2022-03-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
24h-72h

Visst tänker du på tiden från att ha lagt en beställning på archetyp till att den är skickad? Vilket är 24h-72h. Men hur har det sett ut för dig/er andra med tiderna från att det har skickats till att det landat innanför dörren?
Citera
2022-03-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Visst tänker du på tiden från att ha lagt en beställning på archetyp till att den är skickad? Vilket är 24h-72h. Men hur har det sett ut för dig/er andra med tiderna från att det har skickats till att det landat innanför dörren?

Jag menade från skickad till mottagen
Citera
2022-03-16, 05:54
Medlem
Vad är den främsta orsaken till att brev blir beslagtagna tror ni? Sorteringsmaskin där brev kan gå sönder? Massbeställning? Flertalet likadana brev om och om igen kan såklart skapa en stark misstanke. Hundjäveln?

Tänkt lite på det här, om jag skulle lägga 15-20 beställningar under en dryg vecka skulle jag såklart trigga sönder dem. Men säg nu att jag beställer 50g gräs som räcker ett bra tag för mig och sen beställer igen när det är slut? Då är väl enda orsaken sorteringsmaskinen eller att hundjäveln nosat sig fram? Att hundjäveln skulle befinna sig där hela tiden tror jag inte direkt, + att vakuumförpackningen är 10/10. Så egentligen enda risken om man beställer som "folk", alltså inte hela jävla tiden, då är väl sorteringsmaskinen enda risken?
Citera
2022-03-16, 11:59
Medlem
hello hello everybody, nä skoja...men seriöst hur ser la läget ut med fs, e den uppe och funkar osm den ska elr e d phising länkar alltihopa?
blev lite små nojjig nu när man läser allt detta....
vågar inte logga in i nuläget
har dålig magkänsla
Citera
2022-03-16, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
hello hello everybody, nä skoja...men seriöst hur ser la läget ut med fs, e den uppe och funkar osm den ska elr e d phising länkar alltihopa?
blev lite små nojjig nu när man läser allt detta....
vågar inte logga in i nuläget
har dålig magkänsla

Kör archetyp!
Dock lite nojjig nu, väntat på en grej lite väl länge nu känner jag. Men skulle det ha hänt nåt borde snuten ha hört av sig tycker man!
Citera
2022-03-16, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Kör archetyp!
Dock lite nojjig nu, väntat på en grej lite väl länge nu känner jag. Men skulle det ha hänt nåt borde snuten ha hört av sig tycker man!

Hur länge har du väntat, många stora vendor som får många dispyter dom senaste veckorna tycker jag :/
Citera
2022-03-16, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
Hur länge har du väntat, många stora vendor som får många dispyter dom senaste veckorna tycker jag :/

Inne på dag 8 nu. Dock har jag fått grejer efter max en vecka förut, så kan ju vara så att just denna gång att det gått över lite, av olika anledningar. I framtiden lär sånt här ske på ett helt annat sätt kan jag tänka mig, alltså inte via posten, de löser folk runt om i landet som själva åker runt och levererar lite diskret, som i sin tur får sig en hacka för det.

"Imorgon kl 12, ställ upp dörren!"

Eller förmodligen är det för bra för att vara sant, de lär väl gå back på det, men man hade önskat det iallafall.
Senast redigerad av kronhorkuken 2022-03-16 kl. 13:15.
Citera
2022-03-16, 13:28
Medlem
Annars får man väl ge sig ut på gatan igen om man vill fortsätta, fördelen med det här är ju det att man går loss relativt enkelt om man blir busted. Lite svårt att försvara sig på gatan med handen i syltburken
Citera
2022-03-16, 14:58
Medlem
Vilken app (iPhone) kör ni? Har tidigare använt Onion browser, gratis versionen. För komma in på flugsvamp. Men funkar inte längre..??

Någon som kan hjälpa en okunnig inom detta område
vad man ska ladda ner till iPhonen? Så man kan besöka fs. Nås på pm också med länkar och tips!

Tack på förhand! Hoppas någon kan hjälpa en gammal räv.
Mvh fisen

Hör av er! Tack
Citera
2022-03-16, 15:37
Medlem
Behöver nog inte oroa mig. Angående leveranstiderna så verkar recensionerna blanda och ge väldigt mycket angående leveranstiden om just denna vendor jag kör på nu. Såklart inte deras fel, de packar & postar, sen har de gjort sitt, posten sköter resten. Samma sak för alla vendors såklart. Värt att tänka på, så kritiken om en sen leveranstid mot just säljaren blir rätt så efterbliven egentligen.

Nojjan grundar sig i, det tror jag är att jag bor i en av Sveriges största städer och tycker väl därav att det borde gå betydligt fortare, då man i skallen antar att de säkerligen befinner sig i en storstad också av nån anledning. Men inte så det funkar direkt, vi har ju ingen aning om vart de skickar ifrån.
Senast redigerad av kronhorkuken 2022-03-16 kl. 15:40.
Citera
2022-03-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Vilken app (iPhone) kör ni? Har tidigare använt Onion browser, gratis versionen. För komma in på flugsvamp. Men funkar inte längre..??

Någon som kan hjälpa en okunnig inom detta område
vad man ska ladda ner till iPhonen? Så man kan besöka fs. Nås på pm också med länkar och tips!

Tack på förhand! Hoppas någon kan hjälpa en gammal räv.
Mvh fisen

Hör av er! Tack

Kör onion på iPhone utan problem! Du kanske behöver uppdatera den eller Tor?
Citera
2022-03-16, 22:51
Medlem
Någon som kommer in på fs4? Får bara meddelande på min telefon.

Error
the network connection was lost.
(Code -1005,domain: NSURLEerror domain)

Och länken http://fs4is3y4sh5uhxgjj4yudjgpjaxwk...ezsfvad.onion/

Som jag har använt mig utav tidigare utan problem..

Fel länk?
Någon som kan hjälpa mig?
Må väl på er

Nås på pm också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här