2022-08-26, 22:20
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Coinbase har inte monero

Hade för mig att jag köpt där ifrån. Men det stämmer finns inte där.
Citera
2022-08-27, 06:15
Bannlyst
Ligger arch nere nu?
Hoppas den kommer upp!
Citera
2022-08-27, 11:24
Medlem
iflys avatar
Vilken sida är största i Sverige? Finns någon ny flugsvamp?
Citera
2022-08-27, 12:35
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Ligger arch nere nu?
Hoppas den kommer upp!
sen igår vad det verkar som.
testat många adresser men ingen fungerar.
Citera
2022-08-27, 12:36
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Vilken sida är största i Sverige? Finns någon ny flugsvamp?
det är den enda svenska jag vet om, men ta det lugnt där..
Citera
2022-08-27, 13:34
Medlem
Scooby1961s avatar
Fs4 har verkligen sjunkit i kvalitet. Nu måste man beställa från 2 olika vendors för att med säkerhet få en beställning skickad. Varit aktiv i många år och på många markets men det här har fan blivit löjligt! Är det bara jag som upplever detta?
Citera
2022-08-27, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Ligger arch nere nu?
Hoppas den kommer upp!

Citat:
Ursprungligen postat av wes420

DDoS skydd nere, genereras inga nya länkar.
Leta inte addresser och håll er borta från archetyp.cc.

Vad sker backend ?
Citera
2022-08-27, 13:44
Medlem
Gjorde en insättning på ca 5000:- till min insättningswallet på fs4 igår. Efter en timme och pengarna inte kommit in, valde jag att lägga mig.

När Jag loggar in idag och tittar så står det att jag inte har någon aktiv insättningswallet och inga pengar på fs.
5000:- antagligen åt helvete.

Håller med ovanstående. Kvaliteten på fs4 jämfört med fs3 är rena skämtet
Citera
2022-08-27, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
jag hittade några online som funkade
loggade in med ett nytt konto ville inte logga in på mitt riktiga eftersom jag ville vara säker att det inte var fejk. Samma gamla forum (om man får skriva sånt här) några nya inlägg ...
men annars var alla andra länkar jag provade ur funktion från .cc

vet inte hur fejkade sidor funkar. om det går till den riktiga...
Senast redigerad av Kultursprache 2022-08-27 kl. 14:48.
Citera
2022-08-27, 15:45
Medlem
tjomenwilles avatar
Kommer inte heller in på Archetyp idag.
La en beställning igår, fredag, på en större summa hos en av säljarna som är allmänt känd att skicka grejorna snabbt. Såg att han fått in den, beställningena alltså men han aldrig dubbelkolla om han tog emot dom där man kan se sånt bland updates...

Mymonero-skiten verkar ju vara löst iafall så det är ju iaf något...

Lär väl vara ngn jävla DDos-skit som vanligt, börjar bli jävligt tröttsamt! Och hjältarna bakom Archetyp förlorar ju sjukt mycket pengar... sorligt.
Citera
2022-08-27, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Fs4 har verkligen sjunkit i kvalitet. Nu måste man beställa från 2 olika vendors för att med säkerhet få en beställning skickad. Varit aktiv i många år och på många markets men det här har fan blivit löjligt! Är det bara jag som upplever detta?

nej, det är inte bara du. fs4 är skapat av en svettig liten horunge som sitter och selektivt scammar folk. att säljarna sedan är lika svettiga små blattar som säger "abo jag har skickat, det är postens fel" är bara grädde på moset.

JA, admin är helt seriöst bakom selektiv scamming. jag blev av med 1750 spänn, och NEJ, jag skrev inte in någon jävla phishing-länk som någon jävla färsking som inte vet hur dm fungerar.

knulla hela fs4 som är på god väg att för alltid smutsa ned det rykte fs1-3 hade.

archetyp får det vara tills vidare. synd bara att det är sådana jävla hipsters som prompt måste använda en cp-valuta i monero (blablabla "det är så säkert" blablabla "du är bara lat som vill använda btc" blablablaBLABLA KÄFTEN din FITTA). synd också att skiten är nere oftare än fs2-3 någonsin var.

suck alltså, fan inte lätt att knarka nuförtiden. så LACK jag BLIR
Citera
2022-08-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marionettist
... och håll er borta från archetyp.cc

Ännu ett pucko som inte har någon aning om vad dom pratar om.
archetyp.cc är skapad av ASNT, Archetyps admin.

Ja, vissa länkar därifrån funkar inte, med den simpla anledningen att Archetyp har blivit så pass stora att de utsätts för DDoS-attacker.
Funkar inte en länk så går man tillbaka till Archetyp.cc och testar en annan.

Tips: Bokmärk ett par av de olika mirrors ni får från Archetyp.cc.
Tyvärr så får man gå in på Archetyp.cc ett par gånger och lösa CAPTCHA:n ett par gånger för att få en ny mirror-länk.

Jag testade precis och kommer in på Archetyp utan några problem, överhuvud taget. Till och med FÖRSTA MIRROR:n från Archetyp.cc funkade.

Här kan ni läsa inlägget från ASNT när, och varför, han skapade Archetyp.cc
http://zedb27eknzth4dczegzycvpcspw4j...Z1WFlBQjRHQT09

.onion-länk, så använd TOR.
Notera att ni måste logga in för att kunna läsa forumet.
Om ni misstänker att jag försöker länka till en phishing-sida, använd valfri .onion-länk till Archetyp istället, och lägga till detta efter "xxxxxxxxxxx.onion":
/post/d2F4Q3BMTnIwcXVsNmZ1WFlBQjRHQT09
Detta är en direktlänk till forumet, och inlägget av ASNT.
Alternativt, så finns inlägget under "Announcements -> Mirrors: https://archetyp.cc/"
Om ni även klickar på "ASNT" (alltså hans användarnamn) så ser ni klart och tydligt att hans konto är Admin-kontot på Archetyp.

Jag fattar inte varför det hela tiden kommer in folk i tråden och påstår att Archetyp.cc inte är säker, när Archetyps admin själv skapade denna sida för att generera fungerande mirrors till sin egen market.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in