De har väl själva gått ut med den adressen på flugforum?..
Det är deras hemsida. Ge inte för mycket luft till denna ''Maskoten''. Bara att läsa hans senaste tråd om FS3, han har aldrig ens handlat där men uttalar sig gärna om shoppar etc. hehe. Pajas!
Torskade 1,2 tack vare dessa horungar som inte ens meddelar att sidan kommer stängas. Säkert blåst folk på flertals miljoner. Inte ett öre kommer skickas till att förbättra tor
Forumet var verkligen en shitshow av desperata pundare som grönade folk i hopp om gratis samples och färskingar som tror tjack inte ska göra en pigg och gatekeepers som tror att dom är erfarna för att dom läst erowid, men fs3 fungerade felfritt om man behöver billigt och bra röka och tjack om man orkar ta sig igenom alla idioter. Tycker det är extremt tråkigt att det är borta. Kan inte se att jag orkar köpa av folk irl längre haha, men inte heller palar jag med en massa clearnetsidor som tar swish.
Nä håller med. Jag lägger faktiskt ner helt hellre än börja köpa från gatan igen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!