2023-07-16, 21:35
Medlem
Har inte varit inne på FS på någon månad skulle logga in idag men länken jag hade dit verkar inte funka längre
Någon som kan PM :a en fungerande ?
Citera
2023-07-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Har inte varit inne på FS på någon månad skulle logga in idag men länken jag hade dit verkar inte funka längre
Någon som kan PM :a en fungerande ?

Gå raka vägen över till Archetyp!!!
Citera
2023-07-17, 13:13
Medlem
Går det att beställa till ombud, eller typ paket att hämta upp ist för hemadress på Archetype?
Citera
2023-07-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snord
Går det att beställa till ombud, eller typ paket att hämta upp ist för hemadress på Archetype?
Det går generellt inte för "vanliga" beställningar. Om du köper för stora summor så erbjuder vissa säljare det men om du är ny för säljaren så kommer de sannolikt oavsett inte erbjuda det. Saken är ju den att vem som helst i teorin kan beställa till din brevlåda så skulle ngt gå fel så har du givetvis ingen aning om vem som kan ha beställt. Så länge du håller dig till säljare med goda omdömen som verkat länge och köper inrikes så är risken minimal. Lös på om de olika säljarna i forumet på archetype.
Citera
2023-07-17, 15:32
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snord

Det finns åtminstone en säljare på Arch som erbjuder dead drop (tror jag det heter) dvs säljaren gömmer knarket i stjärten på en luffare (eller dylikt) varpå du får GPS-koordinater till luffaren (eller dylikt)

Citera
2023-07-17, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Gå raka vägen över till Archetyp!!!
Så himla krångligt att fixa konto o.s.v när man redan har ett på Fs och det aldrig har krånglat med leveranser
Har väl lite btc kvar dessutom om jag bara får en fungerande länk så PM tas tacksamt emot
Citera
2023-07-18, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Så himla krångligt att fixa konto o.s.v när man redan har ett på Fs och det aldrig har krånglat med leveranser
Har väl lite btc kvar dessutom om jag bara får en fungerande länk så PM tas tacksamt emot

Förstår, men ändå bättre att bara skapa konto på archetyp, går ju rätt fort. Man behöver ingen invite längre vad jag vet!
Citera
2023-07-18, 17:05
Medlem
Fick husis för en vecka sedan då polisen påstod sig ha en husrannsakan och prompt skulle in i hemmet. Sökte igenom allt sen fick man åka med till stationen. Tvingades lämna Bp och ha ett förhör. Dem sa att dem har beslagtagit brev med narkotika. Märkligt tycker en själv då man inte har gjort något olagligt. Om två månader är deras utredning klar om en förstod rätt. Tråkigt att bli störd en dag sådär.
Citera
2023-07-19, 01:32
Medlem
Är det säkert att beställa Tram från FS4 ?
Citera
2023-07-19, 09:18
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Det finns åtminstone en säljare på Arch som erbjuder dead drop (tror jag det heter) dvs säljaren gömmer knarket i stjärten på en luffare (eller dylikt) varpå du får GPS-koordinater till luffaren (eller dylikt)

HAHAHA

Underbar beskrivning.
Citera
2023-07-20, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Gissar att alla tre beställningar gjorts till samma adress?

Om så är fallet så kan du nog åtminstone se till att ha städat hemma och inte peta i dig någonting närmsta tiden, för med tanke på att beställningar fortsätter att komma även efter polisen gjort beslag (och även underrättat dig om det) så lär det uppstå misstanke om att det antingen kan tänkas finnas övriga droger i din närmiljö eller att det kanske pågår någon slags försäljningsverksamhet..
Är det stora mängder? För du får ju tänka på att med tanke på att du upprepade gånger blivit ertappad med att beställa hem droger kan få svårt att övertala någon att det inte är du som gjort dessa beställningar, samt att eventuella straffvärden kommer baseras på samtliga beställningars totala mängd (dvs. Har du beställt lite större mängd varje gång så kanske det inte längre klassas som ringa)

Får jag fråga VARFÖR du fortsatt att beställa hem olagligheter dels efter första beslaget, men även efter du blivit påkommen ännu en gång?!
Väntade ett halvår efter första beslaget sedan testade jag lite försiktigt och grejer kom fram utan problem. La nu en hög beställningar på samma gång och en kom fram snabbt utan problem medan resten blev plockat.

Tur nog handlar det om små mängder så inget jag ligger vaken om nätterna över men en jävla tråkigt bakgrundsnojja man får ändå.

Om min address var flaggad hade några grejer jag fått aldrig kommit fram så jag beskyller den nya postlagen i det här fallet.
Citera
2023-07-20, 16:26
Medlem
Fört statistik för varje leverans, ha koll på leveranstiderna osv. I snitt har jag fått vänta 5 dagar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in