2022-10-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbar
Är det inte mer riskabelt att beställa från utlandet?

Sjukt riskabelt. Håll dig borta från det. Men på Archetyp finns i stort sett allt, bara att välja så det blir inrikes. Om du vill hålla nere kostnaderna så måste du gå över dit, inget snack!

Kraken kör jag iaf, finns säkert fler, men helt grym för XMR!
Senast redigerad av getupnow 2022-10-22 kl. 16:01.
Citera
2022-10-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Sjukt riskabelt. Håll dig borta från det. Men på Archetyp finns i stort sett allt, bara att välja så det blir inrikes. Om du vill hålla nere kostnaderna så måste du gå över dit, inget snack!

Okej, ska kolla! Är ju rätt drygt när man betalar nästan 50% i avgifter...
Citera
2022-10-22, 16:29
Medlem
Citat:

Står "The registration is currently closed." när jag försöker skapa ett konto, någon som vet när det blir möjlgit igen?
Citera
2022-10-22, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Kopierar som det är från luffarn.com
Kom ihåg att luffarn.com är RÖD. Han skrev skit om FS4 bara för att FS4 vägrade samarbeta med honom
Citera
2022-10-22, 18:33
Medlem
Citat:
Okej, ska kolla! Är ju rätt drygt när man betalar nästan 50% i avgifter...

Citat:
Står "The registration is currently closed." när jag försöker skapa ett konto, någon som vet när det blir möjlgit igen?

Verkar vara nån slags "invite-mode" nu. Vet inte exakt hur det funkar med invite, nån som kan förklara? Kan man kanske invitea folk här på flashback?
Citera
2022-10-22, 19:06
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxglid
Kom ihåg att luffarn.com är RÖD. Han skrev skit om FS4 bara för att FS4 vägrade samarbeta med honom

Det stämmer att han kör med affrilate-länkar så hans recensioner av ”bästa säljarna” osv kan man ta med en nypa salt

Men läser du här i tråden ser du att 99% av allt strul och all phising är kopplat till FS4. Även de som fått hotbrev och skit är kopplade tilll fs4. Så det behöver luffarn ej ljuga om.
Citera
2022-10-22, 22:33
Medlem
Citat:

Veckor/månader enligt forumet.
Citera
2022-10-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Söker tips på monero wallets som fungerar med Arcetype?

Cake Wallet fungerar bra.
Citera
2022-10-23, 00:37
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Haha ett brev dök upp på 48h, ett annat tog hela 11 dagar...Från samma vendor!
beställt samtidigt? I såfall är poststämpeln från samma dag på bägge?
Citera
2022-10-23, 00:54
Medlem
Citat:
Kan någon förklara detta för mig?

Igår köpte jag bitcoin värt 1200kr från localbitcoins.com skickade det sedan till electrum och därefter in på flugsvamp.
När det har landat på sidan ser jag dock att jag bara har drygt 700kr i balans...
Hur fan kan det vara så mycket avgifter?
Mest pengar försvinner via localbitcoins. Kolla vad aktuell kurs är och sen ska du om du fortsätter använda den sidan aldrig betala mer än 6% över marknadsvärdet. Står tydligt vad varje säljare säljer för. När du tryckt på länken - dubbelkolla sen att priset stämmer på sidan där du fyller i belopp. Det kan vara ändrat där ibland. (bugg - seg uppdatering t ex). Sen tar local runt 40 i överföring på 800-900 spänn efter det är det bara några kronor typ
Citera
2022-10-23, 11:54
Medlem
Citat:

Nej men bättre att dem stänger reg istället för att ha så mycket användare att supporten blir lidande MEN varför har ni inte skaffat ett konto än? Även om ni handlar på fs4 så borde ni ju ha skaffat ett konto på archetyp för länge sedan! Jag har aldrig handlat på fs4 men har ändå konto där för att kolla utbudet (vilket suger!, men har inte kollat på ett tag men det är bättre varor på archetyp även om det är mycket samma men dem säljarna med top shelf varor säljer ej på fs4).
Citera
2022-10-23, 11:57
Medlem
Citat:
Kan någon förklara detta för mig?

Igår köpte jag bitcoin värt 1200kr från localbitcoins.com skickade det sedan till electrum och därefter in på flugsvamp.
När det har landat på sidan ser jag dock att jag bara har drygt 700kr i balans...
Hur fan kan det vara så mycket avgifter?

Hade du växlat på Kraken så hade du haft i alla fall 1100-1120kr. Jävla dyrt med localbitcoin/localmonero.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in