2023-08-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Va ett tag sen man höll på med detta. Men gått och blivit mer och mer sugen sista tiden. Och funderar på archetyp men det blir ta mig fan allt svårare och krångligare att kirra krypto valuta ta mig fan! Ska till ett jävla krångel för att få in lite deg på en sida.

Förstår att arche bara tar xmr/monero och jag blir fan inte klok på hur fan man köper det. Är det localmonero som gäller eller? Jag skiter i växelkurser och sparande av en hundring eller två pga av fees och sånt. Skiter i att hålla på med krypto mixer för att va EXTRA anonym osv. Vill bara kunna handla xmr snabbt och enkelt.

Kan man swisha nån som har bra "rating" på local monero och få det insatt till den adress man vill är det så enkelt!?? Eller är det nån som kan ge ett schysst svar.

hade kunnat hjälpa dig. men rekommenderar KUCION för att växla. kan kolla rating på darkweb.men ja då får du ha mitt nick där o ja ger inte det till vem som helst. . känns lite luffigt o blåsa nån på några hundringar men fixar du det inte så hade jag kunnat växla åt dej.

o nä e ingen stor användare avd enna sida.

men tror du ska fixa det skaffa konto kucion köpt vilken valuta du nu köper skicka ditt väcla o sen skicka till sidan. om du inte tar d e via plånböcker för va lite mer hemlig
Citera
2023-08-10, 20:50
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Bara jag som inte kommer in på flugsvamp idag? Får upp sidan där man ska skriva flugsvamp.wtf och trycka på cirkeln. Men står bara och laddar? SOS
Citera
2023-08-10, 21:24
Medlem
jag har märkt av samma sak med fs sedan ett par timmar tillbaka
Citera
2023-08-10, 21:26
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Skönt att få det bekräftat. Som tur är har jag inga pengar insatta där för tillfället - samtidigt har jag aldrig handlat från något annat ställe och behöver verkligen fylla på lagret. Lite panik här. Någon som vet mer?
Citera
2023-08-10, 21:36
Medlem
Hej! Har läst tillbaka i tråden ca 30min nu och har svårt att förstå hur man ska gå tillväga med allt.. finns det någon snäll som vill förklara i pm eller så hur man ska göra idag för att beställa? Använt fs2 men längesen nu sen man pundade, men nu är det dags att bryta nykterheten
Citera
2023-08-10, 22:26
Medlem
verkar ha legat nere i minst 2 dagar, någon som vet något?
Citera
2023-08-10, 22:52
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Väntar ivrigt på info! Om inte annat tar jag gärna emot information kring annan sida där jag säkert kan handla (om jag nu inte bryter mot någon regel genom att fråga)

Jag kanske ska ha is i magen.....
Citera
2023-08-10, 22:54
Medlem
Nr45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuphoriaSwe
Skönt att få det bekräftat. Som tur är har jag inga pengar insatta där för tillfället - samtidigt har jag aldrig handlat från något annat ställe och behöver verkligen fylla på lagret. Lite panik här. Någon som vet mer?

Kan bli så här vart inne idag olika tider ,nu går det inte men ,brukar alltid släppa efter ett tag. Sitt lungna i båten,

Det kickar igång inatt eller om några timmar.

Verkar ju som Arc också haft problem, Det kommer lösa sig. Alla skriker exit scam osv efter kort tid.
Mvh
Citera
2023-08-10, 22:55
Medlem
EuphoriaSwes avatar
Tack för lugnande ord, det är typiskt mig att direkt agera hysterika!
Citera
2023-08-11, 07:57
Medlem
Nr45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuphoriaSwe
Tack för lugnande ord, det är typiskt mig att direkt agera hysterika!

Så nu funkar det som det ska igen/Mvh
Citera
2023-08-11, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nr45
Så nu funkar det som det ska igen/Mvh

funkar fortfarande inte för mig. Fungerar det fortfarande för dig?
Citera
2023-08-11, 16:51
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvet8795
Hej! Har läst tillbaka i tråden ca 30min nu och har svårt att förstå hur man ska gå tillväga med allt.. finns det någon snäll som vill förklara i pm eller så hur man ska göra idag för att beställa? Använt fs2 men längesen nu sen man pundade, men nu är det dags att bryta nykterheten
https://www.luffarn.com/archetyp-market/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in