Citat:
Ursprungligen postat av
Czaren
Jag fattar inte hur folk kan ha haft flera tiotals tusen kronor på FS, är ni helt jävla dumma inuti huvudet eller?
Det är liksom tredje sidan i en följetång, dvs sidan har en i sammanhanget lång historia av att antingen plockas ned pga att snuten gjort razzia och/eller exit-scams.
Något geni snackade om att han la in 10 lax och "köpte lite då och då", seriöst era färska jävla blåbär det är inte Amazon ni jobbar med..
Alla som lagt in cash nyligen för att handla, ni har mina sympatier, alla ni som använt FS som någon form av sparbössa, ni får skylla er själva.
Den första företeelsen du nämner hör nog till ovanligheten, hoppas jag i alla fall.
De köparna som blev av med större summor faller nog under kategorin du nämnde sist och det där är ju lite av ett lotteri. Precis som du säger så kan sidan släckas ner när som helst av flera olika anledningar och med tanke på hur många ordrar som läggs per dag kommer ofrånkomligen en del att klämmas i dörren när den väl stängs.
I samband med nedstängningen av FS2 förlorade jag några tusenlappar som satts in i närtid just för att lägga en order - den här gången klarade jag mig.
Sen känns det som att den här nedstängningen tajmades lite väl bra med löneutbetalningen och helgdagar vilket gjorde att fler åkte dit den här gången än tidigare.
Edit:
Det har dykt upp väldigt många PGP-krypterade meddelanden till Admin för FS3 från säljare i forumet under det senaste dygnet. Antingen så började det med att en säljare hoppades på att det skulle läsas och sen har fler följt efter, eller så har de blivit uppmanade att göra på det viset av någon i något syfte. Vad som kommuniceras är av förklarliga skäl svårt att sia om.