Citat:
Ursprungligen postat av
Mannichi
Nä, det är nog förlorat. Försökt göra en ticket men kommer bara till en vit sida, fungerar inte verkar det som.
Adressen är som sagt 100% rätt
Vad är onion-adressen du använder? Kan du skriva adressen här? Alltså adressen till archetyp som du använder, inte din wallet.
Fick du den från archetyp.cc?
Notera:
Det finns flera phishing-länkar och phishing-sidor mot archetyp.
Exemplevis
arcetyp.cc. Kolla riktigt noga så ser du att bokstaven "H" saknas i länken. Denna genererar phishing-länkar. Archetyp kommer se precis normal ut ifall du skulle använda en onion-länk från arcetyp.cc, men din plånboks insättningsadress skulle ändras, så dina pengar försvinner.
Anledningen till varför jag frågar är för att du säger att du försökt att skapa en ticket, men att sidan blir "vit". Detta får mig att misstänka att du är inne på en phishing-länk.
Testa generera en fräsch onion-adress via
https://archetyp.cc, och sedan skapa en ticket till supporten.
Du nämner även att "Adressen är som sagt 100% rätt".
Jag
gissar på att du menar insättningsadressen (wallet).
Visst, wallet-adressen är definitivt en korrekt adress eftersom pengarna har förts över till den, men frågan är, är det
din wallet-adress?
På archetyp så har du alltid samma wallet-adress.
Jämför wallet-adressen du försökt skicka till nu, med alla tidigare överföringar du gjort till archetyp (förutsatt att detta inte är din första överföring till archetyp).
Jag vet inte vilket wallet du använder, men i cake wallet så går du till:
Transactions -> Klickar på överföringen som heter "Sent" -> Scrolla ner till "Recipient addresses"
Om din senaste överföring är till en annan adress än vad dina tidigare överföringar till archetyp har varit så har du definitivt blivit phished.