Citat:
Ursprungligen postat av Krokodiilsvans
Hej, jag köpte btc för ca 2 v sedan som jag skickade till min wallet på exodus och sen därifrån till flugsvamp. Efter några timmar och dom inte kommit till flugsvamp så började jag undra, kollade fram o tillbaka men inget kom. Så efter ca 2-3 dagar så kontaktade exodus och fick svaret att dom såg hela ”kedjan” och att dom kunde se att det var mottagaren som stoppat transaktionen. ? Asså va? Vadå stoppat?
Så då gick jag direkt in på flugan och skulle skriva och fråga , men då finns ingen synlig bild/text av captchan eller va de heter.. siffrorna syns lxm inte nånstans på sidan, har testat både på iPhone och iPad men samma sak. Wth?? Blåser dom mig eller? De är pengar jag egentligen inte hade från början & har nu under tiden vart tvungen att köpa på gatan och jag behöver nog inte förklara att ekonomin är helt åt jävla helvetet pga detta. Hur ska jag kunna komma i kontakt med dom så jag kan få mina btc? Desperat!!
Jag vet inte riktigt vad som är mest korkat här det du skriver eller att ingen rättar dig.
Det finns ingenting som heter att någon har "stoppat en transaktion" Så om det du säger är sant så är det supporten på din plånbok som analstimulerar dig.
Oavsett om en transaktion inte blir bekräftad på en evighet så hamnar den antingen på den tänkta adressen eller så kommer den tillbaka till din plånbok igen.
På blockchain kan du se exakt vart dina pengar är,och det tror jag du vet.
Alla ni som skriver att FS4 suger så mycket varförfan håller ni inte bara käften och låter andra handla vart dem vill.
Vem som helst som läser på Archs forum ser att det fungerar absolut inte felfritt där heller.
Så vad tjänar ni på att baktala FS4 så mycket som ni gör? Lite coins eller en släng röka?
Sist men fan inte minst,ni som snackar så mycket skit om FS4as admin ni skriver att mni hör rykten....Håller er till fakta och skriv inget som ni inte vet med säkerhet. Jag förmodar att ni önskar detsamma av andra.
Alla dessa "hitte på inlägg" i denna tråden får alla marknader att framstå som ganska efterblivna och det är inte bra för någons affärer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Extremefly
De händer har hänt mig för längesen. Dom sätter någon typ av klisteretikett på ditt fack alltså där dom lägger din post när dom sorterar. Sen har man extra koll där. Såklart på uppdrag av polisen.
Ligg lågt ett tag för att vara på den säkra sidan och ha lite koll när du är ute och går om någon följer efter dig.
Vad snackar du om?