2022-02-09, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Jag använder kraken,sen skickar jag till cake wallet,sen till archetype

Fantastiskt, exodus funkar lika bra? Spelar väl ingen roll vilken man kör på, men vet vissa wallets som inte funkar ibland!

Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Den där nya lagen som de skrev om i dagensjuridik är del av ett lagförslag som ska läsas av lagrådet, så än så länge är inte den något som gäller. Vi får hopppas lagstiftarna ser det orimliga i att skruva åt kriminaliseringen av brukarna längst ner på kedjan ännu mer.

Kommer inte gå igenom, oskyldiga kommer bli dömda hur mycket som helst. Man kan som sagt lägga en haschbit rakt ner i ett kuvert och skicka till nån random knarkare, hur fan ska en sån värja sig mot det?
Citera
2022-02-09, 07:25
Medlem
link71s avatar
Citat:
Det är väl för att marknaden archetype fungerade rent tekniskt från start , att man kan betala med monero , att det finns ett forum, och att alla etablerade säljare från fs3 sökte sig till archetype. Så det blev en sorts uppdaterad fs3:

Sen kan man ju undra varför alla flyttade över samtidigt, vad motivet var, eller varför denne BubbleMint var så engagerad i flytten, luffarna roll i den här sfären osv
Meh. bubblemint knarkar på ju ganska bra. Riktig knarkare.
Han kysser ju alla vendors i röven för få utbankat skit sample för bra betyg. för dom vet att dom är skit.
Men de ju bra att han" ställer upp".
Citera
2022-02-09, 09:38
Medlem
Citat:
Den där nya lagen som de skrev om i dagensjuridik är del av ett lagförslag som ska läsas av lagrådet, så än så länge är inte den något som gäller. Vi får hopppas lagstiftarna ser det orimliga i att skruva åt kriminaliseringen av brukarna längst ner på kedjan ännu mer.

Den nya lagförslaget kommer nog gå igenom och det handlar inte om droger (ja de säger det) utan om kontroll, en lag i taget till vi har Nord Korea V2.
Citera
2022-02-09, 15:48
Medlem
SlappTjackBalles avatar
[QUOTE=getupnow|79018847]Fantastiskt, exodus funkar lika bra? Spelar väl ingen roll vilken man kör på, men vet vissa wallets som inte funkar ibland!

Kommer inte gå igenom, oskyldiga kommer bli dömda hur mycket som helst. Man kan som sagt lägga en haschbit rakt ner i ett kuvert och skicka till nån random knarkare, hur fan ska en sån värja sig mot det?[/quote]

Den funkar också,inte använt den på ett tag.
Citera
2022-02-09, 17:16
Medlem
kool-g-raps avatar
Inte handlat över nätet sen flugsvamp 3 lade ner. Så jag undrar hur jag bär mig åt, om någon vänlig själ kan hjälpa en oteknisk?
Funkar flugsvamp 4 för er eller är det någon annan sida som gäller? Jag skapade just ett konto på flugsvamp 4 men lyckas nu inte logga in hur jag än försöker. Är det jag som är dum i huvudet eller är det sidan som inte fungerar? Jag hittar inte någon inloggning utan kan bara skapa nya användare. Lite hjälp plz!?
Citera
2022-02-09, 18:16
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Inte handlat över nätet sen flugsvamp 3 lade ner. Så jag undrar hur jag bär mig åt, om någon vänlig själ kan hjälpa en oteknisk?
Funkar flugsvamp 4 för er eller är det någon annan sida som gäller? Jag skapade just ett konto på flugsvamp 4 men lyckas nu inte logga in hur jag än försöker. Är det jag som är dum i huvudet eller är det sidan som inte fungerar? Jag hittar inte någon inloggning utan kan bara skapa nya användare. Lite hjälp plz!?

Testa archetype? Finns en guide ute på luffaren hur man gör.
Citera
2022-02-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap

Förmodligen verifierar du fel, först siffrorna och sen klick på ringen som inte är hel. Archetyp & fs4 är väl topp 2, vad jag vet iallafall.
Citera
2022-02-10, 10:34
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Testa archetype? Finns en guide ute på luffaren hur man gör.

Är fs4 scam? Hur gör man tag på riktiga länkar till sidan vet du det?
Citera
2022-02-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi

Gå in på: fs4.darkweb.wtf
Där finns ett gäng länkar som leder till fs4.
Citera
2022-02-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Det har vart affiliate-länkar innan till FS 4.0 hela tiden. Om man kan något om datorer var det uppenbart. Jag har alltid tagit bort affilate-länken så det slutat på bara .onion.

Nu är. 4.0-länkarna borta ifrån luffarn 4.0.

Var hittar man äkta länkar till fs4.0 ??
Citera
2022-02-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi

Absolut ingen scam
Citera
2022-02-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Absolut ingen scam

Länkarna som man kommer till via: fs4.darkweb.wtf är väl äkta? Annars kommer jag må riktigt jävla dåligt...

ELITE!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in