2022-10-20, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarantin0
När man loggar in på archetyp och det står att "browser url bar, image and below all three have to match" och det står att url-adressen ska sluta på .onion

Och url:en slutar på .onion/jail istället för
.onion är det phishing jag hamnat på då eller är det normalt? Fattar inte

Jag kände att jag svarade på min egen fråga dom matchar ju inte

använder ni archetyp.cc så behöver ni inte oroa er och använd ingen länk sida, sen sparar ni add.
Citera
2022-10-20, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosstheboss
Jag har fem(!) leveranser från tre olika vendors som inte kommit fram på över två veckor.
Vet i fan vad posten håller på med, kanske min brevbärare snor skiten. Har aldrig varit några större problem förut.

Byt add och sluta beställ tills vidare, antagligen har Stassi varit framme eller så snor din brevbärare grejerna och det är inte helt ovanligt.
Citera
2022-10-20, 08:01
Medlem
flowerpower900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosstheboss
Jag har fem(!) leveranser från tre olika vendors som inte kommit fram på över två veckor.
Vet i fan vad posten håller på med, kanske min brevbärare snor skiten. Har aldrig varit några större problem förut.

Du är inte ensam, sidan är nere nu med.
Citera
2022-10-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Du är inte ensam, sidan är nere nu med.

ja, något har hänt. MyMonero wallet har drabbats av en bug och det går inte att sända monero därifrån någonstans längre. Söker tips på monero wallets som fungerar med Arcetype?

Sen, hur är det med flugsvamp 4? Fungerar det och i så fall tips på enkla wallets som fungerar för överföring av bitcoins dit.
Senast redigerad av gs-v-se 2022-10-20 kl. 14:22.
Citera
2022-10-20, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
ja, något har hänt. MyMonero wallet har drabbats av en bug och det går inte att sända monero därifrån någonstans längre. Söker tips på monero wallets som fungerar med Arcetype?

Sen, hur är det med flugsvamp 4? Fungerar det och i så fall tips på enkla wallets som fungerar för överföring av bitcoins dit.

Fs4 fungerar bra, använd electrum wallet.

För först över till electrum och sedan till fs.
Citera
2022-10-21, 12:40
Medlem
Varför kan jag inte skriva in fs 4 adresserna I nån tor browser? Kommer bara till Google search
Citera
2022-10-21, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Varför kan jag inte skriva in fs 4 adresserna I nån tor browser? Kommer bara till Google search

Hur skriver du adressen?
Skriver du .onion i slutet?
Citera
2022-10-22, 12:15
Medlem
Haha ett brev dök upp på 48h, ett annat tog hela 11 dagar...Från samma vendor!
Citera
2022-10-22, 12:18
Medlem
Kan någon förklara detta för mig?

Igår köpte jag bitcoin värt 1200kr från localbitcoins.com skickade det sedan till electrum och därefter in på flugsvamp.
När det har landat på sidan ser jag dock att jag bara har drygt 700kr i balans...
Hur fan kan det vara så mycket avgifter?
Citera
2022-10-22, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbar
Kan någon förklara detta för mig?

Igår köpte jag bitcoin värt 1200kr från localbitcoins.com skickade det sedan till electrum och därefter in på flugsvamp.
När det har landat på sidan ser jag dock att jag bara har drygt 700kr i balans...
Hur fan kan det vara så mycket avgifter?

Inte helt omöjligt att det är så grova avgifter. Körde ett par gånger på flugsvamp i början på min darknet-vistelse, reagera på avgifterna då också. Håll dig till Archetyp och XMR!
Citera
2022-10-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Hur skriver du adressen?
Skriver du .onion i slutet?
Kopierar som det är från luffarn.com
Citera
2022-10-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Inte helt omöjligt att det är så grova avgifter. Körde ett par gånger på flugsvamp i början på min darknet-vistelse, reagera på avgifterna då också. Håll dig till Archetyp och XMR!

Är det inte mer riskabelt att beställa från utlandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in