Citat:
Ursprungligen postat av
Sleazetjackisen
Gissar att alla tre beställningar gjorts till samma adress?
Om så är fallet så kan du nog åtminstone se till att ha städat hemma och inte peta i dig någonting närmsta tiden, för med tanke på att beställningar fortsätter att komma även efter polisen gjort beslag (och även underrättat dig om det) så lär det uppstå misstanke om att det antingen kan tänkas finnas övriga droger i din närmiljö eller att det kanske pågår någon slags försäljningsverksamhet..
Är det stora mängder? För du får ju tänka på att med tanke på att du upprepade gånger blivit ertappad med att beställa hem droger kan få svårt att övertala någon att det inte är du som gjort dessa beställningar, samt att eventuella straffvärden kommer baseras på samtliga beställningars totala mängd (dvs. Har du beställt lite större mängd varje gång så kanske det inte längre klassas som ringa)
Får jag fråga VARFÖR du fortsatt att beställa hem olagligheter dels efter första beslaget, men även efter du blivit påkommen ännu en gång?!
Väntade ett halvår efter första beslaget sedan testade jag lite försiktigt och grejer kom fram utan problem. La nu en hög beställningar på samma gång och en kom fram snabbt utan problem medan resten blev plockat.
Tur nog handlar det om små mängder så inget jag ligger vaken om nätterna över men en jävla tråkigt bakgrundsnojja man får ändå.
Om min address var flaggad hade några grejer jag fått
aldrig kommit fram så jag beskyller den nya postlagen i det här fallet.