2021-11-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vad är det? Tycker synd om folk blivit lurade på pengar usch!

Det är en webbläsare som kan läsa sidor på darknet eller liknande. Är inte särskilt insatt så något mer kunnig får gärna rätta mig.
Citera
2021-11-01, 17:14
Medlem
Tack o lov man bara hade 150 kr saldo, men fyfan skulle precis lägga in mer o fixa månadens diazepam-ranson, tog sista dosen nyss fyfan vad man inte ser fram emot ATn, hoppas ny FS kommer snart
Citera
2021-11-01, 17:23
Medlem
Ser att några säljare grinar om att de minsan blev av med cash de också, vilket låter som bull.

Säljare har tillgång till auto-uttag o cashar ut X antal gånger i veckan. Så om nu någon blev av med coins så var det antingen ett par dagars sell eller så var de dumma nog att ha FS som wallet.

Förmodligen bara gnäll och försök att ge en falsk "vi sitter i samma båt"-känsla till sura köpare
Citera
2021-11-01, 17:45
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Försök till narkotikabrott är väl visst olagligt.

"Försök till" narkotikabrott för eget bruk tror jag inte är olagligt utan innehav.

https://lawline.se/answers/ar-det-br...kopa-narkotika
Citera
2021-11-01, 17:47
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Jag fattar inte hur folk kan ha haft flera tiotals tusen kronor på FS, är ni helt jävla dumma inuti huvudet eller?
Det är liksom tredje sidan i en följetång, dvs sidan har en i sammanhanget lång historia av att antingen plockas ned pga att snuten gjort razzia och/eller exit-scams.

Något geni snackade om att han la in 10 lax och "köpte lite då och då", seriöst era färska jävla blåbär det är inte Amazon ni jobbar med..

Alla som lagt in cash nyligen för att handla, ni har mina sympatier, alla ni som använt FS som någon form av sparbössa, ni får skylla er själva.
Eller hur. Jag blev av med 15 kronor
Citera
2021-11-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Jag fattar inte hur folk kan ha haft flera tiotals tusen kronor på FS, är ni helt jävla dumma inuti huvudet eller?
Det är liksom tredje sidan i en följetång, dvs sidan har en i sammanhanget lång historia av att antingen plockas ned pga att snuten gjort razzia och/eller exit-scams.

Något geni snackade om att han la in 10 lax och "köpte lite då och då", seriöst era färska jävla blåbär det är inte Amazon ni jobbar med..

Alla som lagt in cash nyligen för att handla, ni har mina sympatier, alla ni som använt FS som någon form av sparbössa, ni får skylla er själva.

Den första företeelsen du nämner hör nog till ovanligheten, hoppas jag i alla fall.

De köparna som blev av med större summor faller nog under kategorin du nämnde sist och det där är ju lite av ett lotteri. Precis som du säger så kan sidan släckas ner när som helst av flera olika anledningar och med tanke på hur många ordrar som läggs per dag kommer ofrånkomligen en del att klämmas i dörren när den väl stängs.

I samband med nedstängningen av FS2 förlorade jag några tusenlappar som satts in i närtid just för att lägga en order - den här gången klarade jag mig.

Sen känns det som att den här nedstängningen tajmades lite väl bra med löneutbetalningen och helgdagar vilket gjorde att fler åkte dit den här gången än tidigare.

Edit:
Det har dykt upp väldigt många PGP-krypterade meddelanden till Admin för FS3 från säljare i forumet under det senaste dygnet. Antingen så började det med att en säljare hoppades på att det skulle läsas och sen har fler följt efter, eller så har de blivit uppmanade att göra på det viset av någon i något syfte. Vad som kommuniceras är av förklarliga skäl svårt att sia om.
Senast redigerad av Huxon 2021-11-01 kl. 18:29.
Citera
2021-11-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Den första företeelsen du nämner hör nog till ovanligheten, hoppas jag i alla fall.

De köparna som blev av med större summor faller nog under kategorin du nämnde sist och det där är ju lite av ett lotteri. Precis som du säger så kan sidan släckas ner när som helst av flera olika anledningar och med tanke på hur många ordrar som läggs per dag kommer ofrånkomligen en del att klämmas i dörren när den väl stängs.

I samband med nedstängningen av FS2 förlorade jag några tusenlappar som satts in i närtid just för att lägga en order - den här gången klarade jag mig.

Sen känns det som att den här nedstängningen tajmades lite väl bra med löneutbetalningen och helgdagar vilket gjorde att fler åkte dit den här gången än tidigare.

Var det inte runt julafton som FS 2 stängdes ner? lol
Citera
2021-11-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacSub
Eller om någon kan bekräfta att mupparnas egna sida är gröna?

Nu är de ju inte tillåtet längre på flashback. Med sådan frågor. Men ja dim har varit med länge. Ny packare
Citera
2021-11-01, 18:34
Medlem
DrVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Kan o vill tyvärr inte kommentera kring det hela mer.

Folk får sina paket om det postats innan stängning förhoppningsvis, ngr pengar kommer aldrig betalas igen.

FS4 är på g. Case Closed
Oooh nu blir jag så nyfiken att jag spricker. Hoppas det någon gång i framtiden kommer fram vad bristen/bristerna var, även om det så dröjer år tills dess.
Citera
2021-11-01, 18:54
Medlem
knark-kungens avatar
Slutade köpa för flera år sedan när mina brev började norpas. Hur fungerar distributionen numera, får ni regelbundna köpare era brev?
Citera
2021-11-01, 18:57
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Slutade köpa för flera år sedan när mina brev började norpas. Hur fungerar distributionen numera, får ni regelbundna köpare era brev?

Jag blev aldrig av med ett enda paket under min tid, typ ett år på FS 3 trots att jag köpte v en del olika säljare med olika bra stelath.
Citera
2021-11-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Ja man får sina brev. Oftast inom 1-2 dagar.

Får man inte sina brev så har snuten satt stopp och då blir man också kontaktad eller så har du blivit lurad av säljare. Finns en minimal risk att postnord ligger bakom det men det är oftast något som säljare vill skylla på när dem har gjort fel.
Senast redigerad av HappyGoy 2021-11-01 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in