2022-01-30, 01:27
Medlem
Om man har bitcoin på plånboken coinmetro och vill ha dom till archetype, hur gör man då? Det står i luffarns guide att den ska automatkonvertera till monero men jag får endast meddelandet "Withdraw Failed
Invalid crypto address".

Hjälp någon?

Edit: Fan vad enkelt allt är förresten, precis som det står i alla guider, jätteenkelt att handla smärtstillande tabletter för ryggskottet för en gammal gubbe. Det är ju bara att trycka lite på tangenterna så är grejerna i brevlådan.

ELLER INTE, TY DET ÄR HELT JÄVLA OMÖJLIGT, SKA JAG BEHÖVA FLYTTA TILL ROSENGÅRD FÖR ATT FÅ TAG I NÅT GOTT?
Senast redigerad av GrynkorvsPissoaren 2022-01-30 kl. 01:42.
Citera
2022-01-30, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Om man har bitcoin på plånboken coinmetro och vill ha dom till archetype, hur gör man då? Det står i luffarns guide att den ska automatkonvertera till monero men jag får endast meddelandet "Withdraw Failed
Invalid crypto address".

Hjälp någon?

Edit: Fan vad enkelt allt är förresten, precis som det står i alla guider, jätteenkelt att handla smärtstillande tabletter för ryggskottet för en gammal gubbe. Det är ju bara att trycka lite på tangenterna så är grejerna i brevlådan.

ELLER INTE, TY DET ÄR HELT JÄVLA OMÖJLIGT, SKA JAG BEHÖVA FLYTTA TILL ROSENGÅRD FÖR ATT FÅ TAG I NÅT GOTT?

Skaffa kraken
Citera
2022-01-30, 05:11
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Invalid crypto address".

Hjälp någon?

Ja dom blir automatiskt växlade till Monero. Verkar som att du skriver in fel adress när du ska dra över pengar.
Citera
2022-01-30, 09:17
Medlem
Var på archetype finner jag min plånbokdsadress om jag vill omvandla från bitcoin? Den som står tydlig som jag får error på eller är det en specifik adress om jag vill deposita bitcoin (och göra om till monero)
Citera
2022-01-30, 10:36
Medlem
Citat:
Var på archetype finner jag min plånbokdsadress om jag vill omvandla från bitcoin? Den som står tydlig som jag får error på eller är det en specifik adress om jag vill deposita bitcoin (och göra om till monero)

Det löste sig. Man var tydligen tvungen att klicka i en bitcoinruta för o få just den specifika adressen. Sen var minmuminsättning 0,003 bitcoin dvs typ 1200kr, först provade jag med mindre summa och därav debaclet. .

Även gamla hundar kan lukta andra hundar i stjärten. Nu ska morfar få sin medicin
Senast redigerad av GrynkorvsPissoaren 2022-01-30 kl. 10:38.
Citera
2022-01-30, 16:47
Medlem
Iciws avatar
Har fler handlare på flugsvamp haft samma problem som mig att vissa paket aldrig kommer till brevlådan? Har kontrollen hos postnord utökat sin tillsyn på eventuella suspekta paket? En handfull av förlorade paket har jag än så länge drabbats av. Breven har varit i standardstorlek eftersom det inte beställs i stora kvantiteter.
Senast redigerad av Iciw 2022-01-30 kl. 16:51.
Citera
2022-01-30, 17:20
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
Har fler handlare på flugsvamp haft samma problem som mig att vissa paket aldrig kommer till brevlådan? Har kontrollen hos postnord utökat sin tillsyn på eventuella suspekta paket? En handfull av förlorade paket har jag än så länge drabbats av. Breven har varit i standardstorlek eftersom det inte beställs i stora kvantiteter.

Har inget med postnord att göra. Du blir nog bara blåst mycket.
Citera
2022-01-30, 17:20
Medlem
Är inne på fjärde vändan på Fs4 och det har fungerat bra. Tar ganska lång tid med insättningar dock.
Citera
2022-01-30, 17:40
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Har inget med postnord att göra. Du blir nog bara blåst mycket.

Möjligtvis på de ordrar jag inte har tagit mig orken att starta dispyt på eftersom att efter en dispyt så kom ett nytt paket 1,5 vecka efter det hade skickats.

Har ni erfarenheten av att archetyp alltid levereras sina produkter?

Mvh
Citera
2022-01-30, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw

Har du fått hem paket efter att ett paket inte kommit fram? Jag är bara nyfiken, om man eventuellt får sin adress "flaggad" av posten efter att man väl fått ett paket norpat.
Citera
2022-01-30, 21:15
Medlem
Om man läser recensioner från flera köpare av olika säljare så är det väldigt många som inte tycks ha fått sina paket levererade. Jag vet inte om det är som ovan sa att Postnord har ökat kontrollen av paket, det känns definitivt inte omöjligt. Själv har jag minst ett paket av sex som inte kommit fram, och även ett andra som inte kommit fram på en vecka nu. Hade ju varit för jävla tråkigt om det tagits nya krafttag mot att förlama internethandeln av weed (och andra droger), speciellt om man inte har någon säljare att köpa från på gatan och ingen möjlighet att odla eget. Hursomhelst, jag råder ingen att köpa för mer än något för risken finns alltid, alltid att det inte kommer fram om man inte vill riskera att eventuellt tvingas kasta för mycket pengar i sjön.
Senast redigerad av next-chapter 2022-01-30 kl. 21:27.
Citera
2022-01-30, 22:37
Medlem
Fortfarande strul med insättningar till fs4 eller är det åtgärdat? Är problemet bara att det tar lång tid innan pengarna kommer in eller har folk inte fått in deras pengar alls också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in