2023-02-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Om den sviker eller inte, det informerar jag om, här i tråden. Gör det ni också. Kontinuerligt, så vi kan läsa av den aktuella känslan kring Postnord!

Med tanke på nya lagen så kan detta vara en bra idé.
Dock kanske det borde göras en separat tråd rörande postnord och leveranstider/om paketet dyker upp överhuvud taget?

Det finns trådar detta på Archetyps forum om detta.
/post/TGVQVzRKdG5QT0VHbzZpOURpa1M0Zz09
/post/S1BXVE1ZL1RBaEszRnhIV2FwY2xhQT09
Citera
2023-02-13, 14:49
Medlem
Tja jag har ej köpt bitcoin på ca två år då handla jag på localbitcoin. Men jag skulle verkligen uppskatta om nån kan länka till ett inlägg tex i denna tråd eller någon annanstans till den bästa guiden till att slutföra/beställa från antingen FS4 eller Archetyp. Vore supertacksam för svar.

Mvh
Citera
2023-02-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Tja jag har ej köpt bitcoin på ca två år då handla jag på localbitcoin. Men jag skulle verkligen uppskatta om nån kan länka till ett inlägg tex i denna tråd eller någon annanstans till den bästa guiden till att slutföra/beställa från antingen FS4 eller Archetyp. Vore supertacksam för svar.

Mvh

Om du läser tidigare inlägg så kan du se att FS4 har problem just nu. Så jag råder dig att kolla på Archetyp.
Citera
2023-02-13, 22:12
Medlem
En vän som beställde för 2 veckor sedan. Inget som landat.. Samt att dispyt % hos ett par börjar trenda uppåt..
Dålig känsla.
Citera
2023-02-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Med tanke på nya lagen så kan detta vara en bra idé.
Dock kanske det borde göras en separat tråd rörande postnord och leveranstider/om paketet dyker upp överhuvud taget?

Det finns trådar detta på Archetyps forum om detta.
/post/TGVQVzRKdG5QT0VHbzZpOURpa1M0Zz09
/post/S1BXVE1ZL1RBaEszRnhIV2FwY2xhQT09

Inget idag heller, kommer det varken på onsdag eller fredag så anar jag det värsta.

Citat:
Ursprungligen postat av SKY77
En vän som beställde för 2 veckor sedan. Inget som landat.. Samt att dispyt % hos ett par börjar trenda uppåt..
Dålig känsla.

Riktigt dålig känsla här också. Skulle det bli beslagtaget får man väl ändå vetskap om det ganska snart hoppas jag?
Citera
2023-02-13, 23:00
Medlem
Får ställa mig i motvikt till er som säger att FS4 haft problem på senaste.

Mina pengar går in som dom ska.
Snabba svar och utskick från vendorn.

Då använder jag dock bara 1-2 pålitliga vendors.

Fått mina grejer supersnabbt och sådär!
Citera
2023-02-14, 04:28
Medlem
66610s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hur ser det ut för dig och er andra? Rasslat till nåt det senaste? Väntat 2v som längst, går det över 2v blir jag lite fundersam, även lite irriterad också. Så förmodligen rasslar det till snart.

Väntat typ 3 v..från order.. utgår att det går iväg kanske 4-5 dgr senare...men att två veckor skulle bero på poststrul är skitsnack.
Så sega är dom ej...några dgr ja...men inte veckor till 99%, har det inte gått förrän möjligen kanske 5-6 arbetsdagar innan ankomst.
Citera
2023-02-14, 04:45
Medlem
Första gången på länge killen i stan blir tom.
Börjar kolla på online sidor. Är det fs eller archetyp som gäller?
Är det problem att utföra ett köp?
Citera
2023-02-14, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andyiii

Du har 338 sidor att ta hjälp för att utvärdera om det är FS4 eller Archetyp folk rekommenderar.
Orkade du ens gå bakåt 1 enda sida i tråden innan du skrev ditt inlägg?
Citera
2023-02-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ
Om du läser tidigare inlägg så kan du se att FS4 har problem just nu. Så jag råder dig att kolla på Archetyp.

Okej super tack 🙏🏻 men vart finns den bästa guiden? enligt dig? Luffarn.nu finns ju bla, jag har tyvärr för få inlägg för att skriva PM annars skulle jag PMat dig.

Mvh
Citera
2023-02-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andyiii
Första gången på länge killen i stan blir tom.

Beställ från Arcen istället om du läser några inlägg upp så fick jag ett svar att FS4 har strul just nu.

Mvh
Citera
2023-02-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Du har 338 sidor att ta hjälp för att utvärdera om det är FS4 eller Archetyp folk rekommenderar.
Orkade du ens gå bakåt 1 enda sida i tråden innan du skrev ditt inlägg?
Archtyo verkar vara den folk rekommenderar. Men sen att på andra trådar om droghandel att det är mycket mer nojjigt att beställa just nu än för 5år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in