2022-05-22, 10:15
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlms
Är det ens någon som handlar på dessa sidor? Gick in på archetype och där kan man se hur många säljs som gjorts, väldigt blygsamma siffror på svenska försäljare. Kollade in fs 4 också och det verkar inte vara större drag där, om det är någon som fått betyget 5 stjärnor så är det baserat på ca 1-2 röster. Finns det fler sidor eller har jag missat nåt? Verkar inte vara något drag på dessa öht och jag har svårt att tro att seriösa försäljare skulle engagera sig i detta, antagligen små snorungar som försöker dra in lite extradeg

Några av Sveriges största säljare på DKW finns ju förfan på Arch.
Och flera av dessa säljare har ju hundratals/tusentals beställningar i månaden?!?!
Citera
2022-05-22, 16:09
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Är det ens någon som handlar på dessa sidor? Gick in på archetype och där kan man se hur många säljs som gjorts, väldigt blygsamma siffror på svenska försäljare. Kollade in fs 4 också och det verkar inte vara större drag där, om det är någon som fått betyget 5 stjärnor så är det baserat på ca 1-2 röster. Finns det fler sidor eller har jag missat nåt? Verkar inte vara något drag på dessa öht och jag har svårt att tro att seriösa försäljare skulle engagera sig i detta, antagligen små snorungar som försöker dra in lite extradeg

Hahaha! Jag hoppas du skojar annars får du gärna visa mig stenen du bott under dom senaste åren. De stora säljarna på dessa sidor tjänar potentiellt miljonbelopp. Redan för 10 år sen var det ruskigt lätt att tjäna bra med pengar på detta. Hade en nära vän som sålde på diverse sidor som var aktiva då och han var långt ifrån vad dom stora säljarna är idag, och han kunde dra in 50-100k i månaden. Snacka om ignorans.
Citera
2022-05-23, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obe*
Några av Sveriges största säljare på DKW finns ju förfan på Arch.
Och flera av dessa säljare har ju hundratals/tusentals beställningar i månaden?!?!
Ja precis, jag har gått in och kollat och dom som verkar vara störst har ett par hundra sales står det. På tex ladd. Sen är det oklart på hur länge, men det står ingenstans att det skulle vara i månaden? På ena sidan kunde man inte se sales men man kunde se betyg, och det var inte flera tusen betyg utan i bästa fall kanske 20-30st, då är det 20 stycken som klagar...

Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Hahaha! Jag hoppas du skojar annars får du gärna visa mig stenen du bott under dom senaste åren. De stora säljarna på dessa sidor tjänar potentiellt miljonbelopp. Redan för 10 år sen var det ruskigt lätt att tjäna bra med pengar på detta. Hade en nära vän som sålde på diverse sidor som var aktiva då och han var långt ifrån vad dom stora säljarna är idag, och han kunde dra in 50-100k i månaden. Snacka om ignorans.
Jaha men det syns som sagt inte på något sätt. Du får gärna upplysa på ett bättre sätt än "jag känner en kompis". Men visst 50lax går jag med på. Det är dock ingenting som är värt att hålla på darknet med.
Citera
2022-05-23, 05:32
Medlem
Efter ett fåtal köp på fs4 nu fick jag utskickat cbd-buds av en "proffsig" säljare. Vilket skämt!

Största problemet med dessa sidor är alla oseriösa säljare.
Det är riktigt sjukt när gatan känns mer träffsäkert för lite CB liksom.
Men varit så sen tidernas begynnelse. Störigt dock när man måste testa sig fram för att det är så många oseriösa. Då är jag ändå villig att betala upp till 800 för 5 gram gräs om det är av högsta kvalité. Vilket vissa lyckades med, fortpharma, thcexpress var några som lyckades otroligt bra med kvalitén på gräset.
Kommer aldrig glömma när jag fick 10-15 gram i nån stor kristallig bajskorv till bud. Typ mer kristaller än gräs egentligen.

Så skickar dom här töntarna cbd-buds och tror att jag inte ska märka haha.

Det som är märkligaste dock är att liknande hänt mig med "dom största" på sidorna ett fåtal gånger. Liksom, är det selektiv scam dårå eller köper folk faktiskt fejkprodukter i sån här stor skala om och om igen av samma luringar?
För dessa säljare hade gott rykte, tusentals och åter tusentals med sälj samt trogna kunder som lovordade dessa på både forum, i recensioner osv.
Citera
2022-05-23, 07:29
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ja precis, jag har gått in och kollat och dom som verkar vara störst har ett par hundra sales står det. På tex ladd. Sen är det oklart på hur länge, men det står ingenstans att det skulle vara i månaden? På ena sidan kunde man inte se sales men man kunde se betyg, och det var inte flera tusen betyg utan i bästa fall kanske 20-30st, då är det 20 stycken som klagar...

Jaha men det syns som sagt inte på något sätt. Du får gärna upplysa på ett bättre sätt än "jag känner en kompis". Men visst 50lax går jag med på. Det är dock ingenting som är värt att hålla på darknet med.

Som dåvarande ca 20åring är väl 50-100k i månaden en hyfsad inkomst som gör det ganska värt att hålla på med darknet skulle jag säga men, det är ju jag det 🤷🏽‍♂️
Citera
2022-05-23, 16:47
Medlem
Upplever ni långa leveranstider fr marknaderna just nu?
Väntat i 2 veckor på en order fr tysken.
Citera
2022-05-23, 17:39
Medlem
Är det vanligt att kartor man köper på nätet är uppskurna i aluminiumet?
Alltså nån har dragit något vasst längs förpackningen på alla kartor, men inte såpass att man kan plocka ut tabletterna. Frågat vendorn men inte fått svar.
Citera
2022-05-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
Efter ett fåtal köp på fs4 nu fick jag utskickat cbd-buds av en "proffsig" säljare. Vilket skämt!

Största problemet med dessa sidor är alla oseriösa säljare.
Det är riktigt sjukt när gatan känns mer träffsäkert för lite CB liksom.
Men varit så sen tidernas begynnelse. Störigt dock när man måste testa sig fram för att det är så många oseriösa. Då är jag ändå villig att betala upp till 800 för 5 gram gräs om det är av högsta kvalité. Vilket vissa lyckades med, fortpharma, thcexpress var några som lyckades otroligt bra med kvalitén på gräset.
Kommer aldrig glömma när jag fick 10-15 gram i nån stor kristallig bajskorv till bud. Typ mer kristaller än gräs egentligen.

Så skickar dom här töntarna cbd-buds och tror att jag inte ska märka haha.

Det som är märkligaste dock är att liknande hänt mig med "dom största" på sidorna ett fåtal gånger. Liksom, är det selektiv scam dårå eller köper folk faktiskt fejkprodukter i sån här stor skala om och om igen av samma luringar?
För dessa säljare hade gott rykte, tusentals och åter tusentals med sälj samt trogna kunder som lovordade dessa på både forum, i recensioner osv.

Sluta handla på fs4. Bara problem. Kör på archtype
Citera
2022-05-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Sluta handla på fs4. Bara problem. Kör på archtype
Såg att min favvo dykt upp på FS4. Raaaw

Mja hade ändå några bra beställningar.
Hände kanske var 20e best när man ville testa nån ny på alla tidigare marknader.
Tror inte någon av marknaderna är fullständigt fria från fejkprodukter. Har upplevt att fejkprodukter finns på sidorna sen starten.

Man får vara lite vaksam bara. Blir jag blåst en gång så hamnar såklart den säljaren på svarta listan, men dom brukar få chansen att rätta till sitt medvetna misstag, vissa har gjort det, andra inte.
Citera
2022-05-24, 18:43
en fråga om någon vet jag använder kraken där jag handlar xmr eller btc. Kan jag skriva arche market addressen monero addressen alltså och använda kraken och göra uttag till den. Någon som testat? vill alltså sätta in på arche market
Citera
2022-05-24, 18:46
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillew29
en fråga om någon vet jag använder kraken där jag handlar xmr eller btc. Kan jag skriva arche market addressen monero addressen alltså och använda kraken och göra uttag till den. Någon som testat? vill alltså sätta in på arche market

Varför är du så jävla snål att du inte kan göra en extra transaktion när du använder en av de billigaste cryptovalutorna för att göra transaktioner?
Citera
2022-05-24, 18:47
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Upplever ni långa leveranstider fr marknaderna just nu?
Väntat i 2 veckor på en order fr tysken.

2-3 veckor är fullt normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in