2024-01-17, 02:10
Medlem
moment-of-truths avatar
Tyckte att Postnord hade börjat göra sitt jobb men nu satan misstänker jag att brevbäraren snor mina orders.. Inga snutpapper, bara en tom låda
Citera
2024-01-17, 09:55
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Får fan hoppas på det, finns en säljare som mer än jag väntat på sen det postades 21e.

Jag hoppas verkligen du får ditt också! Men glöm inte öppna dispyt, även om den sagt att den ska fixa en reship.
Släpp pengarna när du antingen har det första eller det andra paketet
Citera
2024-01-17, 10:32
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Jag hoppas verkligen du får ditt också! Men glöm inte öppna dispyt, även om den sagt att den ska fixa en reship.
Släpp pengarna när du antingen har det första eller det andra paketet

Ska göra det i framtiden, och köpa från vendors som inte äter av kakan själv. Inget brev från grisen dock, så antingen en exitscam från vendorn.
Citera
2024-01-17, 10:39
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Ska göra det i framtiden, och köpa från vendors som inte äter av kakan själv. Inget brev från grisen dock, så antingen en exitscam från vendorn.

Kan ju vara så tyvärr
Men jag köpte från en vendor jag har beställt ett tiotal paket av redan och det har aldrig varit några problem förutom denna gången. Skumt..

Jag trodde också på exitscam först men vendorn lugnande ner mig. Det finns hopp! Men det kan ju vara bra att kolla på recensioner och trådar om vendorn innan man beställer kanske.
Citera
2024-01-17, 12:38
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Kan ju vara så tyvärr
Men jag köpte från en vendor jag har beställt ett tiotal paket av redan och det har aldrig varit några problem förutom denna gången. Skumt..

Jag trodde också på exitscam först men vendorn lugnande ner mig. Det finns hopp! Men det kan ju vara bra att kolla på recensioner och trådar om vendorn innan man beställer kanske.
Delar PostNord ut brev nu när det snöar så mycket? Har väntat på ett paket i en vecka nu....Av en vendor jag handlat till tiotals gånger...
Citera
2024-01-17, 13:48
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Delar PostNord ut brev nu när det snöar så mycket? Har väntat på ett paket i en vecka nu....Av en vendor jag handlat till tiotals gånger...

Det gjorde dom hos mig igår även om det var typ snöstorm. Det kan ju dock dra ut lite på tiden. Satt ju i samma situation som dig, väntade 3 jävla veckor på paketet. Finns chans att det kommer fortfarande!!
Citera
2024-01-17, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Tyckte att Postnord hade börjat göra sitt jobb men nu satan misstänker jag att brevbäraren snor mina orders.. Inga snutpapper, bara en tom låda

Min brorsa har haft tom låda i 1,5 månad. Bara beställt från såna han handlat av tidigare
Citera
2024-01-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Jag återkommer med det såfort jag säkerställt att det inte längre går att återskapa originalbilden eller annan meta-data.

Fortfarande inga bevis på dina påståenden?
Det har gått många dagar nu, och du har fortfarande inte återkommit.
Citera
2024-01-18, 01:57
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Min brorsa har haft tom låda i 1,5 månad. Bara beställt från såna han handlat av tidigare

Samma här, inget på 4 veckor hos mig och väntar på flera beställningar från en av dom största säljarna.
Citera
2024-01-18, 02:01
Medlem
Phobiazis avatar
Jo min tog lång tid även den innan jul, ca 7v.l
Fick svar tillsist o komp dock!
Citera
2024-01-18, 06:00
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser

Hur många orders gäller detta?
Citera
2024-01-18, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Hur många orders gäller detta?

4-5 stycken. Men under åren förut bara nogon som inte kommit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto