2023-02-09, 19:49
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Så är det bland alla marknader, silkroad, fs, Archetyp osv...
Du kan inte lita hundra på recensioner, du måste skapa dig en egen uppfattning. Och dom flesta som finns på flugan, finns på Archetyp med..

Sist jag beställde ifrån Archetyp fick jag en karta lös i brevet, av en högrankad svensk säljare som skryter om sin Stealth... Dvs 0 stealth...
Så dom är inte bättre där, dom som är bäst på stealth i världen är vendors från Nederländerna, men dom är ett högrisk land så..

Har la blivit blåst en gång på flugan då jag fick pepparkaksdeg istället för hasch 😅.
Men det är en av flera hundra beställningar.

Fick själv vänta över 40 dagar på ett inrikes paket ifrån Archetyp. Välkänd säljare med.

Och jo, PostNord har ett stort ansvar när det gäller förseningar, ända sen första silkroad tiden då man sålde en del där..

Nu känner jag en som säljer både via HB, flugan och Archetyp. Han sköter utskicken vad jag vet, men det kan ändå ta 2-15 dagar för ett paket å komma fram..

Så dåliga vendors finns överallt.
Det viktigaste enligt mig är säkerheten sidorna har mot farbror blå.

Inte så kul om man tar alpra varje dag så helt plötsligt så tog ddet 2 veckor innan brevet kom, när jag tänkte 2-4 dagar, men man får börja tänka 2 veckor framåt nu för tiden natar jag.
Håller med om skitvendors finns överallt, men all från fs är ej på arch? och arch kanske haar mindre därför de bättre rrykkte bland vendors just nu.

Och ang stealthen förresten, hahahah jag garvar så hårt för fick precis ett brev med ksalol däör man kunde känna pillrena från uutsidan paketet... och folk skrev det var bra stealth!
Folk är dumma i huvudet skiver 5/5 bra grejer,leverans och stealth när det gått
2v,underdoserat & borde blivit beslagtaget nu med nya postlagen, då hadde den vendorn ändå 5/5 många recensioner, 3% dispyter.
bara senaste bra rrecensioner, aa det är en gamblle om man ej har isn kran sen flera år tbk, men nu är han tom dom ggrna suger kuk. Fick fan skicka efter frånn 5 olika vendors nu små ordra för hoppas ngt kommer tills fre... sjukt. Barra för jag väntat på ett brev nu i 1.5v och förra var underdoserande med 80% typ.

edit. förr i tiden, fs 2 och 3, då var det aldrig dåliga vendors , fanbns typ 5% max.
Kan stolt säga aatt jag aldrig blåsta någon under alla åår jag sålde iaf. alaltid rätt... Och stelathen tiptop. alltid vakuumpackade oxy som inte ens luiktar , 2 A4 så man ej kan se igneeom brevet med solljus och sen 2 häftstift i ffraam på brevet, bak återkommande adress samt helst vadderade brev där de såg ut komma från ngt datorbolag, och då var de på tiden innann nya postlagen, nu får man de så man kännerr blå utifrån! vad i helvete.....sjunkit så lågt
Senast redigerad av exade 2023-02-09 kl. 20:11.
Citera
2023-02-09, 19:57
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Det är säkert det som har hänt. Jag kan skicka all den infon till supporten och dom borde kunna låsa upp det till mig manuellt, men för mig kommer det inte upp någon captcha bild så att jag kan fylla i det fältet med nått giltligt.. Hur ska jag då göra lixom?

hmm, konstigt. Aldrig varit med om det, det var ju minst sagt underligt. Hur mycket bbtc/sek pratar vi om??

MvH
Citera
2023-02-09, 20:09
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hur har det sett ut med leveranstiderna för er den senaste tiden?

Senast rassla det till efter 12 dagar. Nu har flera stycken gått över 1 vecka igen. Beror väl på vem man köper av också, finns alltid rötägg som påstår att de jobbar snabbt med att dunka in den i lådan, men i själva verket lägger de allt på hög och skiter fullständigt i att klockan tickar.

fölr 4-5 v sen av 2 bästa vendors 2, max 3 dagar, senaste 2-3 veckorna från random vendors får man räkna med 2 veckor och har foprt ej kommit. första komm 1.5 v men gått 2v imorgon på de andra, så beror på PN suger kuk , men även många vendors också

MvH
Citera
2023-02-10, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exade
ursäkta. Men varför fråga saker här, sen när man skrive svar så svarar du inte ens på medd?

Löste det sig för dig ....

Aldrig tagit längre än 3 timmar, hur sätter ni in pengar på fs? från egen wallet med rätt fee?
Citera
2023-02-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Aldrig tagit längre än 3 timmar, hur sätter ni in pengar på fs? från egen wallet med rätt fee?

Jag har alltid köpt coinsen på blockchain, fört över till egen wallet för att sedan föra över till FS. Det har alltid fungerat felfritt, ända fram till någon vecka sedan. då testade jag igår att föra över direkt ifrån blockchain till FS men även det tog stopp nånstans på vägen. Och nu har jag samma problem som flykick666 med att jag inte får upp captchakoden för att skapa ärende med FS. Nu får FS4 nog lägga på några kol ifall de inte vill bli av med det monopol på Svenska drogmarknaden de har.
Citera
2023-02-12, 02:55
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag ska ge mig på att beställa från Archetyp inom det allra närmsta, och min första fråga är om man måste lägga enskilda beställningar för varje produkt, eller går det att samla dem i en form av varukorg?

Min intention är nämligen att köpa dels flera produkter från samma säljare, dels köpa andra produkter från andra säljare. Än så länge har jag inte förstått hur jag lägger till en produkt och sedan fortsätter handla, men det kanske kommer när man valt substans och mängd hos en specifik säljare, och kan därefter fortsätta att upprepa proceduren fastän med andra produkter och i slutändan få en totalkostnad och helhetsbild med pris och orderinnehåll?
Citera
2023-02-12, 13:21
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ
Jag har alltid köpt coinsen på blockchain, fört över till egen wallet för att sedan föra över till FS. Det har alltid fungerat felfritt, ända fram till någon vecka sedan. då testade jag igår att föra över direkt ifrån blockchain till FS men även det tog stopp nånstans på vägen. Och nu har jag samma problem som flykick666 med att jag inte får upp captchakoden för att skapa ärende med FS. Nu får FS4 nog lägga på några kol ifall de inte vill bli av med det monopol på Svenska drogmarknaden de har.

Ja, det är underligt. Det hände ju något för 1v sen som hände alla och dom skrev i nyheter att allt det var ordnat nu, resten skulle skötas manuellt, varför de tagit bort capatcha kan jag tänka mig är för att det är så många som skrivit in om samma sak?
Men tror att det kommer en stor exit-scam snart, dom har tjänat så stora apengar undddeer årne nu så d ekommer taa allting sene dra , sen kommer ngn fs.5 istället som vanligt.

Men en kompis satte in 2000 efter det som hände och det kom in på 5min, provade sj efter med 300 bara och dom kom in på 2bekräftelser. så konstigt att det kan vara så olika?

Och de jag satte in först som ej kom in i samband med problemet. de fick jag in på kontot sen efter 48tim. Mene som du säger, det kommer snart lägga ned (fs.4) posten är skit, kan ta allt mellan 2 arbetsdagar och 2 v, ingenting går lita på som förr. Dessutom har PN redan börjat prata om att ta bort ÄNNU en dag. Vendorns även med hyfsade betyd är till 95 % kassa allihop.
Leveranstid, stealth.. ja de mesta, kommunikation osv osv, finns några gamla i gemet från fs 2 och 33 kvar de är dom enda man kan veta 110%.

Tyvärr, så är det nu för tiden.
Skickade sist efter 5-6 små ordrar så NÅGOT skulle komma fram, ett av breven jag skicka innan tog 1.5v, det andra 2 v. Medans ena vendor jag l lagt på hos i måndags dök upp redan på fredagen, så aa, baraa göra sina egen uppfattning utifrån detta.

Och killen jag köpt av i alla år var helt tom nu varrit de länge, 1-2v..men har han kommer ddet alltidd på max 3 arbetsdagar. Sen cirkulerar det väldigt mycket underdoserade skit ksalol nu(fejk) som jag fått av minst 2 vendors senaste och även på gatan så fucked de med.

MvH

MvH
Citera
2023-02-12, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ

Jag skickade ca 2000kr för 2-3 dagar sen och det har fortfarande inte kommit. Insättningsadressen försvinner ju efter 24 timmar. Är det helt kört tror ni? Har det hänt någon annan?
Citera
2023-02-13, 00:12
Medlem
Citat:
fölr 4-5 v sen av 2 bästa vendors 2, max 3 dagar, senaste 2-3 veckorna från random vendors får man räkna med 2 veckor och har foprt ej kommit. första komm 1.5 v men gått 2v imorgon på de andra, så beror på PN suger kuk , men även många vendors också

MvH

Hur ser det ut för dig och er andra? Rasslat till nåt det senaste? Väntat 2v som längst, går det över 2v blir jag lite fundersam, även lite irriterad också. Så förmodligen rasslar det till snart.
Citera
2023-02-13, 00:43
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hur ser det ut för dig och er andra? Rasslat till nåt det senaste? Väntat 2v som längst, går det över 2v blir jag lite fundersam, även lite irriterad också. Så förmodligen rasslar det till snart.

Jo, i fredaags efter 2 veckor kom de! Så hopp finns fortfarande för dig, iaf en utdelningsddag till!
Citera
2023-02-13, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jag satte över bitcoins i söndags till FS, fortfarande ingenting på mitt konto.. Jag kan inte heller kontakta support för det finns ingen captcha att skriva in i fältet.. vad fan är det frågan om? Jag vet att dom lämnat stället jag köpte dom ifrån, dubbelkollat wallet adress.. Vafan lisom, vad ska man göra nu? Jag kan ju inte kontakta supporten
Har precis samma problem.. och insättningsadressen försvinner imorgon kl 10 på morgonen.. får väl se vad som händer. Hållit på o fört över valuta i 4 dagar nu..
Citera
2023-02-13, 11:37
Medlem
Citat:
Jo, i fredaags efter 2 veckor kom de! Så hopp finns fortfarande för dig, iaf en utdelningsddag till!

Hoppet finns alltid ja, tror nog det löser sig denna gången också, ingen order har svikit innan.

Om den sviker eller inte, det informerar jag om, här i tråden. Gör det ni också. Kontinuerligt, så vi kan läsa av den aktuella känslan kring Postnord!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in