2024-01-24, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Saknar inrikes orders från 1/1, 9/1, 15/1 & 18/1…

Fan, kommer nog åka på det här straffet också då jag väntar på H från Tyskland. Hur gick det till?

Tullen tog det, fick ett brev hem jag besvarade sen stog jag åtalad för narkotikasmuggling och blev fälld i tingsrätten iallafall
Citera
2024-01-24, 21:11
Medlem
Backaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Funkar inte arch? Dom har ju en sån kategori? Sidan funkar ju jättebra.
Vilka märken säljer dom?
Citera
2024-01-24, 21:28
Medlem
emmuuts avatar
Citat:

Fan, kommer nog åka på det här straffet också då jag väntar på H från Tyskland. Hur gick det till?

Är dina ordrar från olika vendors? Om så är fallet hade jag hållt det väldigt städat hemma och jag hade inte petat i mig något på ett tag. Du kan nog räkna med ett samtal eller husis ganska snart.
Citera
2024-01-24, 21:30
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backabort
Vilka märken säljer dom?

Jag har faktiskt ingen aning då jag inte använder det själv. Men jag vet att dom har ett ganska stort utbud.
Citera
2024-01-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Är det någon som kan tipsa mig om legitima sidor som enbart riktar in sig på Anabola Steroider?

Husboard bästa sidan någonsin gå in på de sponsor säljarna.
Citera
2024-01-25, 01:20
Medlem
Jag citerar in dig i denna tråden istället eftersom dina frågor handlar mer om hur FS4 fungerar i allmänhet än rör diskussionen i tråden (FB) PGP public key?.

Citat:
Ursprungligen postat av KeramikPojken
Tack för att du tog dig tid! Jag fattat inte vad de e för fil om viml

https://ibb.co/0Grp8rt

Citat:
Ursprungligen postat av KeramikPojken
Asså fortfarande är sldan gel på. Går inte å skicka till supporten. Kan någon deras mail
?
Jag har lagt ner säkert 8 timmar av frustration. FS4 måste ju se att det kommit in pengqr ifrån mig. Dock en några minuters. Gamal adress.
Och hur skickar jag mess i supporten.??
Helt ommöjligt. Trodde fs4 va bra. Men verkar ju försöka halvscamma mer att inte svara eller någonstans å maila.
.kan någon hjälpa mig?

Det är väldigt svårt att förstå vad du menar när du skriver så slarvigt.

För det första, vad jag kan se utifrån din skärmdump försöker du använda kontaktformuläret på FS4. Du kan skicka ett meddelande i det kontaktformuläret utan att kryptera meddelandet (men ska givetvis då inte utlämna någon personlig/känslig information ifall FS4-servrarna någonsin skulle bli beslagtagna osv).

För det andra, supporten på FS4 har ingen mail, det är kontaktformulär på sidan som gäller.

Slutligen, vad gäller överföring till sidan bör du efter ett tag (det kan variera mellan minuter upp till knappt en timme) se att en insättning påbörjats under ditt konto, därefter tar det ytterligare ett litet tag innan dina pengar är tillgängliga att handla med ("Pågående" insättning VS "Överförd"). Var försäkrad om att du gått in på FS4 genom dess officiella länk (flugsvamp.wtf) och att du tar dig vidare in på sidan utan att ha presenterats med någon slags säkerhetsfel/risker med sidan.

Det finns säkert andra i denna tråden som kan hjälpa dig om du fortfarande skulle ha problem.
Citera
2024-01-25, 03:53
Medlem
Citat:

Får man fråga vart ifrån du beställde?
Citera
2024-01-25, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Tullen tog det, fick ett brev hem jag besvarade sen stog jag åtalad för narkotikasmuggling och blev fälld i tingsrätten iallafall

Med vilken typ av bevis? Det måste ju finnas någon form av teknisk bevisning
Citera
2024-01-25, 11:18
Medlem
Fick en beställning tagen tidigare i höstas och blev även delgiven misstanke men inte fälld. Testade göra en beställning som kom hem igår så man verkar inte bli flaggad väldigt länge iaf. Detta gäller antagligen bara mindre mängder
Citera
2024-01-25, 11:23
Medlem
Undrar om försändelser som ligger kvar på terminal under helg har högre risk att bli tagna? Då postflödet ändå står still så är det ju logiskt att polisen gör sina insatser med hundar då
Citera
2024-01-25, 18:03
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abc162
Husboard bästa sidan någonsin gå in på de sponsor säljarna.

Tackar så mycket för tipset, är inne & kollar runt där nu 👌
Citera
2024-01-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Underlig tankebana du har. Så med andra ord menar du att posten låter "säljare A:s" brev åka igenom utan att bli scannade/beslagtagna medans "säljare B:s" brev alltid blir scannade/beslagtagna. Hur har dem koll vilken säljares brev dem ska släppa igenom?

därför att vissa vendors har kontakter på postnord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in