2021-11-01, 15:18
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Enligt posten på Flugforum så kommer 4.0 på torsdag!

Jag ställer mig tvivelaktig till de uppgifterna men om det skulle visa sig stämma så är det ju med all sannolikhet exakt samma admins som på den nu stängda versionen av FS.
Citera
2021-11-01, 15:40
Medlem
JeffDaviss avatar
Kul att jag precis läste denna nyhet i dagens papperskopia av DN. Ibland är gammelmedia lika snabba som internet.
Citera
2021-11-01, 15:57
Medlem
Nytt meddelande nu på forumet.

Onekligt spännande måste jag säga
Citera
2021-11-01, 16:35
Medlem
Czarens avatar
Jag fattar inte hur folk kan ha haft flera tiotals tusen kronor på FS, är ni helt jävla dumma inuti huvudet eller?
Det är liksom tredje sidan i en följetång, dvs sidan har en i sammanhanget lång historia av att antingen plockas ned pga att snuten gjort razzia och/eller exit-scams.

Något geni snackade om att han la in 10 lax och "köpte lite då och då", seriöst era färska jävla blåbär det är inte Amazon ni jobbar med..

Alla som lagt in cash nyligen för att handla, ni har mina sympatier, alla ni som använt FS som någon form av sparbössa, ni får skylla er själva.
Citera
2021-11-01, 16:43
Medlem
Big_hacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Jag fattar inte hur folk kan ha haft flera tiotals tusen kronor på FS, är ni helt jävla dumma inuti huvudet eller?
Det är liksom tredje sidan i en följetång, dvs sidan har en i sammanhanget lång historia av att antingen plockas ned pga att snuten gjort razzia och/eller exit-scams.

Något geni snackade om att han la in 10 lax och "köpte lite då och då", seriöst era färska jävla blåbär det är inte Amazon ni jobbar med..

Alla som lagt in cash nyligen för att handla, ni har mina sympatier, alla ni som använt FS som någon form av sparbössa, ni får skylla er själva.

så jävla rätt
Citera
2021-11-01, 16:50
Medlem
mr.aidss avatar
Jag kan rapportera att jag fått en av mina två beställningar, lagda tisdagkväll och båda markerade som skickade natten mot onsdag i brevlådan idag.

Säljaren som ännu inte levererat är Rawdrugs som jag tror mestadels sålde cannabisprodukter, vapes, carts, gummies etc. Jag ger honom benefit of the doubt till på onsdag annars kan jag nog tyvärr kyssa min vapepenna adjö innan jag ens han få den

Fan, vill verkligen ha en weedvape, är jävligt trött på att mecka hasch för hand..
Citera
2021-11-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Vilken i sin tur borde göra alla kunder jävligt osäkra på att beställa från olika vendors sidor på Clearnet. De vill väll ta igen sin förlust eller är någon så reko att de bröstar tapppet och kör på legit? Vilka större seriösa aktörer finns på andra internationella marketsidor med escrow redan?

I den branschen kan man aldrig vara säker på att någon är legit, men visst, om man vill göra lite snabba pengar kan man håva in lite pengar å skita i att leverera.

speciellt de som byggt upp ett namn kanske tänker längre än så och tar ett tapp nu precis som man får göra på gatan eller var som helst om man blir blåst eller råkar ut för razzia.

Skulle hellre köpt direkt av säljare som man vet brukar leverera än blandat in mellanhänder, som upplagt att någon i ledet ska krångla, och brukar va nog med krångel i den branschen.

Sen skulle jag skita i om pengarna de snodde donerades till varken rädda barnen, Tor projekt eller hamnade i fickan, hoppas för de ansvarigas skull att myndigheterna inte spårar upp de bakom FS3. Blir nog jobbigt när de då IRL får stå till svars för sin megablåsning...
Citera
2021-11-01, 16:54
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Jag vet inte själv hade ca 1800 på FS som jag inte kunde ta ut

Hoppas 4.0 kommer snarast

Jag lider med dig, verkligen. Och det går till alla som inte fått sina saldon utbetalda. Har dom sagt något om att återbetala till folk eller de skitit i ens att nämna om det?
Citera
2021-11-01, 16:57
Medlem
vadsadusadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Jag lider med dig, verkligen. Och det går till alla som inte fått sina saldon utbetalda. Har dom sagt något om att återbetala till folk eller de skitit i ens att nämna om det?

De har väl sagt att det tyvärr inte kan ordnas någon återbetlaning till köpare.
Citera
2021-11-01, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo

I första inlägget står det ju att överblivna pengar går till Tor-projektet…
Citera
2021-11-01, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Hur kan du säga att det är grovt kriminella som ligger bakom fs 3? Kommer nog bli så framöver men så har det väl inte varit innan.

Ja både säljare och köpare blev av med pengar även om många säljare hann ta ut.

Hahaha hoppas du var ironisk nu? Annars förstår man nog, hur drogliberal man än är att om man driver en så här omfattande handel med droger och receptbelagda mediciner så klassas man nog som ganska grovt kriminell.

Vet inte om man får hög status på kåken som internetsäljare, men många år där får man iallafall om man torskar.
Citera
2021-11-01, 17:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
I första inlägget står det ju att överblivna pengar går till Tor-projektet…
Vad är det? Tycker synd om folk blivit lurade på pengar usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in