2023-06-21, 11:10
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Klart man kan köpa Monero på Kraken! Alla cryto finns och köpa där. Jag fick aldrig vänta vid första köpet men jag hade nog reggat mitt konto nån vecka innan första köpet.

De gjorde jag med men fick ändå vänta
Citera
2023-06-21, 12:26
Medlem
Tja.

Jag gjorde en beställning med spårbart paket till ombud den 15/6.
Den enda uppdateringen jag har fått i PostNord appen är att avsändaren lämnat in leveransen.

Borde jag vara nojjig att det inte gått vidare från ombudet som skall skicka det vidare till Postnord?
Citera
2023-06-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joni2301
Tja.

Jag gjorde en beställning med spårbart paket till ombud den 15/6.
Den enda uppdateringen jag har fått i PostNord appen är att avsändaren lämnat in leveransen.

Borde jag vara nojjig att det inte gått vidare från ombudet som skall skicka det vidare till Postnord?
100% på att det står att det är inlämnat? Många tar fel på inlämnad/frakt bokad (sistnämnda ej inlämnat).
Citera
2023-06-21, 17:49
Medlem
Nr45s avatar
Förstår inte allt skit om FS ,jag sätter in , 40 min senare beställer jag det jag ska ha av dom säkra som alltid vart säkra på FS. Inga problem. 2 dar tar det det sen är det hemma.

vet inte om ni andra önskar andra säljare o testar hej vilt.
Men att det funkar gör det som ,precis som innan lagen.
Smidigt värre
God Midsommar
Citera
2023-06-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilemore
100% på att det står att det är inlämnat? Många tar fel på inlämnad/frakt bokad (sistnämnda ej inlämnat).

http://www.bilddump.se/bilder/202306...16.113.249.png

100% säker

Det som retar mig mest är att när jag läser i vendors feedback så bara dräller det in feedback på leveranser och beställningat med spårbart till ombud som gjorts efter min😅
Är det någon liten äcklig sommarjobbare som stulit mitt paket tros?!
Senast redigerad av joni2301 2023-06-21 kl. 18:31.
Citera
2023-06-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nr45
Förstår inte allt skit om FS ,jag sätter in , 40 min senare beställer jag det jag ska ha av dom säkra som alltid vart säkra på FS. Inga problem. 2 dar tar det det sen är det hemma.

vet inte om ni andra önskar andra säljare o testar hej vilt.
Men att det funkar gör det som ,precis som innan lagen.
Smidigt värre
God Midsommar

Samma här med fs. Sätter in, och max en timme senare beställer jag från de jag brukar. Fast nu med varannadagsutdelning, tar det i regel 7-10 dd att få leverans.
God Midsommar
Citera
2023-06-21, 23:16
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Arch har prepp. 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är du inne på riktiga Arch ...finns en egen del för steroider och stort utbud vad jag kan se.

Ah, såg det nu, ett litet utbud men ändå, tack! 😊
Citera
2023-06-22, 09:50
Medlem
Xanyos avatar
Någon annan än jag som har på senare tid haft problem att komma in på FS via mobil? Aldrig haft problem med att komma åt sidan via mobil innan.
Citera
2023-06-22, 10:19
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Någon annan än jag som har på senare tid haft problem att komma in på FS via mobil? Aldrig haft problem med att komma åt sidan via mobil innan.
Varit in å kikat då och då på utbudet, inte haft några problem alls.
Citera
2023-06-22, 22:59
Medlem
Skickat in bitcoin idag till flugsvamp men inte kommit in något. Skrivit till supporten men skapas inget ärende eller verkar skickas, någon mer som haft problem?
Citera
2023-06-23, 18:04
Medlem
Tjaa gott folk! Är färsking på dehär med bitcoins tänkte beställa en mindre mängd gräs (eget bruk) hur gör jag en order enklast? Uppskattar seriösa svar.
Citera
2023-06-23, 18:06
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen21
Tjaa gott folk! Är färsking på dehär med bitcoins tänkte beställa en mindre mängd gräs (eget bruk) hur gör jag en order enklast? Uppskattar seriösa svar.

Herregud, det behövs verkligen en klistrad tråd.

Använd Monero (XMR). Köp ex. via Localmonero.co.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in