2023-07-21, 15:42
Medlem
Extremeflys avatar
Hade beställt 300 av en sak men fick 300 blåa istället som jag absolut inte har någon nytta av. Vad gör man dessa liksom ?

Hur har ni andra gjort? Bara spola ner?
Citera
2023-07-21, 15:45
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hade beställt 300 av en sak men fick 300 blåa istället som jag absolut inte har någon nytta av. Vad gör man dessa liksom ?

Öppna dispyt, lägg det oönskade knarket i en påse märkt med vad substansen är, sedan påsen i en annan påse som du svetsar eller vakuumpackar. Göm denna stash på något ställe, typ under tvättmaskinen eller på någon lekplats, sedan väntar du på sämre tider.
Citera
2023-07-21, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Om du känner några kranar irl fråga om dom är intresserade av blåbär eller ge bort till en vän som kanske är benzotorsk. Eller spara till sämre dagar då är dom inte så dumma.

Dispyt ska öppnas dock givet!
Citera
2023-07-23, 15:08
Medlem
Inte handlat från Darknet sen innan nyårsskiten, inte bara för den nya lagen men för det är enklare för mig att handla direkt på gatan.

Men hur har det gått med den nya lagen? Har fler åkt på det och fått husis? Har stealthen förbättras? Eller det flyter på som tidigare?
Citera
2023-07-24, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Inte handlat från Darknet sen innan nyårsskiten, inte bara för den nya lagen men för det är enklare för mig att handla direkt på gatan.

Men hur har det gått med den nya lagen? Har fler åkt på det och fått husis? Har stealthen förbättras? Eller det flyter på som tidigare?
Inte märkt någon skillnad alls sedan tidigare. Alla paket har kommit fram, precis som det alltid har gjort.
Däremot så har varannandsdags-utdelningen som PN började med för nåt år sedan gjort leveranstiderna längre. 5 dagar är nästan minimum numera.
Citera
2023-07-24, 17:06
Medlem
Är det Exitscam på gång?
Kontot står på 0 kr
Citera
2023-07-25, 21:35
Medlem
Reactants avatar
Säkert att beställa från fs4? Läst mycket om brev som inte kommer fram osv..
Citera
2023-07-26, 03:04
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coltan
Är det Exitscam på gång?
Kontot står på 0 kr
Stämmer bra det
Citera
2023-07-26, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Stämmer bra det

FS4?
Citera
2023-07-26, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Säkert att beställa från fs4? Läst mycket om brev som inte kommer fram osv..

Säkrare med archetyp.cc och bättre men det handlar om att handla av rätt säljare och inte gå in på falska länkar.
Citera
2023-07-26, 15:22
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci

Helt klart förbättrad stealth från mina vendors.
Citera
2023-07-27, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Stämmer bra det
går det bra att handla från FS4 lr vad pratar ni om för sida?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in