2022-03-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Vilka länkar är det som gäller nu?

archetyp.darkweb.wtf funkar fortfarande? archetyp.cc är har väl alltid äkta länk? Men vart får man alltid äkta länkar till fs4?

Den första länken är väl inte legit? Men ska man använda Archetyp så gå in på archetyp.cc, lätt att komma ihåg.
Citera
2022-03-12, 13:15
Medlem
-charliesheens avatar
Efter att ha fört över 3000kr i två omgångar så kan jag sedan igår inte komma in på mitt konto. Det står att det är fel inloggningsuppgifter. Jag har använt samma inloggningsuppgifter sedan tidig fs 3.0 så jag vet att så inte är fallet. Är det problem med sidan eller någon som har en aning om vad som försiggår? Någon som vet var jag kan nå admin?

Stort tack
Citera
2022-03-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Den första länken är väl inte legit? Men ska man använda Archetyp så gå in på archetyp.cc, lätt att komma ihåg.

Precis, den länken som gäller. Archetyp.darkweb.wtf har funkat också, men då riskerar man att bli blåst om man har otur har jag förstått det som, då det är en tredje part.

Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Efter att ha fört över 3000kr i två omgångar så kan jag sedan igår inte komma in på mitt konto. Det står att det är fel inloggningsuppgifter. Jag har använt samma inloggningsuppgifter sedan tidig fs 3.0 så jag vet att så inte är fallet. Är det problem med sidan eller någon som har en aning om vad som försiggår? Någon som vet var jag kan nå admin?

Stort tack

I fortsättningen bör du lägga ner fs4, archetyp är en annan nivå!
Citera
2022-03-12, 22:19
Medlem
Phobiazis avatar
Snackas det fortfarande exit? Tråden har handlat om det i väldigt stor grad alltså

Har fått allt mitt från fs4 som från fs3 och varför jag handlar där är väl bekvämlighet samt de jag är stammis hos. Plus att jag inte gillar förändringar och nya saker, svårt för det!

Scam är ju bara återkommande spekulationer ur egentligen nada från början iallafall - jag säger inte att jag litar på dem och att de aldrig kommer köra exit, för den tilliten vore dum att ha på någon sida överlag så länge det inte är ens egen butik dvs
Citera
2022-03-12, 23:04
Medlem
-charliesheens avatar
Ska även tillägga att hittills har allt fungerat lika bra som fs 3.0, tekniskt sett och service , hunnit med 20 ordrar och alla har kommit fram. Många vendors från tidigare också.
Hoppas verkligen att detta löser sig!

Skulle admin se detta så vore det mkt uppskattat om ni kunde höra av er!

Stort tack
Citera
2022-03-13, 14:17
Medlem
Förutsatt att det packas ordentligt, diskret packeterat, vad är egentligen risken att det inte når fram? 1 på 1000? 1 på miljonen?

Hittills har allt jag beställt kommit fram, vilket är ungefär 10 gånger totalt. Det är väl kanske svaret på min egna fråga iofs, men hur har det sett ut för er andra?
Citera
2022-03-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Förutsatt att det packas ordentligt, diskret packeterat, vad är egentligen risken att det inte når fram? 1 på 1000? 1 på miljonen?

Hittills har allt jag beställt kommit fram, vilket är ungefär 10 gånger totalt. Det är väl kanske svaret på min egna fråga iofs, men hur har det sett ut för er andra?

Är det skickar så kommer det fram, det KAN hända något men risken är minimal. Verklig minimal
Citera
2022-03-14, 10:19
Medlem
Citat:

Beror ju helt på vem du beställer av och hur deras stelth är, måste vara bra i dagens läge. Så köper du av en ärlig säljare med bra stelth så ska allt komma fram.
Citera
2022-03-15, 14:48
Medlem
Har glömt min kod till Archetyp. Skall gå att lösa men är teknisk analfabet. Tack på förhand
Citera
2022-03-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittiorten
Är det skickar så kommer det fram, det KAN hända något men risken är minimal. Verklig minimal

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Beror ju helt på vem du beställer av och hur deras stelth är, måste vara bra i dagens läge. Så köper du av en ärlig säljare med bra stelth så ska allt komma fram.

Hur länge brukar ni andra vanligtvis få vänta från att det är skickat? Är en vecka lång tid eller vanligt?
Citera
2022-03-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Har glömt min kod till Archetyp. Skall gå att lösa men är teknisk analfabet. Tack på förhand

har du lagt till en pgp nyckel?

isåntfall så starta ett nytt konto på archetyp sen tar du kontakt med admin så kan du verifiera den pgp nyckeln du har på ditt konto du inte kommer åt, så kan han fixa det säkert.
Citera
2022-03-15, 21:30
Medlem
Citat:

Hur länge brukar ni andra vanligtvis få vänta från att det är skickat? Är en vecka lång tid eller vanligt?

24h-72h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in