Citat:
Så är det bland alla marknader, silkroad, fs, Archetyp osv...
Du kan inte lita hundra på recensioner, du måste skapa dig en egen uppfattning. Och dom flesta som finns på flugan, finns på Archetyp med..
Sist jag beställde ifrån Archetyp fick jag en karta lös i brevet, av en högrankad svensk säljare som skryter om sin Stealth... Dvs 0 stealth...
Så dom är inte bättre där, dom som är bäst på stealth i världen är vendors från Nederländerna, men dom är ett högrisk land så..
Har la blivit blåst en gång på flugan då jag fick pepparkaksdeg istället för hasch 😅.
Men det är en av flera hundra beställningar.
Fick själv vänta över 40 dagar på ett inrikes paket ifrån Archetyp. Välkänd säljare med.
Och jo, PostNord har ett stort ansvar när det gäller förseningar, ända sen första silkroad tiden då man sålde en del där..
Nu känner jag en som säljer både via HB, flugan och Archetyp. Han sköter utskicken vad jag vet, men det kan ändå ta 2-15 dagar för ett paket å komma fram..
Så dåliga vendors finns överallt.
Det viktigaste enligt mig är säkerheten sidorna har mot farbror blå.
Du kan inte lita hundra på recensioner, du måste skapa dig en egen uppfattning. Och dom flesta som finns på flugan, finns på Archetyp med..
Sist jag beställde ifrån Archetyp fick jag en karta lös i brevet, av en högrankad svensk säljare som skryter om sin Stealth... Dvs 0 stealth...
Så dom är inte bättre där, dom som är bäst på stealth i världen är vendors från Nederländerna, men dom är ett högrisk land så..
Har la blivit blåst en gång på flugan då jag fick pepparkaksdeg istället för hasch 😅.
Men det är en av flera hundra beställningar.
Fick själv vänta över 40 dagar på ett inrikes paket ifrån Archetyp. Välkänd säljare med.
Och jo, PostNord har ett stort ansvar när det gäller förseningar, ända sen första silkroad tiden då man sålde en del där..
Nu känner jag en som säljer både via HB, flugan och Archetyp. Han sköter utskicken vad jag vet, men det kan ändå ta 2-15 dagar för ett paket å komma fram..
Så dåliga vendors finns överallt.
Det viktigaste enligt mig är säkerheten sidorna har mot farbror blå.
Inte så kul om man tar alpra varje dag så helt plötsligt så tog ddet 2 veckor innan brevet kom, när jag tänkte 2-4 dagar, men man får börja tänka 2 veckor framåt nu för tiden natar jag.
Håller med om skitvendors finns överallt, men all från fs är ej på arch? och arch kanske haar mindre därför de bättre rrykkte bland vendors just nu.
Och ang stealthen förresten, hahahah jag garvar så hårt för fick precis ett brev med ksalol däör man kunde känna pillrena från uutsidan paketet... och folk skrev det var bra stealth!
Folk är dumma i huvudet skiver 5/5 bra grejer,leverans och stealth när det gått
2v,underdoserat & borde blivit beslagtaget nu med nya postlagen, då hadde den vendorn ändå 5/5 många recensioner, 3% dispyter.
bara senaste bra rrecensioner, aa det är en gamblle om man ej har isn kran sen flera år tbk, men nu är han tom dom ggrna suger kuk. Fick fan skicka efter frånn 5 olika vendors nu små ordra för hoppas ngt kommer tills fre... sjukt. Barra för jag väntat på ett brev nu i 1.5v och förra var underdoserande med 80% typ.
edit. förr i tiden, fs 2 och 3, då var det aldrig dåliga vendors , fanbns typ 5% max.
Kan stolt säga aatt jag aldrig blåsta någon under alla åår jag sålde iaf. alaltid rätt... Och stelathen tiptop. alltid vakuumpackade oxy som inte ens luiktar , 2 A4 så man ej kan se igneeom brevet med solljus och sen 2 häftstift i ffraam på brevet, bak återkommande adress samt helst vadderade brev där de såg ut komma från ngt datorbolag, och då var de på tiden innann nya postlagen, nu får man de så man kännerr blå utifrån! vad i helvete.....sjunkit så lågt
Senast redigerad av exade 2023-02-09 kl. 20:11.
Senast redigerad av exade 2023-02-09 kl. 20:11.