2024-01-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Hmm, ja gör gärna det, jag tror dig men känns väldigt märkligt att dom dömer på dom grunderna.. hade jag känt till dig och dina tidigare domar hade jag med andra ord kunnat skickat iväg ett brev med heroin med obefintlig stealth som stinker om jag ville jävlas

Går ej att skicka pm till dig, har beställt domen då jag ej hade den kvar så den kommer nog efter helgen, men här är utdrag ur mitt straffregister

https://ibb.co/ThRKMx5
Senast redigerad av ghettojesus 2024-01-27 kl. 17:49.
Citera
2024-01-27, 18:01
Medlem
har läst tråden nån månad tillbaka och det enda som skrivits sen dess är att de finns personer här inne som skrämmer folk och får er känna paranoia med att säga polisen beslagtar droger eller ni kommer få brev osv, sluta stressa upp folk för onödan mannen
Citera
2024-01-27, 18:40
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacuzzi0
har läst tråden nån månad tillbaka och det enda som skrivits sen dess är att de finns personer här inne som skrämmer folk och får er känna paranoia med att säga polisen beslagtar droger eller ni kommer få brev osv, sluta stressa upp folk för onödan mannen

Har du någon aning om kaoset under senaste tiden? Mängder av paket som inte kommit fram, stora säljare på Arch till exempel som försvunnit spårlöst, nya postlagen och påstådda insatser mot postterminaler. Att berätta om det som sker på marknaden och diskutera vad som kan ha skett är inte att skrämmas.
Citera
2024-01-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Har du någon aning om kaoset under senaste tiden? Mängder av paket som inte kommit fram, stora säljare på Arch till exempel som försvunnit spårlöst, nya postlagen och påstådda insatser mot postterminaler. Att berätta om det som sker på marknaden och diskutera vad som kan ha skett är inte att skrämmas.

bla bla bla kommer med samma sak hela tiden kom med något nytt finns ingen direkt bevis, så fort nån brev inte kommer så tror ni det är beslagtaget och då kommer ni hit och bölar hittar på massa bullshit historier utan en enda bevis, sen när brevet kommer så försvinner ni i den gråttan ni kom ut ifrån
Citera
2024-01-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Går ej att skicka pm till dig, har beställt domen då jag ej hade den kvar så den kommer nog efter helgen, men här är utdrag ur mitt straffregister

https://ibb.co/ThRKMx5

Ah okej ingen fara tror dig, inget förvånar mig med Sverige längre
Citera
2024-01-27, 21:18
Medlem
Hur kommer det sig att på fs man kan bara se recensioner från augusti och inte nya?? Det är så hos alla kända säljare också
Citera
2024-01-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarlig981
There u go. Detta kom förra veckan.
https://gofile.io/d/msc3ZT
Den där ser riktigt fejkad ut.
Om du Googlar liknande brev från Polisen så ser du skillnaden. Någon vill dig något ont, om det är en vendor eller en fiende kanske du vet bäst själv.
Citera
2024-01-28, 03:43
Medlem
Phobiazis avatar
Haha alltså spelar det någon roll om ni tror det är snuten eller vendor..? Sluta köp så är det skit samma.

Jag har frågat mina vendors om de ändrat stealth efter situationen o har dem inte köper Jag ej, easy. Har fått allt o noll beslag..

Finns många som har bilder med rätt nummer och allt men de kanske inte vill ha upp dt på Fb? Vet att kemii.nu har en del bilder som deras kunder fått så du kan ju höra med dem om bildbeviset du vill ha.
Citera
2024-01-28, 03:46
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercoverbrotha
Hur kommer det sig att på fs man kan bara se recensioner från augusti och inte nya?? Det är så hos alla kända säljare också

För att fs är ett ställe där folks pengar magiskt verkar försvinna och allt har känts oseriöst från start där tbh.
Citera
2024-01-28, 12:30
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Haha alltså spelar det någon roll om ni tror det är snuten eller vendor..? Sluta köp så är det skit samma.

Jag har frågat mina vendors om de ändrat stealth efter situationen o har dem inte köper Jag ej, easy. Har fått allt o noll beslag..

Finns många som har bilder med rätt nummer och allt men de kanske inte vill ha upp dt på Fb? Vet att kemii.nu har en del bilder som deras kunder fått så du kan ju höra med dem om bildbeviset du vill ha.

Klart det gör en stor skillnad på om ett brev kommer från en knarklangare eller polisen. Ska vi behöva förklara skillnaden för dig?

Helt omöjligt att förstå vad du skriver, är du en funktionshindrad tolvåring måhända?
Citera
2024-01-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Satan vad pundigt inlägg.
Varför skulle en drös med människor här ljuga om att dom ej fått försändelser eller fått brev hem från polisen istället för sin beställning?

Du menar att det är troligare att diverse stora säljare gaddat ihop sig för en selektivscam och tillsammans skickar ut förfalskade brev från polisen istället för knark?
Istället för att det faktiskt är sant att Nya Lagen ger resultat?

Sedan att många av säljarna har försvunnit och andra "är på semester" är en indikation på att min teori om att myndigheter numera har kontroll över FS4 kan stämma.

Känns som att aftonbladet gjorde en slip när dom skrev att person knuten till fs4 sitter häktad, tror inte deras källa ville att det skulle bli offentligt ännu och därför det inte går att läsa någon annanstans.

Något är tokigt i vilket fall.
Citera
2024-01-28, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Många som hävdar detta sen slutet på November, men fortfarande inte sett ett enda bildbevis på dessa brev. Jag säger skitsnack fram tills motsatsen är bevisad.

Vad vill du ha bildbevis på? Brevet från Polisen eller de små bruna vadderade kuverten som inte kommer fram?

Ingen bryr sig om vad du tycker är skitsnack eller ej. Marknaden flyttar tillbaka ut på gator och torg illa kvickt om inte nätsäljarna blir mer innovativa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in