2023-04-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Tänkte skaffa cake Wallet till iPhone

I appstore finns tre olika

1. Cake-defi

2. Cake wallet

3. Monero.com by cake wallet

Vilken ska man använda?

Mvh

Monero.com använder jag!
Citera
2023-04-07, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Sluta sprid lögner. Beställ av de som skickar breven så ska du se att de kommer fram!

Inga lögner, har beställt från plattan som har stora pålitliga säljare. Men inget kommit på tre gånger nu sen Januari.. Kan ju vara så att några har max otur med brevbärare och PN .. Vissa brevbärare leker ju poliser idag och andra skiter i vilket. Vi har väl en låtsas polis som delar ut post här jag bor tyvärr.. Men lögn e d absolut inte. För då hade ju INGEN skrivit här att deras brev försvinner.. Det har till och med gått på nyheterna ang bruna vadderade brev med bara namn och adress på att d misstänks i postgången..
Citera
2023-04-07, 17:42
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grislatin
Monero.com använder jag!

Kan man köpa Monero med kort där?
Citera
2023-04-07, 17:43
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlimMadness83
Inga lögner, har beställt från plattan som har stora pålitliga säljare. Men inget kommit på tre gånger nu sen Januari.. Kan ju vara så att några har max otur med brevbärare och PN .. Vissa brevbärare leker ju poliser idag och andra skiter i vilket. Vi har väl en låtsas polis som delar ut post här jag bor tyvärr.. Men lögn e d absolut inte. För då hade ju INGEN skrivit här att deras brev försvinner.. Det har till och med gått på nyheterna ang bruna vadderade brev med bara namn och adress på att d misstänks i postgången..

Väntar själv på 3 brev fortfarande inget. Små mängder bara men ändå
Citera
2023-04-07, 20:26
Medlem
Citat:
Monero.com använder jag!

Tackar! 🙏🏻
Citera
2023-04-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Kan man köpa Monero med kort där?
Ja det kan man, det gjorde jag. Gick även galant att föra vidare till arche
Citera
2023-04-07, 23:29
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ja det kan man, det gjorde jag. Gick även galant att föra vidare till arche

Kräver dom id?
Citera
2023-04-07, 23:57
Medlem
Citat:
Kräver dom id?
Nej!
Citera
2023-04-09, 17:33
Medlem
Kranpunktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallemaan
liknande hände mig, la in 4000 på kvällen och morgonen efter så va allt länsat och lösen bytt.

Fick tillbaka mitt konto efter lite meck och startade en ticket där admin säger att jag loggat in via en pishing sida mot mitt nekande då jag alltid gått in via archetyp.cc som jag har sparat som bokmärke sedan länge. Och det skumma är att man behöver en pinkod för att göra uttag, jag har aldrig gjort något uttag någonsin så hur har dom mitt pinkod om jag aldrig skrivit in den?

Exakt samma som hänt mig ungefär runt samma tid som du skrev det inlägget.
Ca 1 vecka sedan.
Fick aldrig tillbaka mitt konto.
2000kr första gången då jag skickade till fake wallet (märktes efter närmare inspektion av "kedjan") sen loggade jag in på den riktiga sidan och förde över 2000kr till min riktiga wallet och la min order igen.
Timmar senare blev kontot kapat.
gjorde ett nytt konto och kontaktade vendor som jag precis lagt en order hos för att se ifall han hade tagit emot, det hade han inte.
Antar då att kontot är kapat och länsat...
Senast redigerad av Kranpunkten 2023-04-09 kl. 18:25.
Citera
2023-04-09, 18:11
Medlem
Extremeflys avatar
Hur lång tid tar de för en dispyt att lösas? Varit i 11 dagar nu. Säljaren är inte online heller och har inte varit på länge.
Citera
2023-04-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranpunkten
Exakt samma som hänt mig ungefär runt samma tid som du skrev det inlägget.
Ca 1 vecka sedan.
Fick aldrig tillbaka mitt konto.
2000kr första gången då jag skickade till fake wallet (märktes efter närmare inspektion av "kedjan") sen loggade jag in på den riktiga sidan och förde över 2000kr till min riktiga wallet och la min order igen.
Timmar senare blev kontot kapat.
gjorde ett nytt konto och kontaktade vendor som jag precis lagt en order hos för att se ifall han hade tagit emot, det hade han inte.
Antar då att kontot är kapat och länsat...
Har du antingen skapat eller loggat in via en phisingsida så kan du ju inte använda det kontot eller de inloggningsuppgifterna. Känns som det är en självklarhet att spara för en man in the middle.
Citat:
Hur lång tid tar de för en dispyt att lösas? Varit i 11 dagar nu. Säljaren är inte online heller och har inte varit på länge.
Du behöver själv tillkalla en mod efter en vecka. Är det en säljare som är inaktiv på det sättet borde det lösas direkt.
Citera
2023-04-10, 09:09
Medlem
Hej alla flugsvamps älskare, vet inte om jag upprepar det, men nu är nya flugforum på plats.
Det enda som fattas nu är att alla som vill öppnar konto och börjar föra en vettig konversation om säljare, prudukter, stealth och eventuella scammers.
Så skunda Er och gå med, det vore ju ett himmelrike om det ens blir en tiondel så bra som det förra!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in