2023-02-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Beställ från Arcen istället om du läser några inlägg upp så fick jag ett svar att FS4 har strul just nu.

Mvh
Jepp jag läste det. Ska kolla upp de. Hur lång tid brukar de ta o få hem de
Vill inte vänta 2v
Citera
2023-02-14, 15:06
Medlem
Måste jag ha VPN igång oxå med TOR browser ?
Citera
2023-02-14, 18:21
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Med tanke på nya lagen så kan detta vara en bra idé.
Dock kanske det borde göras en separat tråd rörande postnord och leveranstider/om paketet dyker upp överhuvud taget?

Det finns trådar detta på Archetyps forum om detta.
/post/TGVQVzRKdG5QT0VHbzZpOURpa1M0Zz09
/post/S1BXVE1ZL1RBaEszRnhIV2FwY2xhQT09
Gjorde ett experiment, beställde från 5 olika vendors som test.

Allt var ksalol.

2 brev tog 2 veckor, ett tog 4dagar, ett tog 1vecka och det sista väntar jag fort på. utdelning imorgon då haar det gått 8-9dagar.

Ang steaalth så är det flesta 5/10

en var 0/10 & dden som även skickade 0/10 i stealth trots nya postlagen kom dee, helt otroligt egenetligen.

från en som jag beställde från funkade ksalolen till 10% , undeerdoserade som satan. Från den med sämst leveraans och stealth dom var bäst och som de ska vara, den 3.e var typ 50-60% av vad de ska vara så också undrddoserade, det 4.-e fick jag idag så ej hunnit testa ordentligt. Men det florerar mycket underdoserat fejk skit med ksalol just nu, köpte karta på gatan också , de funkade också abra till max 50%

Så där har ni en rätt bra sammafattning hur det är på FS.4 just nu & överlag!

MvH
Citera
2023-02-14, 18:23
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Hoppet finns alltid ja, tror nog det löser sig denna gången också, ingen order har svikit innan.

Om den sviker eller inte, det informerar jag om, här i tråden. Gör det ni också. Kontinuerligt, så vi kan läsa av den aktuella känslan kring Postnord!

Allt var ksalol.

2 brev tog 2 veckor, ett tog 4dagar, ett tog 1vecka och det sista väntar jag fort på. utdelning imorgon då haar det gått 8-9dagar.

en var 0/10 & dden som även skickade 0/10 i stealth trots nya postlagen kom dee, helt otroligt egenetligen.

från en som jag beställde från funkade ksalolen till 10% , undeerdoserade som satan. Från den med sämst leveraans och stealth dom var bäst och som de ska vara, den 3.e var typ 50-60% av vad de ska vara så också undrddoserade, det 4.-e fick jag idag så ej hunnit testa ordentligt. Men det florerar mycket underdoserat fejk skit med ksalol just nu, köpte karta på gatan också , de funkade också abra till max 50%

vill tillägga att ALLA dessa veendors hade bra betyg, knappt några dispyter och bra recensioner.
Men recensioner förvånar aldrig, folk skrivr 5/5 även fast det är komme efter 2 v utan steeealth och underdoserade oftast för de ej vill ha dålligt betyg själva tbk.. så går ej litas på.

MvH
Citera
2023-02-14, 21:09
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andyiii

jaaa
Citera
2023-02-15, 00:22
Medlem
Citat:
Nej, inget måste. Ökar lite i säkerheten att vara anonym men tor räcker oftast
Citera
2023-02-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exade
jaaa

Vågar man beställa från Archtyp då?
Känner att min at från td , börjar få panik...
Har tor och vpn. Försöker luska ut hur man får dom där krypterade mynten så man kan handla där.
Och skriver jag bara i mina riktiga shipping adress? Dom har tydligen "autokryptering" är det säkert ?

Står på just den vendorn jag kollar på att de är "promoted" och fått bra betyg. Samt 5 dagar att leverera.
Citera
2023-02-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66610
Väntat typ 3 v..från order.. utgår att det går iväg kanske 4-5 dgr senare...men att två veckor skulle bero på poststrul är skitsnack.
Så sega är dom ej...några dgr ja...men inte veckor till 99%, har det inte gått förrän möjligen kanske 5-6 arbetsdagar innan ankomst.

Det ligger på hög ett tag, vissa längre än andra. Det kanske kommer idag, det visar sig väl!

Citat:
Ursprungligen postat av exade

Allt var ksalol.

vill tillägga att ALLA dessa veendors hade bra betyg, knappt några dispyter och bra recensioner.
Men recensioner förvånar aldrig, folk skrivr 5/5 även fast det är komme efter 2 v utan steeealth och underdoserade oftast för de ej vill ha dålligt betyg själva tbk.. så går ej litas på.

MvH

Du ser, det mesta kommer fram, inget har strulat tidigare. Har du haft problem med snuten angående detta tidigare?

Citat:
Har tor och vpn. Försöker luska ut hur man får dom där krypterade mynten så man kan handla där.
Och skriver jag bara i mina riktiga shipping adress? Dom har tydligen "autokryptering" är det säkert ?

Står på just den vendorn jag kollar på att de är "promoted" och fått bra betyg. Samt 5 dagar att leverera.

Kraken, kolla där. Är väl bäst, vad jag vet. Du skriver bara in din adress, du kan använda openkeychain också, för extra säkerhet.
Citera
2023-02-15, 03:08
Medlem
mangolocos avatar
Vågar man lägga en beställning numera? Trött på skiten från gatan. Är stealthen BÄTTRE från grabbarna på Arch? Den var bra innan men nojjar så hemskt.

Känner en som jobbar på Postnord som säger att de fångar paket lite då och då.
Citera
2023-02-15, 07:04
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:

Autokrypteringen på fs4 är okej, det duger. Du behöver inte en extern VPN om du inte planerar att köpa mängder för att förse en mindre stad.

Vad behöver du hjälp med? på localbitcoins.com kan du handla btc för kronor med Swish, kan verka svårt och jobbigt i början men det är det absolut bästa sättet att inhandla dem ifrån då du köper av decentraliserade källor ist för typ "safello" och vad alla dem nu heter, dem för ju listor på alla som växlar där och räkna med att man hamnar garanterat på en "lista" hos polisen hur legit din btc-växling än är, dem håller koll.
Citera
2023-02-15, 10:50
Medlem
Var nog minst två år sen jag handlade från FS, vad är det som har hänt egentligen? varför är det så jävla dåligt nuförtiden? Var sugen på att fixa nåt efter mitt uppehåll men skiter i det när man ser hur det ser ut
Citera
2023-02-15, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpwaldny
Autokrypteringen på fs4 är okej, det duger. Du behöver inte en extern VPN om du inte planerar att köpa mängder för att förse en mindre stad.

Vad behöver du hjälp med? på localbitcoins.com kan du handla btc för kronor med Swish, kan verka svårt och jobbigt i början men det är det absolut bästa sättet att inhandla dem ifrån då du köper av decentraliserade källor ist för typ "safello" och vad alla dem nu heter, dem för ju listor på alla som växlar där och räkna med att man hamnar garanterat på en "lista" hos polisen hur legit din btc-växling än är, dem håller koll.

Pratar om Arch, hört de ska vara bättre än fs4 just nu.
Är riktigt trött på gatupriserna som går upp. Så får väl testa med att lägga en beställning där, Men behövs det för o efternamn eller endast adress?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in