Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-08, 00:12
Fler än jag som inte kommer in på Archetyp? Inte fungerat för mig sen igår kväll.
Citera
2022-10-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Fler än jag som inte kommer in på Archetyp? Inte fungerat för mig sen igår kväll.

Kolla efter länkarna de ger ut till användare nästa gång du är inne, de är backups för tillfällen då sidan blir ddosad.
Citera
2022-10-08, 01:08
Citat:
Ursprungligen postat av kytex
Kolla efter länkarna de ger ut till användare nästa gång du är inne, de är backups för tillfällen då sidan blir ddosad.

Har sparat ner dessa länkar förut men det är aldrig någon av dom som fungerat för mig.
Citera
2022-10-08, 09:55
Medlem
Eskortkillens avatar
Någon dom provat svamparna på FS4? Funkar dom verkligen mot deppression och ångest?
Citera
2022-10-08, 17:57
Medlem
Nä men laddet skit rakt igenom

Innehåller mest epsomsalt så det behövs acetone clean kemisk ren aceton och sedan sakta tömma glaset från aceton ner i filtret
Citera
2022-10-10, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdealstory
Nä men laddet skit rakt igenom

Innehåller mest epsomsalt så det behövs acetone clean kemisk ren aceton och sedan sakta tömma glaset från aceton ner i filtret

Vet inte vilken marknad du syftar på men finns riktigt bra sorter på Archetyp, testa FMA bricka.
Citera
2022-10-10, 08:39
Medlem
Är flugsvamp 4 gröna?

Ser att samma försäljare finns på både den och archetyp.
Citera
2022-10-10, 09:41
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Någon dom provat svamparna på FS4? Funkar dom verkligen mot deppression och ångest?

Vet inte om svamparna FS4 är äkta vara, men tror inte man ska labba själv med denna typ av drog om man vill få ordning på ångest o depression..
Det är dessutom skördetid för dessa svampar nu så ut o leta..
Citera
2022-10-10, 17:41
Medlem
coxenframmes avatar
Finns det någon risk att varorna inte dyker upp? Känns konstigt att polisen skulle ta mitt brev. Beställt från tre olika säljare. Alla brev skickades i måndags förra veckan. Två av de dök upp dagen efter men det tredje brevet har inte kommit än. Misstänker inte scam då jag handlat av säljaren tidigare och då en större mängd. Kommer brevet dyka upp eller är det taget? Tredje utlämningsdagen idag som det inte dykt upp. Väntar tills på onsdag innan jag skickar en dispyt
Citera
2022-10-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coxenframme
Finns det någon risk att varorna inte dyker upp? Känns konstigt att polisen skulle ta mitt brev. Beställt från tre olika säljare. Alla brev skickades i måndags förra veckan. Två av de dök upp dagen efter men det tredje brevet har inte kommit än. Misstänker inte scam då jag handlat av säljaren tidigare och då en större mängd. Kommer brevet dyka upp eller är det taget? Tredje utlämningsdagen idag som det inte dykt upp. Väntar tills på onsdag innan jag skickar en dispyt

Det kommer till 99,9%. Ibland skickas väl breven så fort de paketerat klart. Fick vänta över 2 veckor en gång.
Citera
2022-10-10, 21:42
Medlem
st33rs avatar
Med tanke på sidan sverigesknarkare, som hänger ut folk med användarnamn på FS4.
Har sidan FS4 berättat för sina användare att deras databas hackats eller att nån av deras säljare säljer vidare kundernas namn och användarnamn?

Förstår verkligen inte hur folk kan beställa därifrån. Allt trubbel i tråden handlar om saker relaterade till FS4 inte Archetyp.

Det kommer in folk i tråden och frågar om FS4 är gröna. Har folk ingen läsförmåga eller förmåga att researcha lite bakåt i trådarna? "Häj jag satte in 5000 kr på flugsvamp män nu kan ja inte logga in vicken adress är det är skitnojjig ", "skitfet benzo män postnord är sega, fick vänta 3 veckor men bevbärarna snor brev men ja fick ersättning "
Den nivån är det.
Senast redigerad av st33r 2022-10-10 kl. 21:48.
Citera
2022-10-11, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Med tanke på sidan sverigesknarkare, som hänger ut folk med användarnamn på FS4.
Har sidan FS4 berättat för sina användare att deras databas hackats eller att nån av deras säljare säljer vidare kundernas namn och användarnamn?

Förstår verkligen inte hur folk kan beställa därifrån. Allt trubbel i tråden handlar om saker relaterade till FS4 inte Archetyp.

Det kommer in folk i tråden och frågar om FS4 är gröna. Har folk ingen läsförmåga eller förmåga att researcha lite bakåt i trådarna? "Häj jag satte in 5000 kr på flugsvamp män nu kan ja inte logga in vicken adress är det är skitnojjig ", "skitfet benzo män postnord är sega, fick vänta 3 veckor men bevbärarna snor brev men ja fick ersättning "
Den nivån är det.

Låt dem vara kvar på fs4, Archetyp blir inte bättre om dem kommer dit...tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in