2022-02-10, 17:05
Medlem
Gavins-Friends avatar
Funkar det att skita i att kryptera sin adress på archetype? Står att det görs automatiskt ser jag nu?
Citera
2022-02-10, 18:10
Medlem
Verkar vara längre leveranstider än normalt just nu. Väntar ännu på flera leveranser från pålitliga säljare på FS4 skickat onsdag, torsdag förra veckan.
Citera
2022-02-10, 19:46
Medlem
Är det någon mer som upplever långa leveranstider på fs4, skickat på måndag ännu inte fått nånting
Citera
2022-02-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MysticRiver0
Är det någon mer som upplever långa leveranstider på fs4, skickat på måndag ännu inte fått nånting

Min senaste leverans var lite senare än vanligt fast jag brukar ju inte beställa så ofta
Citera
2022-02-10, 21:44
Medlem
Citat:

Jag har leveranser skickat i slutet av förra veckan som jag inte har fått ännu. Postnord skriver på sin hemsida att det är mycket personal som är sjuka i covid och att det pga detta förekommer en del förseningar i brev och paket leveranser. Får ju hoppas på att det beror på detta då 😊
Citera
2022-02-11, 03:39
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ja sista månaden har varit bedrövlig, är glad att jag inte är beroende av att handla på darknet, utan handlar bara det som är lite svårare och få tag på.
Hade aldrig klarat av och va beroende av att breven skall komma fram.

Många skickar för lite när man beställer och när man påpekar det så låtsas dom va hederliga gossar och säger att man får det som fattas vid nästa beställning.
Då tror dom att man skall tro att dom vill göra rätt för sig och att man då kommer fortsätta handla av dom.
Ibland har man fått mer än vad som fattades första gången när man beställer den andra gången och dom säger att det är kompensation för att man fick för lite första gången, men det är bara också ett sett för och lura en.
Ta glatt emot det extra ni fick och handla aldrig mer av dom.
Kan man inte räkna, väga och skicka ett brev rätt så är man en rejäl klant eller så är man en bilskojare/hästhandlare.
Citera
2022-02-11, 03:43
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Tror en hel del blir snott av postens personal.Dom e gamar
Citera
2022-02-11, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankgrayson
Jag har leveranser skickat i slutet av förra veckan som jag inte har fått ännu. Postnord skriver på sin hemsida att det är mycket personal som är sjuka i covid och att det pga detta förekommer en del förseningar i brev och paket leveranser. Får ju hoppas på att det beror på detta då 😊

Du kan vara helt lugn skulle jag säga! Dunkar säkert in nåt i brevlådan idag, senast måndag!

Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry

Det sker säkerligen, men kanske inte en hel del. Som tur är så är ju iallafall majoriteten av folket där ärliga och följer reglerna. Är det inte din post så skall inte du öppna det heller. Som tur är så förstår ju de flesta det, men sen finns det väl alltid något missfoster som inte kan hålla händerna i styr!
Citera
2022-02-11, 09:21
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgrayson
Verkar vara längre leveranstider än normalt just nu. Väntar ännu på flera leveranser från pålitliga säljare på FS4 skickat onsdag, torsdag förra veckan.

Nej leveranstiden är exakt som den ska vara, postnord har haft två avvikelser dom senaste 20 åren, båda gångerna har det varit oväder som ställt till det. Det finns enbart två förklaringar som är dom ända förklaringarna på varför knarkbrevet inte dyker upp enligt din förväntan.

1, Säljaren har dåliga rutiner, slut på knark eller försöker lura dig på dina pengar. Det är säljarna som har spelat och ljugit om att allt är postnords fel, fast i själva verket är det deras egna fel. Förklara annars varför det är ENBART knarkbrev från darknet som kan ta på sig 2+ veckor att komma fram medans all annan post och paket levereras med perfektion, varje gång.

2, Din ort tillhör postnords nya varannan-dag-utdelnings-zoon vilket resulterar i en aning försening. Kolla vilka dagar din ort tillhör och jämför när säljaren påstår att det är postat. Är ditt brev postat innan 09.00, anländer det dagen efter eller absolut senast i övermorgon om (om du har varannan dag) om du har varje dag kommer din försändelse dagen efter.

Postar säljaren efter 09.00 kommer ditt brev i övermorgon. Slutdiskuterat!
Senast redigerad av g0dspirit 2022-02-11 kl. 09:24.
Citera
2022-02-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Nej leveranstiden är exakt som den ska vara, postnord har haft två avvikelser dom senaste 20 åren, båda gångerna har det varit oväder som ställt till det. Det finns enbart två förklaringar som är dom ända förklaringarna på varför knarkbrevet inte dyker upp enligt din förväntan.

1, Säljaren har dåliga rutiner, slut på knark eller försöker lura dig på dina pengar. Det är säljarna som har spelat och ljugit om att allt är postnords fel, fast i själva verket är det deras egna fel. Förklara annars varför det är ENBART knarkbrev från darknet som kan ta på sig 2+ veckor att komma fram medans all annan post och paket levereras med perfektion, varje gång.

2, Din ort tillhör postnords nya varannan-dag-utdelnings-zoon vilket resulterar i en aning försening. Kolla vilka dagar din ort tillhör och jämför när säljaren påstår att det är postat. Är ditt brev postat innan 09.00, anländer det dagen efter eller absolut senast i övermorgon om (om du har varannan dag) om du har varje dag kommer din försändelse dagen efter.

Postar säljaren efter 09.00 kommer ditt brev i övermorgon. Slutdiskuterat!

Jag tror dej 😊
Citera
2022-02-11, 10:00
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry

Tror detta är försvinnande ovanligt.
Citera
2022-02-11, 10:15
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
luffarn com har alltid funkat och tydligen en ny svenskadroger info kommer lägga upp massa, dessa är hittills säkra källor jag fått till mig från säljare idag senast

Nej aldrig
Den där sidan svenskadroger ser katastrof ut men kanske blir bättre sen. Ja läser all min info på drog blog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in