Jag citerar in dig i denna tråden istället eftersom dina frågor handlar mer om hur FS4 fungerar i allmänhet än rör diskussionen i tråden
(FB) PGP public key?.
Citat:
Ursprungligen postat av
KeramikPojken
Tack för att du tog dig tid! Jag fattat inte vad de e för fil om viml
https://ibb.co/0Grp8rt
Citat:
Ursprungligen postat av
KeramikPojken
Asså fortfarande är sldan gel på. Går inte å skicka till supporten. Kan någon deras mail
?
Jag har lagt ner säkert 8 timmar av frustration. FS4 måste ju se att det kommit in pengqr ifrån mig. Dock en några minuters. Gamal adress.
Och hur skickar jag mess i supporten.??
Helt ommöjligt. Trodde fs4 va bra. Men verkar ju försöka halvscamma mer att inte svara eller någonstans å maila.
.kan någon hjälpa mig?
Det är
väldigt svårt att förstå vad du menar när du skriver så slarvigt.
För det första, vad jag kan se utifrån din skärmdump försöker du använda kontaktformuläret på FS4. Du
kan skicka ett meddelande i det kontaktformuläret utan att kryptera meddelandet (men ska givetvis då inte utlämna någon personlig/känslig information ifall FS4-servrarna någonsin skulle bli beslagtagna osv).
För det andra, supporten på FS4 har ingen mail, det är kontaktformulär på sidan som gäller.
Slutligen, vad gäller överföring till sidan bör du efter ett tag (det kan variera mellan minuter upp till knappt en timme) se att en insättning påbörjats under ditt konto, därefter tar det ytterligare ett litet tag innan dina pengar är tillgängliga att handla med ("Pågående" insättning VS "Överförd"). Var försäkrad om att du gått in på FS4 genom dess officiella länk (flugsvamp.wtf) och att du tar dig vidare in på sidan
utan att ha presenterats med någon slags säkerhetsfel/risker med sidan.
Det finns säkert andra i
denna tråden som kan hjälpa dig om du fortfarande skulle ha problem.