2022-02-23, 01:11
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Någon som vet hur ofta XMR-rate uppdateras på archetyp?
Det ligger liksom inte i kurs med vad exchange rate på XMR-"börsen" nu.

Behöver snabb endast handlar på FS. Nu har jag som son endast tar monera. Försökt köpa med blivt tok varje hang. Har archetype men måste köpa möneta och och föra över till AT. Verkar rörigt. Locslbitcoins och deras nya tjänst var väderlös
Citera
2022-02-23, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Behöver snabb endast handlar på FS. Nu har jag som son endast tar monera. Försökt köpa med blivt tok varje hang. Har archetype men måste köpa möneta och och föra över till AT. Verkar rörigt. Locslbitcoins och deras nya tjänst var väderlös

Kraken är bra, där kör jag, rätt smidigt ändå!

Kraken - Wallet - AT
Citera
2022-02-23, 02:15
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow

Kraken - Wallet - AT

Jag skicka alltså bitcoin till kraken och växlar till monero som jag sedan skicka till min sidq??
Citera
2022-02-23, 03:44
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow

Kraken - Wallet - AT

Höll på att få mitt konto kapat men kan likväl vara localbitcoin
Citera
2022-02-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Jag skicka alltså bitcoin till kraken och växlar till monero som jag sedan skicka till min sidq??

Nej, du köper monero på kraken, skickar till en wallet. Jag rekommenderar exodus. Sen från exodus till AT
Citera
2022-02-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Nej, du köper monero på kraken, skickar till en wallet. Jag rekommenderar exodus. Sen från exodus till AT

Kraken är ta mig fan den smidigaste kryptotjänsten jag provat, använde safello på flugsvamp 1 tiden men det tog sjukt lång tid att få bitcoinen i sitt saldo.Med kraken går det på max 10 minuter från att du klickat köp tills du har dom i din lokala wallet(om du använder GUI wallet)
Citera
2022-02-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappana
Kraken är ta mig fan den smidigaste kryptotjänsten jag provat, använde safello på flugsvamp 1 tiden men det tog sjukt lång tid att få bitcoinen i sitt saldo.Med kraken går det på max 10 minuter från att du klickat köp tills du har dom i din lokala wallet(om du använder GUI wallet)

Japp, blivit så smidigt att köpa crypto.
Citera
2022-02-26, 23:10
Medlem
Gavins-Friends avatar
Har inte kunnat beställa på länge på archetyp. De godkänner inte min PGP skrev en av säljarna. Har funkat förut.

Är det lugnt att bara skriva sitt namn och adress i rutan? Står ju att det krypteras automatiskt? Jag trodde förut att man absolut måste ha krypterat själv, men är inte så eller? Jag använder youritmate. Är det nåt fel med den sidan eller?

La också en beställning nyss som står som ej betald och att jag ska betala in XMR på en adress trots att jag har betydligt mer pengar på kontot än vad det kostade. Och strax efter det la sidan ner för mig
Citera
2022-02-26, 23:19
Medlem
KneKhis avatar
Är Archetype nere för någon annan också?
Citera
2022-02-27, 13:20
Medlem
Har väntat på FS4 beställning sen söndags den 20de ( Markerat som skickat), posten i sig levererades den 22de och 24de ( Pgr varannan dag utdelningen).

Hoppas på att det kommer nu kommande vecka. Har använt mig av "förläng Auto släpp" funktionen på FS4 som är bra inför dessa dilemman. Men tänkte om det är någon mer som har haft strul med lång leveranstid? (Sen är det kanske så att jag får tänka 24-20 = 4 dagar, vilket kanske inte är ovanligt att behöva vänta 5 dagar som nu betyder 8 dagar pg varannan dag utdelningen ovs)
Citera
2022-02-27, 15:08
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navendeus
Har väntat på FS4 beställning sen söndags den 20de ( Markerat som skickat), posten i sig levererades den 22de och 24de ( Pgr varannan dag utdelningen).

Hoppas på att det kommer nu kommande vecka. Har använt mig av "förläng Auto släpp" funktionen på FS4 som är bra inför dessa dilemman. Men tänkte om det är någon mer som har haft strul med lång leveranstid? (Sen är det kanske så att jag får tänka 24-20 = 4 dagar, vilket kanske inte är ovanligt att behöva vänta 5 dagar som nu betyder 8 dagar pg varannan dag utdelningen ovs)
Använt hur många markets som helst och även utländska under många år och jag har aldrig varit med om såhär sjukt långa väntetider som fs4. Känns som att fs3 satte en lägre ribba för online droghandeln efter deras exit scam
Citera
2022-02-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Använt hur många markets som helst och även utländska under många år och jag har aldrig varit med om såhär sjukt långa väntetider som fs4. Känns som att efter fs3 satte en lägre ribba för online droghandeln efter deras exit scam

Har du också väntat på varor eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in