Citat:
Ursprungligen postat av
getupnow
Hoppet finns alltid ja, tror nog det löser sig denna gången också, ingen order har svikit innan.
Om den sviker eller inte, det informerar jag om, här i tråden. Gör det ni också. Kontinuerligt, så vi kan läsa av den aktuella känslan kring Postnord!
Gjorde ett experiment, beställde från 5 olika vendors som test.
Allt var ksalol.
2 brev tog 2 veckor, ett tog 4dagar, ett tog 1vecka och det sista väntar jag fort på. utdelning imorgon då haar det gått 8-9dagar.
Ang steaalth så är det flesta 5/10
en var 0/10 & dden som även skickade 0/10 i stealth trots nya postlagen kom dee, helt otroligt egenetligen.
från en som jag beställde från funkade ksalolen till 10% , undeerdoserade som satan. Från den med sämst leveraans och stealth dom var bäst och som de ska vara, den 3.e var typ 50-60% av vad de ska vara så också undrddoserade, det 4.-e fick jag idag så ej hunnit testa ordentligt. Men det florerar mycket underdoserat fejk skit med ksalol just nu, köpte karta på gatan också , de funkade också abra till max 50%
Så där har ni en rätt bra sammafattning hur det är på FS.4 just nu & överlag!
vill tillägga att ALLA dessa veendors hade bra betyg, knappt några dispyter och bra recensioner.
Men recensioner förvånar aldrig, folk skrivr 5/5 även fast det är komme efter 2 v utan steeealth och underdoserade oftast för de ej vill ha dålligt betyg själva tbk.. så går ej litas på.
MvH