Den var ju misstänkt. Vad är AT? Hur som helst. Frågan är varför dom lätt det gå isf. Då borde dom hälsat på också i samband det anlände. Knarka upp allt fort och bli försök bli ren fort. Eller så gömmer du det på annat ställe några veckor.
Den var ju misstänkt. Vad är AT? Hur som helst. Frågan är varför dom lätt det gå isf. Då borde dom hälsat på också i samband det anlände. Knarka upp allt fort och bli försök bli ren fort. Eller så gömmer du det på annat ställe några veckor.
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska agera ännu.
Jag gjorde en beställning på AT och fick hem detta paketet 2-3 dagar senare än normalt, och det jag funderar över om det bara är PostNord som misshandlat det. Eller om någon har tagit sig en tjuvkik.
Hur är det med fotografering av brev av posten/polis?! Tänkte på den här liraren ovanför som både fick ett brev som såg ut som en schweizerost samt fina klistermärken på sitt knarkbrev. Samtidigt som en tydlig poststämpel gick uttyda. Det måste nästan vara för bra för att vara sant för NOA. Kan du dom inte gräva rejält nu på Hen?!
Jag menar, finns det någon som inte vid första anblicken ser att det är knark i det där brevet. Är ju verkligen ett rikigt skolexemplar på hur knarkbreven ser ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!