2024-09-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av synklysen
Yes. Du köper bitcoin genom bankkort. Hämtar adress från fs. Trycker på skicka och sen bara kopiera in adressen. Men det ska finnas billigare alternativ så man slipper 200+kr i avgift. Några som har förklarat här om du orkar bläddra tillbaka många sidor

Tar dom % på köpet eller är det alltid 200kr i avgift?
Citera
2024-09-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
Tar dom % på köpet eller är det alltid 200kr i avgift?

När jag köper bitcoin. Köpte bitcoin för lite över 900 för några dagar sen och hade 700 när det kommit fram till fs.
Citera
2024-09-06, 15:46
Medlem
Citat:
Köper från binance å skickar till privat plånbok, Binance tar 50-60kr i avgift för att skicka. Men kör egen privat plånbok så slipper man att dom spärrar kontot

Okej tack för ett bra billigare tips!är cakewallet en privat?
Citera
2024-09-06, 16:05
Medlem
Citat:
Okej tack för ett bra billigare tips!är cakewallet en privat?

Vet inget om cakewallet, men finns massor av wallets, en bra gratis Wallet för bitcoin är Electrum.
Citera
2024-09-06, 16:10
Medlem
Citat:
Vet inget om cakewallet, men finns massor av wallets, en bra gratis Wallet för bitcoin är Electrum.

Okej tack. Men blir det inte avgifter när man skickar ifrån en Wallet till fs tillexempel
Citera
2024-09-06, 16:15
Medlem
Citat:

Electrum finns inte för iphone :/ någon med nått annat tips?
Citera
2024-09-06, 16:16
Medlem
Citat:
Okej tack. Men blir det inte avgifter när man skickar ifrån en Wallet till fs tillexempel

Jo men man kan ställa in på electrum hur många % du vill betala. Du kan betala mellan 0,05%-5,0% alltså hur snabbt du vill att transaktionen ska komma fram. Det är dock lite dyrare att skicka ifrån Binance man kan välja mellan kreditkort/eller banköverföring

Vad handlar du på fs4?
Citera
2024-09-06, 16:16
Medlem
Citat:
Electrum finns inte för iphone :/ någon med nått annat tips?

Funkar bara på dator och android vad jag vet, har du ingen dator?
Citera
2024-09-06, 16:19
Medlem
Citat:
Funkar bara på dator och android vad jag vet, har du ingen dator?
Haha nej :/. Har du nått annat tips? Kan du förklara varför man behöver skicka sina bitcoin till en sån kallad mellanhand innan man skickar till fs. Är det för att inte kunna bli spårad?
Citera
2024-09-06, 16:23
Medlem
Citat:
Jo men man kan ställa in på electrum hur många % du vill betala. Du kan betala mellan 0,05%-5,0% alltså hur snabbt du vill att transaktionen ska komma fram. Det är dock lite dyrare att skicka ifrån Binance man kan välja mellan kreditkort/eller banköverföring

Vad handlar du på fs4?

Benzo. Faaaan får bli dd i framtiden. Palla hålla på. Och sen massa svin som man beställer av som antagligen skiter i att posta mycket och sen skylla på posten. Och gör man upp med dom 50/50 så får dom gratis cash utan att lyfta på röven. Fs skulle behöva förbättras mkt mer
Citera
2024-09-06, 16:25
Medlem
Citat:
Haha nej :/. Har du nått annat tips? Kan du förklara varför man behöver skicka sina bitcoin till en sån kallad mellanhand innan man skickar till fs. Är det för att inte kunna bli spårad?

Jag köpte bitcoin på Safello svensk bitcoin säljare dom spärra/blocka mig för jag försökte lägga in pengar på flugsvamp. Vet inte riktigt hur det är med den sidan du handlar på. Har man en egen Wallet så blir det nog svårare att spåra samt att dom inte kan blocka spärra transaktionen. Sök på btc Wallet så hittar du nog ett par styckna.
Citera
2024-09-06, 16:29
Medlem
Citat:
Benzo. Faaaan får bli dd i framtiden. Palla hålla på. Och sen massa svin som man beställer av som antagligen skiter i att posta mycket och sen skylla på posten. Och gör man upp med dom 50/50 så får dom gratis cash utan att lyfta på röven. Fs skulle behöva förbättras mkt mer

Vad menar du med dd?

Har du handlat cannabis någon gång?

Varför ska man göra upp 50/50 med dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in