2022-07-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterTilt
Jag har ett paket som inte kommit och då gjorde jag en dispute. Säljaren skrev att han skulle skicka i förra veckan efter det. Det borde kommit idag men jag har inte fått paketet. I vilket läge är det rekommenderat att ta request moderator på Archetype?

Det känns inte jättestabilt att ha en dialog och diskutera fram och tillbaka med någon som säljer droger och har ens adress. Nu har det varit god ton men jag tänker om någon uttrycker sig fel och det blir ett annat tonläge. Överlag vill man ju inte behöva följa upp alls överhuvudtaget.
Säg till personen att det är en pålitlig målvakt som står på adressen. Säger detta direkt för att avväpna situationen.
Citera
2022-07-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiliZ
Antingen får du ladda upp en krypterad fil innehållandes dina PGP-nycklar någonstans som du kan hämta hem vid behov, vilket är en synnerligen dålig idé, eller så får du lagra dom lokalt på din dator och föra över dom till den virtuella maskinen om du nu tänker fortsatta använda den.

Jag hade personligen inte besvärat mig med det där som köpare. Se till att ha säkert lösenord till ditt Archetyp-konto som inte är nedskrivet någonstans och kör sedan Tor från ditt vanliga system. PGP-nycklarna kan du fortfarande kryptera och lagra lokalt om det nu är ett jätteproblem för dig om dom skulle hamna i orätta händer. Ingenting av det där är ett bevis för något. Jag är inte ens säker på att din orderhistorik på AT hade fungerat som ett bevis för något, dessutom rensas den efter någon vecka max.

Hur är det med archetypes auto kryptering för adress
Citera
2022-07-05, 13:26
Medlem
zcinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
Uppdate, Ett paket kom idag(en av dom större benzo försäljarna), men dom andra har ej kommit. min slutsats, sommarjobbare på posten? mycket semestrar osv? haft kontakt med min favorit vendor, frågade wzup, den/dom sa att många har ställt samma fråga senaste veckan. och dom bad att förlänga autosläpp tills man kan göra dispyt om det ej kommer. så ja tror inte att det är nått lurt på gång. ja tror på semester och sommarjobbare på posten. VDU

Edit; mitt damp ner idag allting på en o samma gång. så ja tror att ni boys o girls som suttit o nojjat som jag få lägga lite is i magen och andas, Fuck Posten Fuck Socialen Fuck Polisen Fuck VDU... OSV OSV
Må bäst alla
Citera
2022-07-05, 13:45
Medlem
Kan ni ge mig någon bra sida man kan köpa bitcoin på? Är bannad från Safello. Coinbase var lite dyrt tyckte jag.
Citera
2022-07-05, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Kan ni ge mig någon bra sida man kan köpa bitcoin på? Är bannad från Safello. Coinbase var lite dyrt tyckte jag.
Localbitcoins?
Citera
2022-07-05, 19:35
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterTilt
Jag har ett paket som inte kommit och då gjorde jag en dispute. Säljaren skrev att han skulle skicka i förra veckan efter det. Det borde kommit idag men jag har inte fått paketet. I vilket läge är det rekommenderat att ta request moderator på Archetype?

Det känns inte jättestabilt att ha en dialog och diskutera fram och tillbaka med någon som säljer droger och har ens adress. Nu har det varit god ton men jag tänker om någon uttrycker sig fel och det blir ett annat tonläge. Överlag vill man ju inte behöva följa upp alls överhuvudtaget.

i alla dispyter utan min senaste har jag skickat meddelande till mod, dock inte sedan dem la till request mod knappen.

alla mina förlorade brev ligger nog hos polisen.
samma snut som hörde av sig senast när ett brev hamnade hos dem har hört av sig. denna gång skippar jag nog samtalet..
någon som vet hur länge en postspärr är aktuell?
Senast redigerad av moment-of-truth 2022-07-05 kl. 19:42.
Citera
2022-07-06, 00:24
Medlem
Nedomanskys avatar
Hur blir jag minst blåst?

Ska handla benso på FS4. Galenikas Bensedin eller Hemofarms Lorezapam som väl är likvärdigt fungerande benso. Har förstått att Galenikas preparat varierar en del vad det gäller uppgiven mängd verksamma substanser.. Är det bättre ställt med Hemofarms preparat?
Zolpidem står också på önskelistan, Hemofarms Belbien "ska" vara dosriktig, stämmer det?
Senast redigerad av Nedomansky 2022-07-06 kl. 00:26.
Citera
2022-07-06, 00:43
Medlem
tokumeinos avatar
Är det bara jag som inte får filtreringen på market att fungera? Fyller i "from sweden to sweden" men får bara upp random annonser.
Citera
2022-07-06, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokumeino
Är det bara jag som inte får filtreringen på market att fungera? Fyller i "from sweden to sweden" men får bara upp random annonser.
Dom första annonserna högst upp på varje sida är reklamannonser som säljare har betalat för att få synas först, skrolla ner!
Citera
2022-07-06, 12:13
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
Edit; mitt damp ner idag allting på en o samma gång. så ja tror att ni boys o girls som suttit o nojjat som jag få lägga lite is i magen och andas, Fuck Posten Fuck Socialen Fuck Polisen Fuck VDU... OSV OSV
Må bäst alla

nice — hur lång tid tog det i dagar från markerat skickat till lådan?
Citera
2022-07-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
i alla dispyter utan min senaste har jag skickat meddelande till mod, dock inte sedan dem la till request mod knappen.

alla mina förlorade brev ligger nog hos polisen.
samma snut som hörde av sig senast när ett brev hamnade hos dem har hört av sig. denna gång skippar jag nog samtalet..
någon som vet hur länge en postspärr är aktuell?

Hade ett brev med knark skickat inrikes kommit till polisen istället för hem till dig?
Citera
2022-07-06, 15:39
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Hade ett brev med knark skickat inrikes kommit till polisen istället för hem till dig?

japp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in