2023-11-07, 21:38
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Den var ju misstänkt. Vad är AT? Hur som helst. Frågan är varför dom lätt det gå isf. Då borde dom hälsat på också i samband det anlände. Knarka upp allt fort och bli försök bli ren fort. Eller så gömmer du det på annat ställe några veckor.

ArcheType.
Citera
2023-11-07, 21:40
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
ArcheType.

Jahaja, men vad beställde du?
Citera
2023-11-07, 21:48
Medlem
Citat:
Den var ju misstänkt. Vad är AT? Hur som helst. Frågan är varför dom lätt det gå isf. Då borde dom hälsat på också i samband det anlände. Knarka upp allt fort och bli försök bli ren fort. Eller så gömmer du det på annat ställe några veckor.

Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska agera ännu.

AT = Archetyp
Citera
2023-11-07, 21:48
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Vad han beställde vettefan.

Har dock fått brev/paket lika misshandlade om ej värre, både lagliga å olagliga, samt som varit kors å tvärs i landet och vänt innan det hittat fram.
Citera
2023-11-07, 21:50
Medlem
Citat:

Hur är vad jag beställde relevant i denna diskussionen?
Undrar bara, ren nyfikenhet eller finns det en orsak?
Citera
2023-11-07, 21:50
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeExplorer
Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska agera ännu.

AT = Archetyp
Gick det att se zipbagen genom hålen eller va godiset "osynligt"? Inge lukt? Etcetc.
Citera
2023-11-07, 21:53
Medlem
Citat:
Gick det att se zipbagen genom hålen eller va godiset "osynligt"? Inge lukt? Etcetc.

Den påsen som innehöll der beställde var vacuum packat och inlindad i massor av tunn papper. Kunde inte se att någon skulle modifierat den.
Citera
2023-11-07, 21:55
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Den påsen som innehöll der beställde var vacuum packat och inlindad i massor av tunn papper. Kunde inte se att någon skulle modifierat den.
Är nog chill då.
Som sagt, fått en drös brev/mindre paket misshandlade med, lagligt och olagligt å aldrig hänt något efteråt.
Förstår nojjan dock.
Citera
2023-11-07, 23:14
Medlem
Citat:
Är nog chill då.
Som sagt, fått en drös brev/mindre paket misshandlade med, lagligt och olagligt å aldrig hänt något efteråt.
Förstår nojjan dock.

Alright 👍🏻

Tack för inputen
Citera
2023-11-08, 09:53
Medlem
momongos avatar
Citat:
Hejsan!

Jag gjorde en beställning på AT och fick hem detta paketet 2-3 dagar senare än normalt, och det jag funderar över om det bara är PostNord som misshandlat det. Eller om någon har tagit sig en tjuvkik.

Beställning kom i en ziplock påse

https://ibb.co/CV1jBpz

Mvh ✌🏻

Lugn - den har bara blivit omtumlad på banden typ fastnat någonstans o någon på postmord har klistrat på märken som man ska.
Citera
2023-11-08, 10:15
Medlem
paskharens avatar
Hur är det med fotografering av brev av posten/polis?! Tänkte på den här liraren ovanför som både fick ett brev som såg ut som en schweizerost samt fina klistermärken på sitt knarkbrev. Samtidigt som en tydlig poststämpel gick uttyda. Det måste nästan vara för bra för att vara sant för NOA. Kan du dom inte gräva rejält nu på Hen?!

Jag menar, finns det någon som inte vid första anblicken ser att det är knark i det där brevet. Är ju verkligen ett rikigt skolexemplar på hur knarkbreven ser ut.
Citera
2023-11-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momongo
Lugn - den har bara blivit omtumlad på banden typ fastnat någonstans o någon på postmord har klistrat på märken som man ska.

Alright, tack för svar. 🙏🏻✌🏻

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in