger sig ut och gör en sån order för det kommer kosta.

Detta ska jag kolla upp och göra lite research på olika forum samt kolla vilka säljare som är uppe för detta innan jag kommer göra en sån order.
Citera
2023-11-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Hmm det har jag aldrig tänkt på faktiskt, tackar för upplysningen. Hade ju varit det absolut bästa & säkraste från lagen om vissa säljare erbjuder den tjänsten.

Då gäller det verkligen hitta någon eller några verkligt pålitliga säljare innan man ger sig ut och gör en sån order för det kommer kosta.

Detta ska jag kolla upp och göra lite research på olika forum samt kolla vilka säljare som är uppe för detta innan jag kommer göra en sån order.

Jag hittade iallafall 1 säljare på Archetyp. Gjorde dock inget superstort försök att hitta några. Jag valde bara "source" och "destination" till sweden, sen använda jag bara sökordet "dead" och hittade iallafall en säljare som erbjuder det. Kostar 250 alternativt 500kr. Vet dock inte varför det finns 2 alternativ på just den säljaren, men jag gjorde som sagt ingen djupdykning.
Citera
2023-11-10, 08:16
Medlem
Arch nere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här