2023-10-11, 09:48
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Visste ej detta. Har själv aldrig blivit blåst av honom.

Tyvärr vet man aldrig vem man kan lita på här.

Hur vet ni att archetyp.cc är grön?; vilken är er ursprungskälla?

Det är ju för h*lvete archetyp själva som tagit fram den länken för att slippa just detta med phishing länkar. Likadant med flugsvamp.wtf.
Citera
2023-10-11, 09:50
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Det är ju för h*lvete archetyp själva som tagit fram den länken för att slippa just detta med phishing länkar. Likadant med flugsvamp.wtf.
OK! Tack för upplysningen!
Citera
2023-10-11, 18:30
Medlem
tjo!

hur länge bör man vänta på sitt paket fråna rchetype innan man ska börja oroa sig? gått typ 2 veckor nu
Citera
2023-10-12, 02:13
Medlem
Citat:
Att folk inte lärt sig fortfarande. Det här är den ständiga återkommande frågan. Jag blev själv faktiskt blåst en gång i tiden när jag var inne hos luffarn och klistra in en av hans länkar.

Luffarn lär ju ligga och sola på playan med era stålar.

Som sagt 1000 gånger innan. archetyp.cc och flugsvamp.wtf skriv rakt i adressfältet i Tor aldrig något annat.

Förstår inte hur luffarn vågar ha phishing länkar på sin hemsida med tanke på att han inte är särskilt hemlig för det måste ju finnas med gott om folk som vet vem han är??
Citera
2023-10-12, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storebror007
Kört snart brev från polisen förhör

Eller så har säljaren/paketeraren inte skickat ut något från början.
Citera
2023-10-12, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Visste ej detta. Har själv aldrig blivit blåst av honom.

Tyvärr vet man aldrig vem man kan lita på här.

Hur vet ni att archetyp.cc är grön?; vilken är er ursprungskälla?

Som sagt både archetyp.cc och flugsvamp.wtf kommer från respektive sida så dem är dem ända riktigta länkarna!
Citera
2023-10-12, 07:33
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är den verkligen synkad...? Blockkedjan för XMR är en riktig best - min ligger på 160GB (non-prune).

Jag synkroniserade från en server, som givetvis tar längre tid än en extern SSD-hårddisk.

Jag startade inte från 0 , utan från början av året 2020.

Framtiden för utvisa om det stämmer. Jag får snart en USB ledger nano, för att se om jag nu kan överföra..?
Citera
2023-10-12, 13:20
Medlem
Bagueras avatar
Hej!
Inte fått mitt paket från handlare och gått över en vecka. Antar det har hamnat i beslag. Vad kan jag förvänta mig?
Bor centralt i Stockholm.
Citera
2023-10-12, 13:25
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baguera
Hej!
Inte fått mitt paket från handlare och gått över en vecka. Antar det har hamnat i beslag. Vad kan jag förvänta mig?
Bor centralt i Stockholm.

Du kan förvänta dig en dispyt och om du har flax en reship.
Citera
2023-10-12, 15:10
Medlem
Bagueras avatar
Citat:
Du kan förvänta dig en dispyt och om du har flax en reship.
Ursäkta om jag är korkad. Vad menar du med dispyt?
Bryr mig inte så mycket om summan i fråga utan mer om jag kan förvänta mig hembesök.
Citera
2023-10-12, 15:12
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuldz
tjo!

hur länge bör man vänta på sitt paket fråna rchetype innan man ska börja oroa sig? gått typ 2 veckor nu

Jag tror för dig att du blivit scammad. Jag har också haft såna brev för nån vecka sedan och dom dök aldrig upp men fått saker både före och efter
Citera
2023-10-12, 15:58
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baguera
Ursäkta om jag är korkad. Vad menar du med dispyt?
Bryr mig inte så mycket om summan i fråga utan mer om jag kan förvänta mig hembesök.

Du trycker på dispyt. Så skriver du att varan inte kommit. I bästa fall skickar dom en ny (eller snarare skickar varan).

Kan ju såklart inte svara på om du får besök eller brev från konstapeln. Jag har då aldrig fått det när något har försvunnit, däremot har jag fått varan skickad till mig.

Det är bra att ha i bakhuvudet att det är nedgångna knarkare i andra ändan som antagligen inte kan svara på vilken veckodag eller månad, år det är förtillfället. Dom kan även köra med att posten har slarvat bort det. Det är tydligen väldigt vanligt när det kommer just till knarkförsändelser.

Börja du med att göra en dispyt och sluta oroa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in