Citat:
Ursprungligen postat av
SKY77
Tror inte på rödlistad. Utan att de misstänker de brev som inte har avsändare. För beställt småprylar som liknar dessa brev men som kommit utan att de öppnats eller något. De skickades som brev. Dock hade de företagens avsändare på breven.
Fast de misstänker inte att det är knark bara för avsändare inte står, vet inte vart det ryktet kommer ifrån. Skall vara en avskild brevbärare isf, det är sällan man som brevbärare läser avsändare eller så och det sorteras automatiskt. Det mesta som jag hör om postnord vet jag mycket väl att det inte stämmer på orterna här eller terminalerna! Inte här och det är fortf inte många som ens säger något till aina, de var ju emot det från start.
Jag har inte fått något taget från varken arch eller någon annan sida, fått 5st på ungefär lika många veckor.. så tur eller otur med vart man bor, om säljare eller ni har span, kan vara vad som...och nej du behöver inte bekymra dig över att postnord har nån sorts lista som larmar aina varje gång något kmr...då hade jag och de flesta varit körd.