2022-01-04, 16:42
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Haha varför ens svara då??? Tror frågan va riktad till dom som VET!
Nu va det ju dock cardinal som frågade om FS4 till en som skrev om AT...
Citera
2022-01-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Dum fråga kanske men är det säkert att använda .wtf-adressen till archetyp istället för .onion-adressen (den som börjar på 4pt4)?

Onion-adressen är extremt långsam och man förlorar anslutning hela tiden, .wtf är tusen gånger bättre. Men vid inloggningen så ber dem en att kontrollera så att adressen är den som börjar på 4pt4, vilket .wtf inte gör.

wtf adressen känner jag ej till.
Men använder man en mirror så kommer den nya adressen inte visas i (kontrollen) utan det är 4pt4.
Så man måste verkligen veta att det är admin som gett ut den mirrorn som du går in på.

och den mirror som admin gett ut börjar på hqmy
Citera
2022-01-04, 18:36
Medlem
Citat:
Dum fråga kanske men är det säkert att använda .wtf-adressen till archetyp istället för .onion-adressen (den som börjar på 4pt4)?

Onion-adressen är extremt långsam och man förlorar anslutning hela tiden, .wtf är tusen gånger bättre. Men vid inloggningen så ber dem en att kontrollera så att adressen är den som börjar på 4pt4, vilket .wtf inte gör.

skriv in Sidans namn i adressfältet sen .cc där har du signerade mirrors
Citera
2022-01-04, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambergly
Någon som vet hur de ser ut med postnordförseningar nu eller någon som beställt runt 16/12 men inte fått än?
Har alltid funkat bra från den säljaren tidigare så tror alternativen är att det kommit bort, blivit taget eller är försenat.

Köpte för övrigt inget som kan lukta eller låta så känns inte troligt att de skulle vara taget, speciellt inte när de skickas så mycket brev och paket den här tiden på året.

Mottagit ditt? Själv väntar jag på brev från samma datum. Inget som dykt upp än.
Citera
2022-01-04, 21:54
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
wtf adressen känner jag ej till.
Men använder man en mirror så kommer den nya adressen inte visas i (kontrollen) utan det är 4pt4.
Så man måste verkligen veta att det är admin som gett ut den mirrorn som du går in på.

och den mirror som admin gett ut börjar på hqmy
Ja exakt. Darknet kan vara lite knas på det sättet, det finns Bitcoinhungriga bedragare överallt Adressen hittade jag på luffarns hemsida, klicka på Marknader på Darknet under fliken Stor Darknet-guide och sen öppnar du fältet för Archetyp lite längre ner på sidan och där står wtf-adressen.

Citat:
skriv in Sidans namn i adressfältet sen .cc där har du signerade mirrors
Perfekt, tack!
Citera
2022-01-04, 21:58
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Någon som kan tipsa om var jag kan köpa bitcoins utan att verifiera mig?
Säg inte safello och dem, där är jag redan stängd!
Jag vet inte vad du räknar som verifiering, men det går att köpa bitcoin med BankID + Swish på bt.cx. Inga problem alls att handla därifrån, och man behöver inte verifiera sig med kopia på sitt ID-kort eller vad det kan vara. Däremot är det bäst att skaffa ett konto på sidan, för då kan det bli lägre transaktionsavgifter. Tjänsten på förstasidan (utan konto) är någon Express-variant som tar högre avgift per automatik.
Senast redigerad av Kluff 2022-01-04 kl. 22:00.
Citera
2022-01-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ja exakt. Darknet kan vara lite knas på det sättet, det finns Bitcoinhungriga bedragare överallt Adressen hittade jag på luffarns hemsida, klicka på Marknader på Darknet under fliken Stor Darknet-guide och sen öppnar du fältet för Archetyp lite längre ner på sidan och där står wtf-adressen.

Perfekt, tack!

jag skulle aldrig tagit adress från luffarn, bättre att gå från "första hand" än att ta länk från "andra hand" (finner inte ordet :P)
så gå från *******.cc för dom adresserna är signerade av admin =)

man vet aldrig om luffarn drar en "exit" dom med, och postar fejk adresser.
Citera
2022-01-05, 00:29
Medlem
Jag har slarvat bort länken i en omformatering. Vad gör man rent hypotetiskt om jag nu skulle få tag på den, hur ska jag veta att det är den äkta länken och inte en kopia/scamsida?
Citera
2022-01-05, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Tack för info. Var har du sett detta?

Hade stora problem med att komma in på sidan igår, "403 forbidden" eller så kom jag inte in alls. Ibland funkade det, men tog väldigt lång tid för sidan att läsas in.
Så det känns fullt rimligt att det här är en uppdatering för säkerheten.

En sida som är väldigt smidig att använda är fixedfloat.com, köp typ ltc/btc/whatever och sedan växlar du på den sidan till Monero. I stort sett inga avgifter alls, några kronor har det handlat om när man växlar 4 siffriga belopp.

Annars skulle jag tipsa om binance.com, där kan du köpa Monero direkt med kort på sidan.

Är inne på Fixedfloat. Men hur växlar jag mina pengar? Jag har ingen instättningsadress?

Hur ska jag växla mina bitcoins, som jag har i en wallet? Måste jag inte skicka mina bitcoins till fixedfloat, växla dem. Sedan skicka dem dit jag vill?

Jag har mina bitcoins i en wallet som heter Green just nu. Är det den adressen jag ska ange där det står ''your monero adress'' Men jag har ju ingen monero-adress, bara bitcoin-adress.

Då har jag på send bitcoins and receive monero.
Senast redigerad av blaha95 2022-01-05 kl. 01:41.
Citera
2022-01-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Haha varför ens svara då??? Tror frågan va riktad till dom som VET!

Läs innan du skriver nästa gång, jag svarade han då han/hon hade citerat mig.
Citera
2022-01-05, 07:46
Medlem
Citat:
jag skulle aldrig tagit adress från luffarn, bättre att gå från "första hand" än att ta länk från "andra hand" (finner inte ordet :P)

Precis, använd A******.cc om ni inte kommer in på og add.
Citera
2022-01-05, 15:50
Medlem
Flufffens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Precis, använd A******.cc om ni inte kommer in på og add.
Ni som verkar ha koll på läget. Är darknetsidan d**k.fa*l legit att hämta marknadsadresser på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in