Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Haha alltså spelar det någon roll om ni tror det är snuten eller vendor..? Sluta köp så är det skit samma.
Jag har frågat mina vendors om de ändrat stealth efter situationen o har dem inte köper Jag ej, easy. Har fått allt o noll beslag..
Finns många som har bilder med rätt nummer och allt men de kanske inte vill ha upp dt på Fb? Vet att kemii.nu har en del bilder som deras kunder fått så du kan ju höra med dem om bildbeviset du vill ha.
Satan vad pundigt inlägg.
Varför skulle en drös med människor här ljuga om att dom ej fått försändelser eller fått brev hem från polisen istället för sin beställning?
Du menar att det är troligare att diverse stora säljare gaddat ihop sig för en selektivscam och tillsammans skickar ut förfalskade brev från polisen istället för knark?
Istället för att det faktiskt är sant att Nya Lagen ger resultat?
Sedan att många av säljarna har försvunnit och andra "är på semester" är en indikation på att min teori om att myndigheter numera har kontroll över FS4 kan stämma.
Känns som att aftonbladet gjorde en slip när dom skrev att person knuten till fs4 sitter häktad, tror inte deras källa ville att det skulle bli offentligt ännu och därför det inte går att läsa någon annanstans.
Något är tokigt i vilket fall.