Citat:
Ursprungligen postat av
Menace.II.Society
Archetyp verkar vara en knepig marknad likaså Monero. Men jag kanske borde testa binance eller vad säger ni?
Så Archetyp är värdelös för att... du saknar kunskap?
Archetyp är extremt lättnavigerat.
Monero funkar väldigt likt bitcoin, du får bara använda andra sidor när du ska handla. Kraken, Binance, localmonero, etc. Finns massor med val.
Archetyp har iallafall en aktiv admin som dessutom interagerar med sina användare på forumet.
FS4 har inte ens ett forum, och som man ser på de senaste inläggen i här tråden så är det alltid endast FS4 det är problem med.
Forumet hos Archetyp fick tillochmed ett par svenska moderatorer nyligen.
Många börjar alltid ta upp "men vadå, det det är ju samma säljare på FS4 som Archetyp". Idioterna inser dock aldrig att man pratar om HEMSIDORNA/MARKNADEN.
FS4 är buggit. Folk har problem med att komma in på sina konton titt som tätt. Insättningar försvinner.
Inga liknande problem skrivs det om hos Archetyp.
Hos Archetyp släpps inte escow direkt till säljarna heller vid problem.
Det enda negativa jag kan komma på med Archetyp är väl att dom "stängt" registreringen (om man har den minsta koll så kan man dock enkelt skapa ett konto, men jag ger inga tips då jag är trött på att agera techsupport i tråden - har skrivit en hel del guider och tips och tricks med ett annat konto).
Ni får absolut använda vilken marknad ni vill. Men om ni orkar läsa bara några enstaka sidor bak i tråden så ser ni att det alltid är FS4 det är problem med. Alltså sidan.