2023-10-07, 02:00
Medlem
Houseniggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Fattar inte varför nästan alla vendors har så risig stealth, jag lovar att om jag hade jobbat på posten och brytt mig så hade jag lätt kunnat ta 90% av all knarkpost. Jag kan se ett knarkbrev på 1 mils avstånd. Tur att mina grejer kommit fram hittills iallafall.

De bryr sig inte, postnord slarvar som fan
Citera
2023-10-07, 21:14
Medlem
Sweenietods avatar
Hej!
Vet inte om det är rätt delforum, men jag skulle vilja diskutera produktkvalitén av det som säljs på darknet.
T ex köpte jag zopisign som var bra ena gången, men nästa gång så var det ingen styrka alls i dom.
Detta gör att jag kommer prova beställa mindre mängd, för att ev beställa större mängd ifall den är bra.

Betygen är nästan alltid 5, så det ger mig inte så mycket, jag tror vissa betygsätter så fort de fått levererat (oftast 5 ) men inte alltid hunnit prova.

Vissa har riktigt bra kvalité på produkter, så de är som apotekets. Är det någon som vet om det finns en forumtråd om produkt-kvalitén på FS4 och Archetyp så berätta gärna, eller pm:a mig.

Må bäst det går.
Citera
2023-10-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Hej!
Vet inte om det är rätt delforum, men jag skulle vilja diskutera produktkvalitén av det som säljs på darknet.
T ex köpte jag zopisign som var bra ena gången, men nästa gång så var det ingen styrka alls i dom.
Detta gör att jag kommer prova beställa mindre mängd, för att ev beställa större mängd ifall den är bra.

Betygen är nästan alltid 5, så det ger mig inte så mycket, jag tror vissa betygsätter så fort de fått levererat (oftast 5 ) men inte alltid hunnit prova.

Vissa har riktigt bra kvalité på produkter, så de är som apotekets. Är det någon som vet om det finns en forumtråd om produkt-kvalitén på FS4 och Archetyp så berätta gärna, eller pm:a mig.

Må bäst det går.

Det är i princip ingen mening att beställa uppdelat på det viset för det finns inte direkt något som säger att du kommer att få av samma batch när du gör den andra beställningen, även om du beställer samma vecka.
Citera
2023-10-08, 08:22
Medlem
Citat:
Fattar inte varför nästan alla vendors har så risig stealth, jag lovar att om jag hade jobbat på posten och brytt mig så hade jag lätt kunnat ta 90% av all knarkpost. Jag kan se ett knarkbrev på 1 mils avstånd. Tur att mina grejer kommit fram hittills iallafall.
Eller hur.. 5/5 stealth visar sig vara ett kuvert där man lagt i skiten emellan en bit kartong. Det är många vendors som skickar så. Jag har bara fått riktigt genomtänkt stealth en eller två gånger. Hade jag inte väntat på post skulle det åkt i insamlingen.
Citera
2023-10-08, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Housenigga
De bryr sig inte, postnord slarvar som fan

Dom är postarbetare och inte narkotikapoliser.
Citera
2023-10-08, 12:54
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Har folk problem med att få in XMR på archetyp? Verkar va lite sånt snack i trådarna, både här och på archetyps forum. Tänkte så man vet innan, tänkte lägga in en större summa idag!

Jag har samma problem. Gjorde en insättning på 2000 kr men dem har ej dykt upp på flera dagar. Support på Archetyp frågar om TXID som jag ej hittar nånstans. Jag använder Kraken och deras transaktions ID ser annorlunda ut jämfört med vad Archetyp frågar om.

Nån som vet vart jag hittar Monero-TXID?

Tack på förhand
Citera
2023-10-08, 15:48
Medlem
Glastonburys avatar
Citat:

En vän som jobbar på PostNord har sagt att de inte pallar utan bara vill jobba under arbetstid. De får inte ut något av att rapportera om misstänkta brev. De får ingen lönebonus eller något liksom.
Citera
2023-10-08, 16:35
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury
En vän som jobbar på PostNord har sagt att de inte pallar utan bara vill jobba under arbetstid. De får inte ut något av att rapportera om misstänkta brev. De får ingen lönebonus eller något liksom.
Det skulle vara kul om man fick bonus 😆
Citera
2023-10-09, 10:04
Medlem
Sweenietods avatar
Någon som vet något om XMR plånboken, GUI-wallet.

Jag förde över monero (XMR) från kraken, men det kom tydligen inget fastän adressen var rätt, Nu har jag synkroniserat sedan 2020, och jag har 0 på allt.
Förut hade jag kanske 0.00032 XMR, men nu var även det borta.

Jag har ett referens ID för transaktionen som börjar på" FTQeMZW-uMVEOOMH4Yl.........."

Det finns ingen support till GUI-wallet vad jag vet.

Någon som har något tips! Synkronisera i timmar (eller vilket datum...? )

Tas tacksam emot.
Ha en god dag!

/ S

Tillägg: Min GUI-wallet går inte att uppdatera. Skall jag ta bort den och installera en ny uppdaterad GUI-wallet, men då är det med 25 ordfraser för att återställa etc.
Senast redigerad av Sweenietod 2023-10-09 kl. 10:18.
Citera
2023-10-09, 10:15
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svagis
Det är i princip ingen mening att beställa uppdelat på det viset för det finns inte direkt något som säger att du kommer att få av samma batch när du gör den andra beställningen, även om du beställer samma vecka.

Tack för ditt svar. Men jag kommer eventuellt chansa. När de får in de nya batcherna är en hemlighet. I de flesta fall är de bra, i vissa andra är kvalitén dålig och tabletterna fungerar ej då tyvärr.
Citera
2023-10-09, 10:34
Medlem
Walvaters avatar
Jag kommer inte in på Archetyp nu. "Sidan kan inte visas"

Hoppas verkligen att det inte är permanent.

Kommer ni in?

EDIT: kom in med en annan länk som jag hittade på Luffarn.
Senast redigerad av Walvater 2023-10-09 kl. 10:38.
Citera
2023-10-09, 15:14
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury

Jo, men det räcker att nån avdelningschef, eller nån/några muppar på den lokala postutdelningen i en mindre stad får för sig nåt, så är det kört i vissa områden. Det har skett på vilket jag känner till.

Därför hade det varit önskvärt med alternatv till små anonyma kuvert utan avsändare.

Hade man lyckats via nån bulvan eller så, få ut breven som företagspost hade det t ex minskat risken för beslag med 100%. Eller ha en i alla fall falsk avsändaradress på breven.

Det är rätt ovanligt idag att det skickas massa små halvtjocka privatbrev som är frankerade, ej företagsbrev, och utan avsändare. Bara bristen på avsändre är nästan i sig en stor stealth-brist

Det bästa hade varit om man kunde få varor via drops.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in