Citat:
Ursprungligen postat av
XeZoRz
Fruktansvärt frustrerande dock. Hade det varit en femhundring hade det varit sin sak, men denna gången handlar det om en summa på 5000.
Frustrerande? Det är snarare förväntat att detta skulle ske.
Skrev några sidor tillbaka att i princip varje sida (i genomsnitt) har ett inlägg som detta (alltså som ditt som jag citerat), men trots det så fortsätter folk att handla från FS4.
Sen kommer dom hit och grinar.
Här har du inlägget. Låtsas om att det var skrivet till dig, för det är det i princip:
(FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet
Här är förresten svaret av den idioten jag skrattade åt:
(FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet
Skulle uppskatta ifall du också blir irriterad och ger ett liknande svar som han ovan

Kommer då använda det till nästa idiot som kommer in och grinar efter att FS4 tar deras pengar, precis som jag gjorde med inlägget jag länkade till ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
XeZoRz
Skrivit till deras support, men sannolikheten att få svar där är väl ungefär lika stor som att vinna på lotto.
DING DING DING!
Du har helt och hållet rätt.
Du kommer inte få tillbaka dina pengar.
Du har 243 sidor att gå igenom, och du kommer se att SAMTLIGA som kommer in och grinar i tråden, som du nu gjort, aldrig fick tillbaka sina pengar.
I början vart jag bara arg över att folk är så dumma i huvudet att dom handlar från FS4.
Nu skrattar jag dock bara åt det.
Jag har insett att oavsett hur mycket jag skyltar för att FS4 är en dålig market så hjälper det inte. Folk lyssnar inte och fortsätter insistera på att handla från FS4.
... tills dom blir av med en större summa pengar och äntligen får tummen ur och går över till Archetyp istället.
Du får se detta som en 5000kr dyr lektion att det är Archetyp som är herre på täppan och att FS4 är skräp.